perjantai 24. helmikuuta 2012

Videon kanssa tappelua

Nii-in, mä oon tänään tapellu melkein kirjaimellisesti mun ekan tuto videon kanssa. Hups heijakkaa kuin mun aika menikin siihen. Johtuiskohan siitä etten tiedä mitä teen? Heh-heh. No nyt on tubeen vihdoinkin latautumassa se.
Kyl mua melkein säälittää tää mun eka yritys, mutta toisaalta eihän sitä muuten opi. On ainakin tämän kokemuksen myötä semmoinen fiilis että kannattaako tää???
Kynnetkin tein ja eilenhän tuli mulle uutta tavaraa postitse. Mutta nyt en saa niitä kuvia ladattua kun en voi kuormittaa läppäriä miljoonalla asialla yhtä aikaa, muuten se sanoo POKS! On muuten tästäkin kokemusta jo ;D

On muuten pinkkiä jälleen kynsillä. Ihan oikeesti!!! Niin kaippa sitä alkaa noihin pinkkeihin ja punaisiin kynsiin tottumaan kun vaan tekee nillä lakkauksia. Laitan kuvia kynsistä ja uusista tavaroista kun saan latauksen valmiiksi...

palaillaan hetken päästä uudestaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)