tiistai 21. helmikuuta 2012

Neon värejä

Musta tuntuu että oon väri makuni kanssa palaamassa takaisin 80-luvulle. Jotenkin vain kirkkaat värit viehättävät silmää tällä hetkellä. Toki voihan tällä pimeydelläkin olla osansa asiassa.
Kuitenkin MiMax:in W7 lakka valikoimasta löytyy useampia tosi kirkkaita fluorensoivia lakkoja. Yksi sellainen mulla on ollut jo jonkin tovin, keltainen nimittäin (tosi ihana, varsinkin kun haluaa säväyttää oikeen kunnolla), nyt sitten tilasin tähän satsiin pinkin ja vihreän :)
Oikeestaan lätkäisen tähän väliin nyt tuon tilauksen kuvan kokonaisuudessaan :)


 Tässä ne lakat jotka tuossa ylempänä mainitsin Pinkki ja Vihreä

ilman salamaa

salamalla

 Sitten piti saada lisää water decalseja KirsikoitaAngry Brids:eja ja Minni ja Mikki hiiriä. Näitä tullaankin sitten näkemään kevään mittaan varmaan aika usein. Oon niin ihastunut näiden helppouteen :)

Joo sitten huomasin tämmöisen kivan jutun. Nyt kun sitten vihdoin minäkin sain hommattua noita magneettilakkoja niin pitihän mun saada myös "vehje" jolla saan tehttyä persoonallisemmat kynnet. Elikkäs tää on magneettikynä, sen verran mitä nyt oon tätä ehtinyt testaamaan, vaikuttaa todella hyvältä ja helpolta tehdä jotain muuta kuviota kuin ne laattojen kuviot.

Nämä tulivat mulle kaupan päälle, Violetteja peilaavia pisaroita/terälehtiä. Näitä mulla onkin ollut aikaisemmin ja ovat muuten melkoisen paljon monipuolisempia koristelussa kuin esim. neliöt.

Tänään ollut taas vähän sellainen hei hulinaa päivä. Siivoiksen tynkää ja silleen joten en oo ehtinyt vielä tekemään uusia kynsiä tälle päivälle. Toivon etteä ehtisin ne illemmalla tekemään ja teillekkin sitten postaamaan. Mutta joskus näin... aika harvoin sitä mulle käy niin ette mitään kynsiä teille näyttäis ;D
Lohdutukseksi voin laittaa noista mun tulevista koruista vaihe kuvan...


Siinäpä vähän kesken eräisiä... tulossa siis mm. puolikasta omppua ja hodareita. Tuolla on muuten jo yks semmonen jonka oon tehny valmiiksikkin... bongaako kukaan??? BÄÄÄÄ!!! Arvonnassa palkintona oleva lammas :) Kuva ei oo siis tältä päivältä.

6 kommenttia:

  1. Hei! Mistä sinä teet noita koruja? Voisi itsekkin koklata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fimo massasta teen, löytyy useimmista kirjakaupoista esim. suomalaisesta :)

      Poista
  2. ihania söpöläisiä nuo korut :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Laitan sitten valmiista koruistakin kuvia... kunhan vain kerkiön ne valmiiksi saakka tekemään.

      Poista
  3. Hei, en ole tiennytkään tuosta "magneettikynästä", kiitos sinun ja blogisi nyt olen taas fiksumpi ja vois itsellekin hankkia sellaisen! :) + Liityin lukijaksesi :)

    VastaaPoista
  4. Joo tää oli mullekkin ihan uus tuttavuus. Pari kertaa oon nyt kokeillut ja ihan kiva on ollut :) Nyt kun vielä oppis tekeään sillä sellaiset joita kehtaa täälläkin näyttää. Kiitos ja tervetuloa blogilleni lukijaksi :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)