sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Kymmenen kynttä kimallusta

Zizzuz!!! Että olikin melkoinen työ saada edes jonkin näköisiä kuvia näistä kynsistä! Ihan oikeasti mun kamera tarkensi kuvansa ton kimalluksen takia ihan mihin sattuu. Höh! No parempia en tällä erää saanut. Mulla on ollut nyt semmoinen fiilis että tekis vaan mieli leimailla kokoajan kynsiin jotain... piti oikeen ottaa niskasta itteeni kiinni etten olisi taas koristellut leimaamalla. Mä olen periaatteessa ollut vähän sitä mieltä ettei saisi jämähtää vaan tiettyyn tyyliin/tapaan ja siksipä nuo lukijoiden toiveet ovatkin hyvä tapa tehdä jotain josta ei niin dikkaisikaan. Pitää pistää tänään kun on aikaa, mietintä myssyä vähän päähän ja alkaa miettimään minkä tuton seuraavaksi toteuttaisin... Pääsee varmaan tuon jalan/jalustan kanssa sitten leikkimään. Mistähän vain saisin tähän hätään sopivan lampun. Täytyykin varastossa käydä vähän penkomassa :)

Niin mutta siis ne mun kynnet. Lakkoja en ookkaan tainnut kaikkia esitellä, enkä meinaa sitä sen kummemmin nytkään tehdä. Lisään lakka pullo kuvaan kerrankin lakkojen nimet :)
Nyt niitä kinkkisiä kuvia...










Color Club: Antiquated, Alter Ego, Wild and Willing. Kone Helsinki: 102 ja Seche Vite
Hei asiasta toiseen ja kolmanteen... Tiedän että aika monella mun lukijallani on kissa lemmikkinä. Mähän oon kissan omistajan tosi alussa ja näin... Niin siis haluaisin tietää "kirputtaako" kissat koskaan muita? Koirathan tätä ainakin tekee, tai ainakin mun koirat ovat tehneet ja se on ainakin omieni koirien kohdalla ollut semmoinen hellyyden osoitus jota minä arvostan suunnattomasti. Niin tää kysymys johtaa nyt siitä, kun olin Sofia rapsuttelemassa ja paijaamassa niin yhtäkkiä Sofi otti mua hampaillaan ranteesta... siis etuhampaillaan ja tärryytti silleen jännästi (vähän niin kuin koirat kun ne "kirputtaa"). Tää ei käyny mitenkään kipeetä ja Sofikaan ei vaikuttanut millään tavalla siltä että ois ärsyyntynyt vaan kiehnäsi ihan tyytyväisenä jaloissani... Ikinä en oo kuullut että kissat tätä harrastais joten oisin tosi iloinen jos joku valaisisi asiaa mulle :)

1 kommentti:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)