tiistai 7. helmikuuta 2012

Näitä mietin pitkään...

Haasteen seuraavana oli laulu, mä tykkään tänä päivänä niin laidasta laitaan musiikista. Yritin muistella biisiä jonka musiikki video olis tehnyt muhun jonkinlaisen vaikutuksen ja sit se pamahti päähän (osittain kyllä katsomani leffankin takia jossa tuo söpis Justin Timberlake esiintyi... ) Madonnalla ja Justin Timberlakellahan on tuo 4 minutes aivan loistava jamitus ja siivous kappale, huiskis vain ja kämppä on puti-puhdas kun tämmöistä musiikkia kuuntelee ja mikä parasta siitä nauttii täysin siemauksin (en usko että naapurit nauttii kun musiikki soi välillä aika kovalla ;S ). Mutta siis kynteni pohjautuvat tämän kappaleen musiikkivideoon. Linkitän senkin tuonne alle :)







Joo niin, pääsin käyttämään kunnolla Oumaxeja tummalla pohjalla ja pelittäähän ne jotenkin, ei ehkä tosiaankaan niin hyvin kuin luulisi... Kai tämäkin on ihan makuasia. Ite tykkään vähän jämäkämmistä etteivät ala valumaan... Olivat aika hankalat toteuttaa ja en saanut tehtyä niin siistejä näistä kun olin ajatellut/kuvitellut... no en selittele enempää :D

Niin ja sitten KIITOS uusille lukijoilleni, toivottavasti viihdytte blogillani ja ihanaiset "vanhemmat" lukijani olette myös osallistuneet tulevaan arvontaani tosi ahkerasti, HIENOA KIITOS! Kiva että jaksatte osallistua :) Todella mukavia aiheita postauksiin ja tutoihin on tullut paljon ja lisää saa laittaa... ei tarvii liittyä kynsiin välttämättä todellakaan, kunhan ovat vain asiallisia ajatuksia.

Hei kai ootte huomannu toin pienellä präntillä olevan kirjoituksen tuolla mun sivupalkissa... Lepikossa kuhisee on myös facebookissa! :D Sinnekkin voipi käydä tyksimässä... sinne saatan päivitellä semmoisii juttui joita täällä ei näy...

Mietin tuossa jos tuota kynsien lakkauskilpailujen aihe ehdotus aikaa lyhentäisi (alun perinhän ajattelin että kuun loppuun olisi aikaa), niin saataisiin sitten siihen asiallinen äänestys aika ja jäisi mulle aikaa hommata palkintoonkin jotain ehkä aiheeseen liittyvää... Joten jos laittaisin sen äänestyksen ensi viikon aikana pystyyn... se tulee sitten tuonne sivupalkiin :) Kuulostaako ihan ok:lta?

Tein tänään pari pellillistä lämpimiä voileipiä ja niitä on tietenkin vielä jäljellä (en tosiaankaan oo vetänyt niitä naamoihin kaikkia, vaikka herkkua onkin ;D) ja nyt sitten tekee mieli käydä pupeltamassa niitä. Mutta tänään pääsee iltapalan suhteen ainakin helpolla kun jäppisetkin tykkäävät niistä. Tomaattikastikkeessa oleva tonnikala on aivan ehdoton lempparitäyte herkkusienien kanssa mulla, mistäs ite tykkäätte?

7 kommenttia:

  1. Mites noi oumaxit,onko oikeesti niin hyvät kuin monet väittävät? Mulla on jotkut tyyliin tiimarin maalit eikä ne oikein oo hyvät, mutta noiden hinta on aikas kamalan kova cesarsilla... ovatkohan hintansa arvoisia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon sitä mieltä että ovat ihan liika kehuttuja, siis tää on vain ja ainostaan mun mielipide. Niin kuin totesin aikaisemmin että eivät olleet mun mielestä parhaat mahdolliset peittävyytensä puolesta ja ovat melkoisen valuvat joissain tilanteissa... En tiädä mitä cesarsilla maksavat, omani maksoi ebay kautta alle 10€.

      Poista
    2. Kiitos Mirja! Sä kun oot paljon taiteillut maaleilla, niin onko sulla suositella jotain hyvää? Cesarsilla noi oumaxit taisivat maksaa parikymppiä...

      Poista
    3. Mä en ihan nyt suoralta kädeltä pysty suosittelemaan muita kynnelle tarkoitettuja akryylivärejä kuin nuo mitä MiMaxilla on myynnissä, niistä oon hopeista ja kultaista käyttänyt ja ne tuntuvat mun mielestä ainakin tosi hyviltä. Itsehän käytän noita maalaamiseen tarkoitettuja akryylivärejä, osan olen ostanut muistaakseni Suomalaisesta kirjakaupasta ja osan olen ostanut Lidl:istä (nää maksoi muistaakseni jotain kympin pintaan...) ja ovat mulla eniten käytössä. Tosin mun makuun vaikuttaa varmaan toi kuvaamataito tausta kun oon siinä samanmoisia värejä käyttänyt. Mutta aika ajoin on ollut noita samoja Lidl:issä myynnissä. Ehkä sun kantsis aloittaa vaikka sellaisella setillä jossa on pieniä tuubeja, värejä ainakin 6 ja musta&valkoinen, eivät kirjakaupoissa maksa mitään hirveitä ja niihin saa sitten ostettua irtotuubeja lisää tarpeen mukaan, samoin kuin sekoittamalla saa tehtyä paljon lisää värejä. Isot tuubit tuntuvat kuivavan ja niistä menee hirveesti hukkaan (vaikka maalaisi taulujakin lisäksi... ;D).
      Voi olla että jos vain saan tarpeeksi hommattua itselleni aikaa niin voisin tehdä nois maaleista/väreistä ihan oman postauksenkin :)

      Poista
    4. Paljon kiitoksia taas vastauksestasi =) Ja tee ihmeessä oma postaus noista jos suinkin joskus ennätät!
      Mulla itseasiassa on jotkut maalit olemassa, ne on joko tiimarista tai jostain kirjakaupasta, en nyt muista :D Mutta enpä mä niillä oikein mitään saa aikaiseksi, tarttis harjoitella vissiin enemmän. Ja paremmat pensselit olis paikallaan kans =)

      Poista
  2. Ihanat kynnet ja ite tykkään tuosta kappaleesta kanssa ihan hirmuisesti! (:
    Ja ton äänestyksen voi mun puolesta laittaa päälle ihan milloin vain. :D
    Nyt tuli nälkä kun luin tuon "lämpimät voileivät"-kohdan. Voi vitsit! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ei muuta kuin tekemään lämppäreitä :D Nam-nam!!!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)