keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Kiirus päivä...

Tänään en oo yksinkertaisesti ehtinyt tekemään kynsiä. On ollut taas kiire. Syynä on ollut todella aktiiviset nuhanenäni, jotka ovat tuon pahuksen flunssan takia sitten toistensa kimpussa koko ajan o.O
Oon mä kyllä saanut tänään jotain aikaiseksikkin. Mun uusi kynsilakkahyllyni on seinällä, ihan ite melkeen kokonaan tein sen. Isäntä auttoi mua sellaisissa kohdissa joita en kyennyt tekemään tuon selkäni takia, mutta ite oon suunnitellut ja koonnut sen. Niin ja tänään päällystin sen lehden paloilla! Nyt ois sitten kynsilakkojen paikoilleen laittaminen illalla edessä :)

Arvonnan voittajakin on ottanut minuun jo yhteyttä :) Kiitos ripeästä vastauksesta.

Huomenna siis kuvia hyllyköstä ja eiköhän ne kynnetkin saada aikaiseksi. Nyt kun saadaan neljä julkista lukijaa vielä niin saan aloitettua 200 lukijan arvonnan... eli ei oo niin hirveen monesta kiinni :D

1 kommentti:

  1. odotan innolla kynsilakkahyllyn näkemistä! :) Ja vielä kivempi on nähdä itse suunniteltuja ja toteutettuja :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)