maanantai 6. helmikuuta 2012

Haasteen viimeinen kolmannes käynnistyi

Tästä osuudesta tuun todennäköisesti eniten pitämään :) No tänään piti inspiroitua väreistä... Mieleen tuli ensimmäisenä jostain syystä musta! Sitten ajattelin kirkkaita värejä. Joten tämän sorttista yhdistelmää tiedossa. Tummalla pohjalla erivärisiä läiskiä!!! Kivaa!!! No joo, olisin tietenkin voinut ottaa ja valita vain yhden värin mutta jotenkin tää on niin paljon  enemmän minun näköinen... taiteilija luonne kun oon. Rapatessa roiskuu kynnet siis :) Lakkaus nro.89 on tuo ihan tumman ruskea lakka jota käytin pohjalla...
Ois ehkä pitänyt maltaa odottaa että lakka kuivuu kunnolla, nyt meni pari leimausta "ruttuun" kun olin hätähousu.

Aina yhteen sormeen oon leimannut tumman ja vaalean varsion... aika kivasti erottuvat



ihan melkoinen määrä värejä ;)
Nyt on sitten liput tilattu ja maksettu. Jees, ei menny ihan putkeen sekään, mut hei tää on niin tavallista mulle. Mä vaan sählään ja säädän ;D Pääasia on että liput on suht hyvällä paikalla.

Päivän piristysruiskeeksi laitan teille kuvan mun yhdestä tekeleestä. Tää komeilee meitin veskin ovessa jo :)
Tää on tehty taikataikinasta ja maalattu sen jälkeen. Mun pojat ainakin tykkäsivät, paljas peppu nauratti kovasti :D

Hei muuten, yks julkinen lukija vielä ja sitten saadaan taas laitettua arvonta käyntiin. Tällä kertaa jo 200 lukijan kunniaksi :)

6 kommenttia:

  1. miten nuo läiskät on saatu aikaan ? :D

    VastaaPoista
  2. Konadin leimauslaatassa nro m21 on tuo läiskä kuvio. Ja sitä käytin :)

    VastaaPoista
  3. aivan :D ei ihme ku oli niin tasaisen saman näköisiä. Mut ihan tosi huiput kynnet! :)

    VastaaPoista
  4. Dodiih... ny on 200!!!
    Onnea :)!
    Kiwat lakkailut, määkin tahon tuon laatan noiden läiskien takia =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin on onnellisesti päässyt käymään. Oon niin onskuna, että :D
      Kiitos, jos tahot laattaa lainaan niin hihkaise vain :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)