perjantai 16. maaliskuuta 2012

Hololakkat ruusuilla

Keltaiset kynnet saavat olla kynsillä tämän päivän vielä joten saatte taas arkistoja "harventaa". Mua niin suunnattomasti ihmetyttää miten mulle on voinut kertyä näitä tuonne näin paljon... missä välissä oon ehtinyt väkertää?





Musta hololakat ei juurikaan koristeita kaipaa, mutta kun mulla oli niin justiinsa tuossa käden ulottuvilla noita 3D ruusuja/kukkia niin päätin niitä sitten yhdet laittaa nimettömiin. Liimasin ihan kynsiliimalla lakatun kynnen päälle. Oon tullut siihen tulokseen että näin pysyy parhaiten paikoillaan. Sitten ns. lehdiksi tuolla glitter koristelulakalla vielä muutamat viivat. Päällyslakka ja valmista tuli.

Kattokaas mihin meikä heräs tänä aamuna! Ja juu, ei muuten oo ihan ittestään kaatunu. Aamu 8 reikä leipä pärähti moottorisaha kirjaimellisesti seinän toisella puolella ja kaatoi puun. Tiesinhän mää siitä, mutta en tiennyt että se ois just tänä aamuna. Toisaalta ei passaa valittaa, nyt loppuu käpyjen putoaminen päähän (niillä kun on kurja tapa tippua tuolta puusta ja yleensä just osuakkin ;D) ja nyt ei tarvii sitten noilla myrskyilmoilla pelätä että puu kaatuu katolle. Lähtee mun laskujen mukaan 5 puuta  tästä taloyhtiön tontilta. Tänään siis kuunnellaan pärinää ja pörinää ihan urakalla.


Niin sitten myytävän puoli on jälleen pistetty ajan tasalle. Lisää fimoja tuli myyntiin. Kattelen jossain vaiheessa myös tuta mun muuta koriste puolta josko jostain raaskisin jo luopua, samoin lakkapuolta. Mutta ilmoittelen siitä sitten kyllä tarkemmin. Fimot ovat yhdellä kirpparilla myynnissä tuola naamakirjan puolella, joten ensin varannut ehtii saamaan... Tossa ois leikkaamattomia tankojakin iso nippu, kun nyt vaan ehdin ne kuvaamaan niin laitan sitten tonne...

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juu mää tykkään kans, tuollainen aika vaaleen lila. Sopii aika hyvin hololakkaan väriksi :)

      Poista
  2. Holo holo ;)!
    ihan hirrrveeeen ihana ja ja ja... no joo... mut kylhän sä EHKÄ tiedät mun mielipiteeni yleisesti hologrammi lakoista ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D tiedän että RRRRRakastat holoja <3 Ovat oikeenkin hyviä ja ihania :) Tänään onkin melko monella blogilla hololakat olleet esillä. Melko varma kevään merkki :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kynsikoristekirppis... ne on ihan samalla hinnalla siellä kun täällä mun blogissakin.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)