torstai 2. helmikuuta 2012

Bliii-ing kynnet ja se mun uusi kynsilakkahyllyni

Tänään tuli viimeiset tuotteet 200 lukijan arvonnan palkintoon ja siinä samalla myös muutakin uutta itselleni. Ne mä postaan teille huomenna, muuten tästä postauksesta tulee taas sellainen yli pitkä jota kukaan ei jaksa lukia.

Haasteen 17 pvä tuo tullessaan kynnet jotka ovat GLITTER kynnet. Mulla on muutamia aivan yli ihania glitterlakkoja, mutta yli veto niistä on tämä joka pääsikin kynsilleni. Eli China Glaze:n Techno. Mun elämäni tähän astisista lakoista paras ostos ikuna :) Ja sitten kun ei pelkkä glitteri lakka riitä niin lisäilin kynsille vielä tuollaisia hologrammisen peilaavia nuolia :D Ja johan kimaltaa ja kimmeltää!!!








Eikös vaan olekkin glitteriset??? Niin ja tuo yks kuva on sitte ihan tarkoituksella heilahtanut :)

Nyt saatte nähä sen mun tekeleen. Oon suorastaan tyytyväinen siihen. Kertokaanhan mitä mieltä itse olette siitä, jookos?

Liimailua...

Pahasti vaiheessa vielä...

HAAA!!! Seinällä saakka jo :D

Lähikuvaa valmiista pinnasta

Ilman salamaa. Hylly on turvassa pakastimen yläpuolella,
eivät poitsut yllä sinne :)

Salamalla. Tarkoitus olis joskus saada tää täyteen vain
China Glaze:a ja Color Clubia...
Joo onhan siinä tilaa ihan kivasti lakoille, kaikkia en edes viittinyt siihen laittaa kun menee niin sekavan näköiseksi muuten. En muuten oo edes tajunnut että mulla on noin paljon noita Wild and Crazyn lakkoja :) OPI:n lakkoja on hurjat 2kpl :D
Huomasin, että mun kynsien lakkailu on ottanut jo alaa noin kolmanneksen meidän olkkarista... tässä pari kuvaa nykyisestä "työtilasta". Ja kuitenkin jaan poikien leikkien ja lelujen kanssa tilan sulassa sovussa :D



Alkaiskohan olemaan aika vaihtaa noi tonttuverhot jo pois???

12 kommenttia:

  1. Vau mkä KIMALLUS! :O Ihana <3
    Hienon hyllyn oot saanut tehtyä. Nyt sun lakat on ihan sisustuselementti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookkin magee! Ihan älytön kimaltaja tuo techno :) Kiitos, saahan ne lakat näkyäkkin kun ovat jo lähes elämäntapa mulle :)

      Poista
  2. Hei täähä on hyvä idea tehä ite tollanen hylly!!
    Oon tässä jonkin aikaa jo miettiny että mihin tunkisin kaikki lakat, kun ei millää mahdu mihinkään :D

    Ja hei mistä oot ostanut tuon CGn techno-lakan, se on ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MiMax:ilta oon tainnu ostaa ton Technon... niiden valikoimista ainakin löysin sen :)Niille on muuten tullu toi uus elektropop kokoelmaki ihan äsken ;D

      Poista
  3. Kyllä pompsahti oikein kunnolla tuo lakka silmille! :D Olispa mullakin tilaa laittaa joku hylly johonkin seinään, mutta nyt kannellaan vaan boxissa kaikkea :) Hyvä idea tuo sanomalehti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mun hylly on n.80x100cm ja syvyyttä 5cm. Eli ei mikään ihan hirmuisen iso ja lakkoi mahtuu kuitenkin tosi paljon :)Yllättävän kivan pinnan sai vaihtoehtoisesti noilla lehden paloilla, hirvee työ siinä vain oli :D

      Poista
  4. MOI-IIII !!!!
    China glazen glitterit rulettaa ;)!
    Vähänkö hieno toi hyllykkö.... upeeta, mahtavaa :)!
    Sait sitten M:lta luvan törkätä lakat seinää koristamaan ;)!
    Ja juu... ehdottomasti merkkilakkojen (noiden parempien ) suuntaan se on menossa tämä munkin hamstraus harrastukseni :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu-u, emmä kyllä paljoo kyselly saanko sen hyllyn tohon laittaa ;D Mut ehkä ne on parempia siellä hyllyssä järjestyksessä ku levällään noilla pöydillä, mahtuu tuo mieski koneella paremmin olemaan.

      Poista
  5. Ompa tosi hieno toi sun hylly! Hieno idea päällystää hyllyt noin! Itsekin oon joskus päällystänyt vastaavalla tavalla esim valokuvakehyksiä ja vihkoja. Tommonen hylly ois kyllä kiva, koska onhan noi kynsilakkapullot hienon näköisiä, niin kyllä ne menee sisustuselemntistäkin. :)

    Ja hienot on myös kynnet, ihanan bling! Tekis melkein mieli hankkia tuo Techno, vaikka kyllä noita hopeisia glittereitä löytyy jo ennestääkin aika paljon... Ne on vaan niin ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mä oon sitä mieltä ettei glitter lakkoja voi olla koskaan liikaa! Onhan noita ittellekki kertynyt jo muutama ;D

      Poista
  6. Hieno hylly tosiaan! Ja kynnetkin oli kauniit!

    VastaaPoista
  7. Heeei ja ihana hylly sullakin!! <3 Mä meinasin kans alunperin laittaa lakat merkeittäin hyllylle mut sit tajusin että niitä on kyllä niin paljon eri merkkejä et eihän siit tulis mitään :D Oon kyllä varsin tyytyväinen siihenkin että lakat ovat väreittäin. =)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)