tiistai 28. helmikuuta 2012

"Mokka" kynnet

Kyseessä on taas eräänlainen kokeilu ja yllättäen lopputulos olikin ihan jees! Tai siis mä oon sitä mieltä, teistähän en tiedä...
Kynsille pääsi ekaa kertaa Nailsuppliesilta ostettu Color Clubin Hot Like Lava. Tää on nyt yksi semmoinen lakka jonka oon ostanu ihan muiden blogeissa näkyneiden kynsien takia ja kuvat eivät pettäneet. Kaunis lakka joka ei juuri koristeluja kaipaa, mutta tietenkinhän mun niitä piti kuitenkin tunkea jonkun verran kynsille.
Nimettömät ovat nyt nämä mun kokeilun kohteet. Mulla on ollu jo melkoisen ajan tuolla koristeiden seassa tommosta hötöä... en oikeen tiädä mihin on oikeesti tarkoitettua, tiimarista ne oon aikoinan ostanut joten oletan että ne on johonkin askartelujen koristeluun. Niin oon joskus niistä keltaista käyttänyt ja silloinkin vain ihan pienen pieniin koristelukohtiin. Nyt sitten ihan reippaasti koko kynnelle =) Mitä sitä nuukailemaan! Elikkä levitin kirkkaan lakan tohon kynsilakan päälle ja levitin tuollaisella viuhkamaisella siveltimellä paksun kerroksen tota "hötöä" kynnen pinnalle. Sekoitin kahta eriväriä... Sitten kun ne oli asettunut ihan hetken tohon lakan pääkke niin harjasin ne tolla siveltimellä ja nehän otti ja asettuivat sievästi!!! Lopputulos on vähän mokka/haljasnahan tyylinen aika jännä. Nyt kynnet on ehtineet katumaankin useampaan kertaa ja ne on kuivuneet lähes yhtä nätiksi. Nuo sydämet ovat tekstiilileikkeitä jotka on ostettu Villihelmestä.








Niin sittenhän mä lupailin niillä neon akryyliväreillä vähän näytteitä. Tässä nämä kaks jotka oon ehtinyt tekemään. Näissä on nyt käytetty kaikkia värejä joita setistä löytyy... alla ei ole sitä valkoista kerrosta jonka mä normaalisti itse maalatessa laitan jotta näkisitte kuin hyvin nää peittää. Kuitenkin maalia on kaksi kerrosta kaikissa muissa kohdissa paitsi tuossa hämiksen verkossa jotta sain mahdollisimman tasaisen värin. Mitä mieltä te olette? Mä olen ainakin ihan tyytyväinen ostokseeni :)


salamalla

ilman salamaa

Vasemmalla ilman salamaa, oikialla salaman kera.

Mä kävin tänään vähän ostoksilla... Käytiin mun vanhemalla pojalle ostamassa synttärilahja ja mummin+papan luupama kypärä (pääsee jäppinen ekaa kertaa kokeilemaan kuinka muksahdellaan luistimien kanssa). Sitten mä kävin varaamassa itselleni kolmijalan videokameralle (tämähän tietää siis sitten lisää videoita!) Ja kappas kuinkas ollakkaan löysin myös itseni Emotionista. Lakkojen oston jätin väliin tälläkin kertaa, mutta uuden ripsarin tarttin ja puuteri vipan.

Mukaan lähti tämmöinen kiva setti joka oli kampanja tarjoiksessa. Emotioneissahan
on nyt KUTSU KAUNEUTEEN-tapahtuma.
Tää setti on CLINIQUEn high impact lashes setti joka maksoi 21.90€ ja ovh. oli muistaakseni 55€... Settiin kuuluu siis ripsiväri, vedellä pestävä ja väri musta, kajaali/silmäkynä musta ja kosteuttava+virkistävä seerumi silmän ympärys iholle. Kaikki tuollaisessa kivassa meikki pussukassa. Mulle on tärkeää se ettei silmämeikit ärsytä silmiä ja tämän merkin tuotteet eivät ole koskaan mulle minkään sortin kutinaa aiheuttaneet. Joten toivon suuresti ettei näilläkään niitä kutinoita tule, näitä kyseisiä tuotteita mulla ei aikaisemmin ole ollut. Kerron kyllä tarkemmin tuotteista kunhan ehdin ne testata jos haluatte.

Ihan tämmöinen perus vippa, entinen on jo semmoisessa
kunnossa etten viitti sitä enään pestä...

Sain tämmöistä CLARINSin hehkua ja nuorekkuutta
lupaavaa voidetta kaupan päälle.
Tämä viimeinen pikkaisen hymyilyttää... onkohan mun naama jo niin kulahtaneen näköinen??? No ei vaineskaan. On ihan kiva kun saa jotain tämmöisiä kokeiltavaksi. Onko kellään tästä kokemuksia... käyttö ohjeet oli vain englanniksi... kaippa niistäkin saan tulkittua kuin tätä käytetään, mitään ihan perus kosteuttaavaa tää ei käsittääkseni kuitenkaan oo...

Äänestyksessä lähti sitten viimoinen vuorokausi käyntiin :) Todella upeasti olette äänestäneet! Kiitos.

