tiistai 21. helmikuuta 2012

Models Own Freshen Up kokoelma

Mulle tuli Seppälästä puhelu. Uusi Models Own:in kokoelma oli tullut ja valmiina että käyn hakemassa. Olen nyt ollut siinä käsityksessä että tohon kokoelmaan kuuluu vain 5 lakkaa. Mutta mutta, nyt tämä tieto jonka sain siellä Seppälässä hämmentää vietävästi. Näiden viiden lakan lisäksi oli tullut vielä kolme muuta uutta väriä. Harmittaa kun jouduin ne sinne jättämään... ei ollut tarpeeksi rahaa mukana. DÄÄÄM!!! Ne kolme mitkä sinne jäi olivat harmaa, violetti ja aika kirkas oranssi. Kaippa se on käytävä nekin hakemassa het kun saan rahaa.
Mutta kuitenkin tässä on mun uudet pastelliset :)

Endamame, Bare Beauty, Soda Pop Pink, Peaches & Cream ja Naked Shimmer

salamalla

ilman salamaa


kiekolla....
Nyt on ihan oikeesti vaikeuksia päättää mikä näistä kaunein... Ensinnähän mä olin jo päättänyt että tuo orannsi olis ihan ehdottoman pakko saada. Sitten kun pääsin pyörittelemään noita pulloja livenä kädessä niin olipahan ylläri kuin kaunis tuo Bare beauty oli. Mulla ei ole tämän väristä lakkaa koskaan ollutkaan. Oih ja tuo vihreä vasta nätti väri onkin!!! Pinkkikin joista en normisti niin hirveesti perusta niin taitaa päästä vielä tälle illalle mulle kynsille asti, teki sentäs ihan oikeesti vaikutuksen värillään.
No mutta kuitenkin nämähän on taas näitä 100% makuasioita. Ihan niin kuin esim. tuo MO:n Beetle Juice kokoelma.... Mä tykkäsin siitäkin paljon :)
Nyt mä meen lakkaamaan kynteni ja jätän sen postauksen suosiolla huomiseen... Tänään pääsen saunaan taas ja herkuttelen vähän jädellä.
Ihanaa illan jatkoa kaikille <3

7 kommenttia:

  1. WÄÄÄÄÄÄ tahtoo kans!!! <3 Toivottavasti tulis pian turunkin seppälöihin!! Ja toivottavasti ehtisin käydä nappaamassa itselleni nämä ihanuudet ennen kuin joku muu ehtii. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ei oo tullu vielä, niin pyydä varamaan. Pitävät yleensä 3vrk varattuna :) Meillä on ainakin tässä Seppälässä tosi hyvä palvelu ja varaavat mulle lakkoja ihan ilman mutinoita ;D

      Poista
  2. Voi apua, noi on ihania!! Kesä tule jo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kesä taitaa olla jo tullu lakkojen puolesta :D

      Poista
  3. Voi eikä! Just kävin Kicksissä ostamassa lakkoja ja lupasin, etten enää pitkään aikaan osta! Ääääh... Eikun Turusta metsästämään. Mä muuten linkitin tämän postauksen omaan postaukseeni: http://pinjeta.blogspot.com/2012/02/ma-oon-ollut-tuhma-mutta-toisaalta-olen.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti lupaus joustaa sen verran että saat lakat kuitenkin :)
      Kiitos linkityksestä ja niin liityin lukijaksesi :)

      Poista
  4. Ihania... Taidan poiketa huomenna kans etsimään noita omaan kokoelmaan :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)