sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Hyviä shoppailu paikkoja

Teen suurimman osan ostoksista verkkokaupoista, mutta muutamin vakkari kivijalka kauppojakin mulla on. Jos vaikka aloittaisin noista kivijalka kaupoista.

Paljon lakkoja ostan Tarjoustalosta ja Säästöpörsistä. Mä tykkään kuin hullu puurosta noista Flormar/Kone Helsinki lakoista, samoin Evelinen lakat ovat huippuja. Molemmissa on laajat värivalikoinat ja ovat todella edullisia. Onhan siellä muitakin merkkejä, niitäkin olen ostellut mm. Isadora, Kiss ja Ruby Kisses
Paikkoina nää on koukuttavia, yleensä mukaan tartuu aina jotain kynsilakkoja tai sitten kosmetiikkaa. Käymme siis tekemässä myös muita ostoksiakin näissä kaupoissa joten mun on helppo vilkaista kemppari puoli läpi :)



Toinen jossa olen ihan jo vakio asiakkaaksi luokitelta on meidän paikka kunnan Seppälä. Siellä on tajuttoman mukava henkilökunta ja ovat älyttömän avuliaita :)
Vaikkakin tää meidän paikkakunnan Seppälä ei ookkaan samaa koko luokkaa kuin esim. isompien tavaratalojen Seppälät, niin täällä on hyvä lakka valikoima! Mä tykkää kun lakat on hyvin esillä ja valaistus on hyvä. Täältä ostan mm. Models Own:it, Wild and Crazyt/Wild&Mild ja Golden Rose lakkani.


Aika vähän tulee enään ostettua ihan basic tavarataloista, mutta tulee niidenkin lakkavalikoima katsastettua säännöllisesti ruokaostoksien teon yhteydessä.

Nyt päästään internetin mahtavaan maailmaan.

Aloitin netistä ostamisen Huuto.netistä. Siellä on välillä ihan oikeesti tosi hyviä lakkoja ihan sika halvalla kun on vain nopsa (tää koskee osta heti hintoja) ja huutokaupoissakin välillä on tärpännyt tosi hyvin. Oikeestaan mulla ei oo siellä puolella ketään semmoista vakkari myyjää vaan oon ostellu sellaiselta joka on myynyt tarvitsemaani tuotetta. Toki suosin sellaisia myyjiä jotka ovat tunnistautuneita (eli peukku näkyy nimimerkin vieressä) ja käy katsastamassa aika usein palaute puolen. Sieltä pystyy päättelemään hyvin pitkälle tuleeko paketti perille ja onko tuote sitä mitä pitää.


Seuraavaksi esittelen oikeita verkkokauppoja.

MiMax on toinen yhteistyökumppaneistani ja ehdottomasti yksi vakio paikoistani josta teen kynsitarvike ostoksiani. Luotettava, nopea ja hinnoiltaan edullinen paikka ostaa. En voi muuta kuin suurella sydämellä suositella <3


Sanna Tara Nail Art & Beauty Shop on sitten toinen yhteistyökumppaneistani ja myös ihana paikka ostaa kaikkea kynsiin liittyvää koristelutuotetta. Myös erittäin nopeat toimitukset ja laatu on ollut aina huippu hyvää. Erittäin lämpimästi suosittelen myös tätä paikkaa ostoksille :)


Ja vaikkakin suosittelen yhteistyökumppaneitani niin olen rehellinen tässä, ne on vaan hyviä paikkoja ostaa!!!

Muita kivoja paikkoja joista teen ostoksia on:

Ihanat kynnet, siellä on mm. edullisia kynsilakkoja ja vähän erilaisempia 3d koristeita. Luotettava paikka oman kokemukseni mukaan :)


JT-Cosmetics on myös aika hyvä paikka, täältä olen löytänyt vähän erilaisempia water decalseja :)


ja sitten siirrytään ulkomaan kaupan puolelle...

