lauantai 11. helmikuuta 2012

Nää on aika blääh...!

Pitäis niin innostua kuviosta ja tää tuntui aamuisen siivous urakan jälkeen yksinkertaisimmalta. Taas mennään yli siitä mistä aita on matalin, jotenkin tänään on vaan tälläinen päivä. No, mä mutustelen suklaata nyt ja annan sen parantaa mun oloa ja juu pojat ovat päikkäreillään :) Tää on lakkaus nro.91 ja tuossa Maybellinen mustassa lakassa on tuollaisia ihania lähes läpinäkyviä pienen pieniä hiutaleita seassa :) Niin että jing ja jang on se kuvio...





Nyt sitten jokseenkin vähettää kun laitoin tämmöiset tylsähköt kynnet, niin ajattelin laittaa parit harjoittelutteille näytille. Ovat vähän enemmän haastetta antaneet minulle ;D




Harmi kun ei omiin käsiin voi laittaa stiletto kynsiä, ne ois malliltaan niin päheet. Mä kuitenkin noiden vesseleiden kanssa joudun pääsen touhuamaan niin paljon että A. mä pelkään satuttavani niillä poikia ja B. ne tuskin kestäisi kovin pitkään. Täytyy toivoa että saisin edes jollekki kamulle tehdä sellaiset :)

Pitäsköhän mennä kans päikkäreille vaiko lukis kirjaa vain? Jotenkin tuon aamuisen hässäkän jälkeen on veto pois.

4 kommenttia:

  1. Oi miten hienoja nuo kukkakuviot! Erityisesti pidän tummemman verion kukista ja asettelusta. Pastellinen kynsi sopii kivasti kevääseen :)

    Kiitos muuten kauheasti arvontani mainostuksesta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, musta noi molemmat onnistuivat ihan kivasti (vaihteeksi) ja ovat kyllä ihan erilaisia keskenään... Ideana oli vain tehä kukkasii :)

      Eipä kuule kestä kiittää, hyvä arvonta niin kehtoo mainostaa ;D

      Poista
  2. kivoja kynsimalleja! :) tosin noi mallisormet on mun mielestä vähän pelottavat :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, noihin sormiin pitää asennoitua silleen "viileesti". Mut arvaa tuleeko noista en Halloweenina reksvisiittaa? ;D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)