perjantai 10. helmikuuta 2012

Ei enään kovin montaa jäljellä, jaksaa-jaksaa!!!

Haaste alkaa olemaan loppu suoralla ja jo aikoja sitten siirtynyt voiton puolelle.Seuraavana on MUOTI aiheena... en tiiä siitä yhtään mitään, en siis seuraa lainkaan ja oonkin aina ollut semmoinen oman tien kulkija tällä saralla. Seuraavat kynnet kuvaavat omasta mielestäni mun makua aika paljon... Ei ehkä värien puolesta mutta muuten...





Tykkään Adidaksen vaatteista ja olenkin ennemmin verkkari tyyppi kuin suorathousut tyyppi. Hello Kitty on hyvä esimerkki mun lapsenmielisyydestäni, Arabia (nykynen Iittala) on vaan ehdottomasti paras astia merkki tykkään Teemasta erityisesti sen muotoilun yksinkertaisesta neroudesta jä käytännöllisyydestä ja niin ei millään voi unohtaa eläin kuoseja joita käytän korostaan muuten yksi värisiä vaatteitani... Adidas logo on kahteen kertaa kuvaamassa mun yli 20 vuoden tykkäämisestäni ;) Ja siks ku en kesinyt enään mitään muutakaan o.O
Siinäpä nämä kynnet. Mitä tykkäsitte?

Nyt pitäs mennä paistamaan silakkafileitä ja tekemään perunamuussi. Omnom!!! Herkkua jota ei tule hirveen usein tehtyä :)

2 kommenttia:

  1. Vinkkinä kerron vaan että models ownilta on on tullu taas uus kokoelma nimeltään freshen up. tollasia kirkaita värejä toi oranssi mun mielestä ainakin näyttää kivalta :) Colouring my life blogissa ainakin luki niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi-joi!!! Kiitos vinkistä, täytyypä kilauttaa seppälään jokos ne ois sinne tullut :) Mä tiedänkin tän kokoelman, kauniita lakkoja.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)