torstai 9. helmikuuta 2012

Eragon kynnet

Niin tai ainakin siltä niiden pitäsi näyttää... Haasteen 24. päivänä aiheena oli kirja. Mä luen paljon, siis tosi paljon! Mutta sellaisia loppu elämän muistettavia kirjoja on vain muutama. Yksi niistä on Stephen King: Naisen raivo ja sitten tämä Eragon, tai oikeeminkin koko sarja taas... Mutta päädyin ensimmäiseen sarjan kirjoista sillä onhan Eragon niistä paras ja se joka koukutti :)
Parhaani yritin, enkä ole läheskään täydellisen tyytyväinen näihin... aikaa on rajallisesti ja keskittyminen ei ehkä ollut parhaasta päästä... Joten jos vaikka vähän selventäisin mitä noissa kynsissä on (tää mun ajattelu kun välillä on vähän "Outoo" kuten mulle on eräänkin kerran sanottu ;D)
Elikkäs peukalossa on lohikäärmeen silmä eli Saphiran silmä. Keskisormeen maalasin monessa mainoksessa ja leffajulisteessa näkyvän sinisen liekki Saphiran ja nimettömässä on Saphiran pään kuva.
Lakkaus on nro.90.









Sitten se mun Nailsuppliesin tilaus tulee tässä. Elikkäs tuo epämääräisen näköinen pullo on siis se mitä mun rikkimenneestä sain pelastettua... Onneks oli yks vanha Seche Viten pullo tyhjänä! Mitään ei kannata heittää pois!!!
Papaya Punch, Rodeo Fanatic, Gaga For Green ja jämät Champagne Bubbles:ista
Kamala kuin huonosti tuon Papaya Punch näkyy...  


ilman salmaa

salamalla

Uudet magneettilakkani: Cling On ja Drawn To You

Mulla ei oo vielä kunnon magneetia, mut hei tuunatullakin sai tämmöiset aikaiseksi :)

Alter Ego, Hot Like Lava ja Under The Rainbow

salamalla

ilman salamaa
Tänään alkoikin suuren suuri ja tärkeä projekti. Meinaan nuoremman poikani vaipattomaksi opettelu. Kannustimena hienot pöksyt ja tarrat aina onnistuneen vessa käynnin jälkeen. Pottaanhan meillä ei olla enään aikoihin tehty vaan pönttöön suoraan. Siltikään jäpikkä ei oo suostunut olemaan ilman vaippaa. No nyt ollaan oltu jo pikkupöksyissä parisen tuntia :)  Lupaavaa ja tietää takuulla paljon pyykkiä, mutta kyl tää tästä. Nyt vaan sitten ei passaa alkaa lakkaamaan kynsiä ihan hetkeen ennen kuin mies on kotiutunut :)

Hui!!! Multa on pyydetty jo nyt moneen kertaan tuosta vesimarmoroinnista tutoa!!! Enhän mä osaa!!! Kai mun pitää kuitenkin yrittää vai mitä, vaikkakin nauramiseksi voikin mennä :D Pitää varmaan alkaa jo suunnittelemaan sitä ja muitakin tutoja. Todella kivasti ja monipuolisesti olette laittaneet pyyntöjä :) Lisää vain pyrin toteuttaamaan taitojeni rajoissa mahdollisimman monta niistä... Videoita ei yhä vieläkään tule... en oo perehtynyt lainkaan siihen juttuun ja mun ääni on kauhee videolla!!! Joten kuva mallisesti toteutetaan tutot jatkossakin.

5 kommenttia:

  1. Meinasin pudota tuolilta, kun huomasin että olet tehnyt Eragon-kynnet :D Aah Perillinen on ihana sarja <3
    Oon aina ollut kova tyttö lukemaan, enkä tainnut olla kuin 10 kun Eragonin ensimmäisen kerran luin :D Sen jälkeen on kyllä "muutamaan" kertaan tullut luettua koko sarja. Nyt odottelen vaan neljättä kirjaa <3
    Tosi kivat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana ettet pudonnut kuitenkaan tuolilta ;D
      Joo neljättä minäkin odotan, mulla vaan on semmonen mielikuva että sen ois pitäny tulla jo aikoja sitten... kestää kestää! Kivan painava murikka varmaan taas tulossa :)

      Poista
  2. AUTS! TOI ON PYLLYSTÄ, ETTÄ NOITA LAKKOJA RIKKOONTUU, MUTTA SEKIN ON OTETTAVA HUOMIOON, KUN ULKOMAILTA TILAA... IKÄVÄ KYLLÄ:(!
    SAMIKSET SENKUN LISÄÄNTYY, SIIS MEILLÄ ;)... UPEITA LAKKOJA OOT TAASEN BONGANNUT :D!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhä se on että se pieni riski näissä on kun muualta tilailee ja postitse tulevat. Saavat kuulemma melkoista kyytiä välillä nuo paketit... :(
      Mä oon tainnu aiemminkin sanoo että, meillä on hyvä maku :D

      Poista
  3. Upeat kynnet! JA voi kun toi Hot Like Lava on hienon näköinen! Itsekin olen lakan hankkinut, mutta en vielä testannut. Papaya Punch on musta kanssa aivan ihan oranssi. Nuo magneettilakatkin on tosi hyvän värisiä. Toivottavasti mäkin saan hankittua joskus jotain magneettilakkoja. :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)