Ebay on mielenkiintoinen sivusto jossa saa aikaa uppoamaan tuntitolkulla pelkkään tutkimiseen ja etsimiseen.  Itselläni on hyviä ja vähemmän hyviä kokemuksia. Yksi paketti on jäänyt matkan varrelle, mutta asiakaspalvelu oli täysin moitteetonta kun otin yhteyttä myyjään. Kaikki nämä keskustelut siis käydään englannin kielellä. Valuutta laskuri on loisto juttu tässä yhteydessä ja euro hinnat voivat heittää maksettaessa, riippuen minkälainen on valuutan kurssi. PayPall on täällä välttämättömyys. Täältä löydät PayPall ohjeita: Maksu kamusta oli mulle ainakin tosi paljon apua. Ebayssa kannattaa myös rekisteröityä, en oo ihan varma onko se pakko jos ostaa sieltä, mutta itse rekisteröidyin heti. Se onkin sitten paljon helpompi kun mulla ainakin tulee tuo googlen kääntäjä kohta näkyviin siellä yläpalkiin :)


Nailsupplies.us ja Trans Design, Inc. näyttäisivät toimivan samoin. Ja hinnatkin näyttävät olevan ainakin niissä lakoissa joita minä olen vertaillut, samoja. Herää kysymys minulle ainakin että ovatko yksi ja sama pulju? Taitavat olla :) Joka tapauksessa olen itse käyttänyt tuota Nailsuppliesia ja olen ollut tyytyväinen. Hinnat ovat halvat ja pakkaavat hyvin. Huomasin juuri että ovat muuten nostaneet postikulujen hintoja... eli 9 lakkaa tulee small flat tradena (olikohan se noin kirjoitettu??? en mee vannomaan että on oikein kirjoitettu) ja sille tuli ennen maksua 20 dollaria nyt hinta on n.23 dollaria.
Vaikkakin itselläni on mennyt yksi pullo lakkaa rikki kuljetuksessa, niin yhteyden ottaminen ja korvauksien saaminen oli helppoa. Loistava asiakaspalvelu heillä :) Olen ollut tyytyväinen lakkojen laatuun ja palveluun, omani tilaukset ovat tulleet joka kerta alle kolmessa viikossa.

Tässäpä näitä paikkoja joista minä hommaan tuotteeni :) Nimet (ei kuvat) ovat linkitetty verkkokauppojen osalta joten ei muuta kuin klik-klik ja tutustumaan :)
Toivottavasti tästä olisi jotain hyötyä...

LISÄYSTÄ VIELÄ tälleen jälkikäteen...
Sain tässä vähän aikaa sitten tosi kivoja uutisia. Mun tekemät kynnet ovat päässeet MiMaxin kynsikilpailun finaaliin :) Jeee, mä oon niin onnellinen! Äänestäminen tapahtuu MiMaxin facebook sivujen kautta ja mukana on 20 todella upeaa finalistia. Käykäähän äänestämässä :)

4 kommenttia:

  1. sulla on tosi mahtava blogi, tykkään paljon mutta! sulla on aika paljon yhdyssanavirheitä. ei se sun tekstiä huonommaks tee, ei todellakaan, mutta ajattelin vaan huomauttaa.en ilkeyttäni :)

    VastaaPoista
  2. Saahan sitä huomauttaa ja ihan aiheesta varmasti teit sen :) Mä vaan en oo koskaan ollu äidinkielessä mitenkään erikoisen hyvä ja koulussa se ei ihan oikeesti voinu vähempää kiinnostaa ällön open takia. Kiitos kuitenkin rakentavasta kritiikistä, yritän tarkkailla enemmän miten kirjoitan, mutta se voin luvata virheitä tulee takuulla jatkossakin... mullakun on kaks "ajatuksen katkaisijaa" koko ajan täällä taustalla (mun poikani siis...) ja välillä keskittyminen on tasan huonoa ;D

    VastaaPoista
  3. Onnea finaaliin pääsystä, katselin kuvia Facebookissa ja huomasin aika ikävän kommentin kynsiesi kohdalla :( Täysin asiaton vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos kun kerroit :) Mä en oikeen tiiä pitäskö toi kommentti ottaa kohteliaisuutena kun mun tekemiä kynsiä luullan valmiiksi tipeiksi ;o
      No meitä on moneen junaan ja joillain on elämän tehtävänä olla kateellisia ja yrittää pilata muiden onnistumisen ilo. Näytti olevan samaisella henkilöllä muillekkin ikävää sanottavaa :(

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)