keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Liput liehumaan

Lippujahan on ihan hirveesti mistä valita... maiden liput ja muut merkitykselliset liput kuten merirosvolippu. Itse kun en kannata mitään ulkomaalaista joukkuetta niin en sitten valinnut minkään maalippua. Oman kunnan vaakunaa mietin hetken... joo ei... samoin kuinkärppien joukkuelipun oisin voinut yrittää maalata, tulin kuitenkin siihen tulokseen että räpellykseni loukkaa ennemmin kuin kunnioittaa loisto jääkiekkojoukkuetta ;D Joten mikäs sen parempi valinta kuin "tulen rauhassa, älkää ampuko sanantuojaa!" lippu :)
Valkoisia lippuja luvassa, sanantuoja on maastoutunut ruohikkoon :DDD Vitsi ku mulla leikkaa taas heti aamu tuomaan!!! HAA-HAA!!!






Kuten alimmaisesta kuvasta näkee yritin jälleen noilla Oumaxeilla... valkoinen vaan kun ei peitä 100% vaikka laittaisi muutamankin kerroksen :( Onkohan nää jotain maanantaipäivän tuotoksia... niin pettynyt. Täähän on sitten myös taas Lakkaus nro.92, sain kaks kärpästä samalla iskulla :D

Sain eilen sitten kuitenkin postiakin ja mieluista sellaista. Mun Ihanat kynnet tilaus tuli. Tuli myös Ebaysta tilaamani Magneettilaatta setti :) Magneetit sitten huomenna...
Eli tässä koko tilaus...

Lakat tilasin, muut sain kaupan päällisiksi :) Musta on tosi hieno juttu että näissä meidän kotimaisissa verkkokaupoissa on China Glazen lakoissa paljon valikoimaa. Mä löysin täältä sellaisia lakkoja joita en oo muissa äkännyt. Ja musta on vaan kiva että saa tilailla eri kaupoista (toki tulee noita heräteostoksiakin tehtyä siinä samalla) Puhdas heräteostos oli yksi lakoistani. Lue loppuun niin saat tietää mikä ;D

Vasemmalla siis 3D kynsitarroja strassit ovat liloja joita kuvasta on vaikea erottaa. Kiva päästä kokeilemaan vähän erilaisia tarroja :) Oikella kukkafimo hyrrä, fimoista multa onkin pyydetty arvonnan yhteydessä postauksia ja näitä on tulossa kunhan saan vain noi haaste kynnet kaikki tehtyä...

Oih ja voih! Tää on hiano! Koru kivillä varustettu 3d koru/kynsikoriste Sopivan kokoinen kynnelle. Ja ehdottomasti tuun käyttämään tätä useamman kerran. On meinaan semmoisen tuntuinen ettei tarvii heittää yhden kerran kiinnityksen jälkeen menemään. Mun on pitänyt toteuttaa jo jonkin aikaa semmoiset kawaiji kynnet, niihin tää sopisi tosi hyvin samoin kuin joihinkin juhlakynsiin.Voi olla että näette molemmissa :)

Yllä olevat tulivat kaupan päälle. Mä en malta odottaa että pääsen tänään toiseen kertaa kynsieni kimppuu. Joo liput ei jää sormille kovin pitkäksi aikaa :) Jos vain ehdin niin teen jo tälle päivälle uuden lakkauksen, jotain hillitympää...


UIH!!! Tää on ihana!!! Niin siis mun lakka! Vihreä ja blin-blin samassa pullossa. Arvatkaas mietinkö kertaakaan että kannattaako mun tää tilata? Eeeen. Tää on lajissamme rakkautta ensi silmäyksellä ja se mun heräte osotos. Tosin ei mulla kunnollista vihreetä glitterlakkaa ole ollutkaan joten tuli tää kyllä tarpeeseenkin. Eli siis kyseessä on China Glazen Sour Apple


Seuraava lakka tuli tarpeeseen. On kaunis viininpunaiseen taittava ruskea. China Glaze Hey Doll Tämä lakka oli alennuksessa ja maksoi vain 6,50€!


Mustia lakkoja mulla on muutama, mutta ei yhtään juuri tämmöistä. Tää taittaa mun mielestä himppasen hopeaan/harmaaseen ja tulee varmasti mulle kovaan käyttöön. China Glaze Black Diamond Kiva vähän erilainen musta :)

Että tämmöinen tällä kertaa, kahdet kynnet enään haasteeseen ja se oli sitten siinä. Saan huokaista ja tehdä ilman sääntöjä taas kynsiä (joo oon kyllä venyttänyt noita haasteen "sääntöjä" omalla ajattelu tavallani...) Paljon uutta olisi mitä pitäisi päästä kokeilemaan kynsille. Pää sanoo kohta posk! ku on niin paljon ideoita.

Eiköhän sitä rykäistä uusi postaus vielä tälle illalle, olkaa kuulolla jos kiinnostaa mitä saan aikaiseksi :)

2 kommenttia:

  1. Sour Apple kuulostaa ja näyttää syötävän hyvälle :D Parempi varmaan kyllä jättää maistelematta :)

    VastaaPoista
  2. Hih mikä idis tuohon lippuun =)Mukavaa ettet tehny perus Suomen lippua tms.

    Ihania lakkoja, varsinkin se vihreä, nam!!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)