sunnuntai 5. helmikuuta 2012

"Pelottava" eka vesimarmorointi ja maailman paras tuleva joululahjani :D

Nyt en edes muista kuinka monta tutoriaalia olen aiheesta katsonut, mutta todella monta. Siltikin siinä oli jotain joka vaan tökkii mun ajatusmaailmaa vastaan... vesi ja kynsilakka... DAAH!! Eihän siitä voi oikeesti syntyä muuta kuin sanomista. Ilman tätä haastetta en varmaankaan olisi suostunut edes kokeilemaan. Ja joo, näyttää tutoissa ihan helpolta ja olikin sitä itseasiassa oikeesti, kunhan vain ensin löysi sopivat lakat ja keksi mikä se sopivan lämpöinen vesi oli ja tajusi vielä teipata sormensa tarpeeksi pitkälle ja tajusi olla sörkkimättä märkiä kynsiä millään ;D Ihan oikeesti mulla oli välillä oikeen "raivostuttavan" hauskaa tehdä näitä... Ei oo mun juttu, mutta nyt tästä kokemuksesta viisastuneena voin ensi kerralla onnistua paremmin :) Joten en meinaa luvata mittään tyylin: "EN ENÄÄ IKINÄ TÄTÄ TEE", koska kuitenkin vielä kokeilen ;D
Värit voisin valita ainakin seuraavalla kerralla viisaammin, mutta nyt oli hakusessa semmoiset "keijukaismaiset" värit. Yksi Flormarin lakoistakin kuuluu tuohon sarjaan... ja on siis lakkaus nro.88
Tässä kuvia...







Niin tänään on sitten käyty jo äänestämässä :) Ja oon tuon bannerin vaihtanut. Eli laitoin sinne nyt tuon bannerin E, joka sai eniten ääniä. Itse tykkäsin eniten A ja E vaihtoehdoista... Kyllä muistakin, tottakai kun olivat mun tekemiäni :) Joten oikeestaan mulle oli ihan sama minkä näistä vaihtoehdoista tuonne ylös laitan. Säilöön menevät nuo jotka eivät päässeet käyttöön ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka pääsisivät vaihtelun vuoksi tuonne oikeelle paikalleen :)

Sain muuten tänään aamulla aivan tosi ihanan ja yllättävän puhelun. Soittaja oli äitini :) Hän kysyi että olenko huomannut telkussa mainoksen jossa on Michael Jackson Cirque De Soileil  helsingin näytös. Olinhan minä... ja olin jopa ääneen harmitellut miehelleni ettei sinne varmaan pääse kun liput ovat sen verran hintavia... No nyt mä pääsen!!! Sikäli mikäli vaan ehdin huomenna saamaan liput sinne. Äiti lupaisi minulle joululahjaksi lipun sinne. JEEEE!!!! Täytyykin kipittää heti aamu kahdeksaksi Cittariin ostamaan liput :)


Tässäpä vähän ensimakua siitä. Hienolta näyttää!!! Vähänkö mää oon onnellinen. Siis niin paras joululahja ikinä. Mähän oon siis fanittanut Michaelia lähes koko ikäni... siitä asti kun Triller julkaistiin sinä uutena vuotena jona olin kipeänä... Sormieni välistä katsoin sitä kun video oli niin pelottava :D Kunnon shokki hoitoa, taisin olla ensimmäisellä luokalla silloin jos en väärin muista.Tästä kyllä varmaan juontaa tuo mun kauhuelokuvienkin rakastaminen :D
Olen päässyt katsomaan King Of Pop:ia livenäkin kerran, silloin sain lipun äidiltäni synttäri lahjaksi. Oli aivan mahtava keikka!
Mutta jos vaikka nyt  hillitsisin vähän itseäni, kaikkihan eivät henkilöstä tykkää tai hänen musiikistaan... juu ja kyllä ymmärrän miksi. Mutta miehen musiikki on vaan suorastaan mahtavaa!!!

9 kommenttia:

  1. Kivat kynnethän nuo on, ja ihan hyvä väriyhdistelmä! Tulee mieleen väreistä tms. Solero-jäätelöt! :D En tiedä myydäänkö niitä enää edes mutta joskus teini-iässä niitä tuli osteltua. :)

    Voi varmaan ihan mahtava tuo show! Ite en oo Michaelista ikää syttynyt (siis en myöskään karsasta sitä) mutta show on varmaan mielettömän hieno! Toivottavasti saat liput! Etuajassa paikalle vaan ja samalla luuria käteen, meinaan luulisi että nuo liput menee melkoisen äkkiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kai tuota soleroa vielä viime kesänä sai kun muistaakseni sitä vielä silloin söin... Ai että jäde ja lämmin kesä, ikävä!

      Mä niin odotan että pääsen kattomaan ton show:n, ompahan melkein vuodeksi odotettavaa. Peukkui pystyyn että saan kunnon paikoille liput :)

      Poista
  2. Mäkin oon menossa haekmaan liput tuonne Immortal World Tourille! Liput tulee muuten myyntiin vasta klo9 huomenna. :) Mä oon kanssa suuri Michaelin fani ja fanitan myös Cirque De Soileilia! Oon nähnyt ryhmän jo kahdesti aiemmin ja oon tämän MJ shown syntymisestä lähtien toivonut ihan sormet ristissä, että se tulis Suomeen ja onneksi näin on! Mä päätin jo monta kuukautta sitten, että menen katsomaan shown, oli se sitten kuinka kallista tai mihin aikaan vaan, jos ne Suomeen tulevat. Ja onneksi tulevat! Oon niin innoissani ja en malta odottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, oisin ollu tunnin liian aikaisessa ;D Hyvä ku kerroit :) Vaikka tuskin siitä mitään haittaa ois ollu kun yksin meen, tunti vain lisää omaa aikaa.
      Kamalan pitkään joudutaan odottamaan...! Mutta se kyllä kannattaa takuulla.

      Poista
  3. Oi vähän mä oon kade jos pääset kattomaan Cirque De Soileilia! Pidän sulle peukkuja :) Michael on paras <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä kovasti uskon pääseväni sinne, se vaan onkin toinen juttu millaiselle paikalle... :) Onneks siellä on hyvä sceeri mistä näkee vaikka ei ihan parhaalle paikalle saiskaan lippua.

      Poista
  4. Ihanat värit :) kokeilin kans tota mut jostain syystä kaikki lakat ei liuennut nätisti vaan putos pallona pohjalle. Sain kuitenkin muutaman onnistuneen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ei ihan noin käynyt, alkuun vain eivät levinneet ollenkaan tuohon veden pinnalle ja sit toisella kerralla olin liian hidas ja kun aloin kuvioimaan lakkoja niin ne meni vain yhdeksi klöntiksi. Nooh, kaippa tätäkin oppii tekemään kun vain tekee :)

      Poista
  5. Kivat kynnet! Itse en ole kokeillut, kun veden kanssa teko näytti monimutkaiselta tai aikaa vievätlä, mutta ehkäpä pitäisi kokeilla.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)