Arvontaankin voi vielä melkein viikon ajan osallistua :) Jos et sitä ole jo tehnyt niin kipinkapin siihen osallistumaan! Lukekaa ohjeet... vieläkin puuttuu niitä sähköposti osoitteita joiltain. Musta on niin ikävää hylätä osallistuminen sen takia että se puuttuu.
Sitten on näitä muitakin epämääräisiä pujahtanut muutamia joukkoon. Anonyyminä ei voi osallistua ja rekisteröitynyt lukija pitää olla... myös silloin kuin arvonta aika loppuu... ei riitä että on pari päivää lukijana. Nämä tarkastan kun arvonta aika on umpeutunut ennen kuin suoritan arvonnan. Voitto menee siis Google-raadin kautta olevalle lukijalle joka on noudattanut sääntöjä. Tästä en lipsu suuntaan tai toiseen... valitan. Arvonnanhan olen järjestänyt lukijoiden kunniaksi ja siksi että olette minulle tärkeitä.

Mutta hei ei lopeta tätä postausta tuohon marinaan ja ihmettelyyn... En tiedä oletteko huomanneet että sain poistettua mun kommentti puolelta ton sanavahvennus jutun. Musta ne on ihan älyttömän vaikeita välillä tulkita mitä niissä lukee. Josta syystä siis omalta blogiltani ne poistin... onhan mulla tuo valvonta muutenkin jo päällä joten mitään robo tekstiä ei tonne kommetti puolelle tule.

Mutta siis jos haluatta siitä itse eroon niin tällä konstilla se onnistuu.
1.Sinun täytyy olla kirjautunut sisälle.
2. Tarkista kumpaa bloggerin mallia/selaustapaa käytät. Jos sinulla on uusi käytössä vaihda tilapäisesti takaisin vanhaan sillä tämän muuttaminen ei onnistu uuden kautta.
3.valitse ulkoasu -> asetukset -> kommentit -> rullaile alemmas ja sieltä löytyy kohta "Näytetäänkö sanavahvistukset kommenteissa" -> Klikkaa "Ei" ja tallenna.
4. Tämän tallentamisen jälkeen voit sitten vaihtaa mallin takaisin uuten jos sinulla se oli...

Mutta siis jokainen tekee niin kuin tykkää ja mä en tykkää noista vahvistusksista omalla blogillani ja nyt näiden uusien vahvistuksien myötä olen jopa jättänyt kommentoimatta ku ne on vaan niin ta-vat-ta-vi-a ja välillä ihan oikeesti saa arvailla mitä niissä lukee...

Tulipahan taas tälläinen kilsa postaus... huomenna vähän lyhyempi :) Illan jatkoja, mä meen syömään suklaakakkua... meikä sitten "synnytti" sektiolla vanhemman poikani klo.21.08 neljä vuotta sitten <3




13 kommenttia:

  1. Kysyisin tosta Seche Vitesta, kuivattaako se todella nopeemmin kuin ilman? Mistä sitä saa ostaa? Ihanat noilepakot :) Oot niin ahkera!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ehdottomasti kuivaa nopeammin ja tekee myös kovemman kynnen pinnasta ja ja ja kynnen kiilto on upea.... MiMax:illa on tässä sinne linkki: http://www.mimax.fi/seche-vite-pikakuivattaja-14ml-p-1605.html
      Kiitos vain... emmää oo oikeesti kovin ahkera ;D

      Poista
  2. Kiitti vinkistä, tein saman tempun omalle kommentti osiolle :))!!

    ONNITTELUT POITSULLE :D!!!!!!

    huomaSitkos muuten, et NS:n postikulut nousseet 20$->23$????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli noussu jo viime kerralla ku tilasin... mun oli kyl tarkoitus siitä kertoo... tais unohtuu... ja niin en saanut muuten tilattua kuin 8 lakkaa sillä normirahdilla :(

      Poista
  3. Ihanan väristä lakkaa :)
    Mäkin oon poistanut sanavahvistuksen omasta blogistani, se uusi on niin hankala ettei mitään rajaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan tosi älytön koko vahvistus juttu! Hyvä vaan kun päästiin eroon siitä ;)

      Poista
  4. minunkin mielestäni nuo uudet sanavahvistusjutut ovat ihan älyttömiä! Minäkin olen vähentänyt kommentoimista koska niihin sanavahvistuksiin menee niin paljon aikaa tulkita! :( Mutta hyvä että poistit tuon sanavahvistuksen :) Eihän ole mitään järkeä edes pitää sanavahvistusta jos kuitenkin on kommenttienvalvominen/hyväksyminen käytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oon huomannut ainakin omalla kohdallani sen ettei tuu kommentoitua likipitäenkään niin usein kuin vanhojen vahvistusten kanssa... niistä sai vielä selvää.
      Joo taitaa olla niin että mä pystyn paremmin valvomaan nuita kommentteja kuin mun tietokoneeni... :D

      Poista
  5. Mä poistin kanssa sen raivostuttavan sanahässäkän!! Paljon onnea äidille ja pojalle synttärin johdosta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D täähän näyttäis olevan aika monelle bloggaajalle helpotus kun saa ton vahvistuksen pois käytöstä :)
      Niin ja kiitos oikein paljon meiltä molemmilta :)

      Poista
  6. Hei mä kans poistin sen sanavahvistusjutun! :D Ihan sairaan ärsyttävää kun pitää aina ruveta tulkitsemaan sanoja ja sitten menee väärin ja äääärrghh!! Onneksi sen sai pois!!! :)
    Ihania kynsiä btw. Sä sitten osaat. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos jälkimmäisestäkin kommentista. Kiva lukea että lukijat tykkää, varsinkin teidän "vakkari" lukijoiden mielipide merkitsee todella paljon :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)