keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Keväiset kukka kynnet

Nythän eilen sattui semmoinen tapaus jota harvoin mulle käy. En tehnyt postausta... ja selitys siihen kiire.
Mutta siis toissa päivänä tein itselleni kynnet joihin tykästyin aika paljon ja musta nää on melko keväiset. Mitä mieltä olette?









Tässä syy miksi en saanut aikaa postata eilen :) Mä sain mun MiMaxin tilauksen eilen kotiin.
Koko tilaus :)

Tälläpä on nyt tarkoitus päästä sinuiksi näiden koneellisten viilojen kanssa :D
Tämä on siis paristoilla toimiva viila

punaista hilettä ja kaupan päälle sain tälläisiä pitkiä kynsitarroja

Uusi XL-leimauslaatta B... IHANA!!!!

China Glaze: Electric Pineapple

Vasemmalla salaman kanssa ja oikealla ilman salamaa.

Niin siis eilen piti tietenkin päästä tekemään vihdoin ja viimein kunnollinen huolto kynsille. Vanhat geelit pois, ja olipa muuten aika paljon nopeampaa kun oli tuo uus viila apuna. Tosin tämän kannustamana aion mahdollisimman pian hommata tuon kunnollisen sähkökäyttöisen viilan itselleni. Huollon yhteydessä kynnet lyhenivät melkoisesti. Oikeestaan ihan kivaa vaihtelua ja hurjaa vauhtia nuo tuntuu kasvavan taas joten ei tässä kauaa mene kun ne ovat taas samassa pituudessa. Uudet geelit pintaan ja siinäpä se. Mitään ihmeellistä en oo edes vielä ehtinyt tekemään, en edes ole lakannut vielä.

Karsin taas lakka varastojani, halppislakkoja lähti/lähtee uusille omistajille tän viikon aikana. Pitäis varmaan ottaa ja päivittää muutenkin nuo mun lakat ajan tasalle tuolle "lakka puolelle". On tullut uusiakin aika paljon :)
Ai niin vesimarmorointi tutokin on pian tulossa :) Kuva versiona tosin vain. Mulla on ollut aika hintsusti nyt ylimääräistä aikaa ja sitä nuo videot vaativat aikalailla kun en oikeen vielä hallitse niitä...

Meillä on alkanut tänään pääsiäis askartelut poikien kanssa. Voi huh-huh minkälaisen sotkun jäppiset saivat aikaiseksi sormivärien kanssa. Laitan teille sitten valmiista teoksista kuvia :) Mulla on hurjan taiteelliset pojat, äitiinsä tulleet tai jotain ;D

11 kommenttia:

  1. Todella keväiset kynnet ovatkin ja muumi taustaa varten ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tein löydön kaapista, siis ton muumi lahjapaperin :) Pitihän sitä päästä käyttämään.

      Poista
  2. Kyllä onkin piristävät kevät kynnet. :D Kelpaa katsella ja odotella että kevät muuttuu kesäksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin ootan että pääsee grillaaman... ikävä jo kesää!

      Poista
    2. Oi että, grillausta kyllä täälläkin odotellaan. EI tarvitse hellan ääressä sählätä niin paljon kun heittää ruoat grilliin. :P

      Poista
    3. Joo, oikeestaan mä odotan sitäkin ettei mun tarvii tehä kuin salaatti ja muut kokkaamiset hoitaa silloin toi mun mies. Pääsen melko helpolla kesällä ;D

      Poista
    4. Heh. Ja taas löytyi yksi hyvä puoli kesästä. ;) Noin se menee oikeestaan täälläkin suunnalla.

      Poista
  3. monta päivääkesti tulla sulle tua tilaus?
    mä tällä ottelen enkä meinää pysyö pöksyissäni kun avaan postilaatikon mutta voi sitä tuskaa kunkun se ei ookkaan tullu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaalisti on 2-3pvää toi toimitusaika ollut, nyt tilasin viikonloppua vasten niin meni 4pvää.

      Poista
  4. Voi kiitos kovasti, onnistui vähän niinko yli odotusten ;D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)