maanantai 26. maaliskuuta 2012

Liukuvärjätyt perhoskynnet

Jäipä taas himppasen myöhään tämän päiväinen postaus, ollaan meinaan poikien kanssa touhuttu monen moista hommaa, istutettu/kylvetty rairuoho ja ohra, vaihdettu keittiöön verhot, maalattu lisää pääsiäiskoristeita ja sen semmoista :) Koivun ja pajun oksiakin on jo maljakossa. Ehkä vähän ajoissa aloitettiin tää pääsiäinen meillä, mutta kun kaikkea ei viittis yhdelle päivälle jättää ja toisaalta ei se kyllä niin tulis onnistumaankaan :)

Tein tänään uudet lakkaukset ja ne onnistuivatkin ihan kivasti. Oon jokunen aika takaperin ostanut tarjoustalosta kynsitarroja, en vain oo kokeillut niitä aikaisemmin. Nyt ne pääsivät sitten käyttöön ja täytyy myöntää että olen suunnattoman positiivisesti yllättynyt niiden laadusta. Mutta katsokaa itse :)












Lakkoina olivat siis tällä kertaa China Glaze: Dance Baby, Flormar: U15 ja U16 kaiken päälle Seche Vite. Tarrat siis Tarjoustalosta...

Niin sittenhän mä unohdin eilen esitellä tuon mun luomiväri paletin jonka ostin kirpparilta. Huomasin/ muistin ostaneeni sen vasta tänään kun purin ostoskia muovikassista :) Ööö... vähän huono muisti ja silleen ;D Niin siis värithän ovat tuollaisia metallisia ja kovin kimaltelevia. Tykkään oikein paljon. Tää oli ihan uusi ja muoveissa vielä... en hirveesti kirppareilta suosi kosmetiikan ostamista, mutta uudet ovat asia erikseen.
Huono kuva, mutta saa tuosta nyt jotain mieli kuvaa luotua miltä nuo näyttää iholla, järjestys on sama kuin paletissa.




Laitan vielä lopuksi pari kuvaa kun Sofi pääsi kokeilemaan ulkoilua valjaissa. Ihan kivastihan se meni, korkealla piti päästä katselemaan maailman menoa. Kyllä me tämä katti vielä valjaisiin opetetaan :)



15 kommenttia:

  1. Kivat lakkailut :).. tykkään paljon väri yhdistelmästä!

    Mun kynsiharrastus karahti jäihin toistaiseksi.
    Oma kynsi kärsinyt tippien käytöstä, lähinnä liimasta niin paljon, että taukoilen niistä ja nyrhin kynnet ihan töpöiksi... *YHYY*!!

    Tosin kyllä sinne blogin puolelle päivitän muita juttuja ja varmaan tästä rakkaasta aiheestakin, että .... mä en oo luovuttaja tyyppiä... ainakaan 98% ;))!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Kuin sä et vaan geelaa omaa kynttä? Kyllähän se siinä kasvaa ja kasvaa itseasiassa melko paljon nopeemmin kuin ilman geelejä. Sit ei tarttis murehtii noista liimoista lisä tipeistä. Mulla ainakin tepsi :)
      Ja niin et kyllä varppina luovuta! Siitä ajatuksesta en tykkää yhtään.

      Poista
  2. ... Nii ja tosi ihqu toi sofi tyttönen... <3 :)!

    VastaaPoista
  3. Tosi hienot kynnet taas! Ja oikein suloiset tarrat!! Voi, ihana Sofi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olikin tosi kiva ylläri nää tarrat, tarttuivat tosiaan hyvin ja pysyivät nättinä vaikka käytinkin päällä pikakuivattajaa.
      Sofi onkin ihan mun vanhemman pojan kisu ja sydän ystävä, mut huomataan vaan kun tarvitaan ruokaa tai pojat nukkuu ettei niistä saa rapsuttelijaa ja paijaajaa :)

      Poista
  4. Ihanat on :) mun kynnet sai tappotuomion huonon geelin takia :( meni vaan harmikseni niin lyhyeksi etten ilman tippiä saa tehtyä kynsiä enkä ole varma pysyykö nekään.

    Tosi hyvät värit luomiväreissä mulle ne ei kyllä kävis ovat ihan liian lämpöisiä syksyn värejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mikäs geeli sulla on käytössä jos saan udella? Toihan on inhottavaa jos geelin takia menee kynnet :(
      Ei kaikki noista väreistä ole munkaan värejä. Paria kolmea noista oon etsinyt jo pidemään ja tää setti oli ihan oikeesti halpa, niin raaskin ostaa. Maksoi jopa 2,30e...

      Poista
    2. Ostin Sina geelejä kirkkaan ,valkoisen ja pinkin mut oli ihan p.... tavaraa.
      Ne valu pitkin tippiä tai muottia kaikki.
      Ei niillä virallisesti ollut mitään käyttöä. Sain kuitenkin rahani takaisin onneksi.

      Tilasin kyllä kunnon geelit ja akryylit Mimaxilta jos niillä sais homman toimimaan :) olen kuitenkin vaan aloittelija tässä hommassa. Olen kullä saanut homman toimimaan sillä Fingers F1 geelillä ihan hienosti.

      No ei ollut kallis setti. :) mun ei hirveästi tarvi ostaa pakkelia kun en kerkiä sitä naamaan asti saamaan ja sitä on jo iso säilytyslaatikollinen.

      Poista
    3. Sinan geeleistä mulla ei oo kokemuksia, mutta en ainakaan nyt mee sitä edes ostamaan! Mähän itse käytän noita Rose-nail:in geelejä. Oon ollu niihin itse tosi tyyväinen. Nää nyt maksaa jonkun verran, mutta laatukin on hyvä. Pitäis kokeilla tuota Rose-nailin yks vaihe geeliäkin, oon kuullu siitä vain hyvää. Mutta toisaalta miksi kun nää vaiheittainkin laitettavat ovat hyvät...
      On mullakin jo noita meikkejä ehtinyt kertymään liiaksikkin asti. Pitäis vaan vähän ahkerammin pakkeloida, oon vaan niin laiska sitten illalla... siinä kun kaikkee muuta säätämistä noiden penskojen kanssa niin jotenkin vaan aamullakin aattelee että illalla pääsee helpommalla kun ei tarvii niin tarkkaan ihoa pestä. Jos ymmärrät tästä sekavasta selostuksesta mitä tarkoitan... ;D

      Poista
    4. Joo en suosittele mokomaa töhnää :( jonkun muun mielestä se voi olla hyvää mut minä lupasin ne äidille korujen tekoon. Siinä kun on reunat ettei valu ja ei ole niin tarkkaa kovettaako sen 3 min vai pidemmän ajan..

      :D ymmärsin kyllä. Joo toi lasten kanssa säätäminen on niin tuttua.
      Meidän perheeseen kun kuuluu 4 poikaa :D ja sitten on pari vierailevaa tähteä.Niin akvaariot vie oman ajan välillä.

      Se mun tilauksenikin saapui jo :O olin taas niin ihmeissäni tuosta nopeasta toimituksesta.
      Vielä enemmän ihmettelin mitä olin tilannut :D mun muisti on kun kananlento.

      Oli siellä tosiaan akryyli- ja geelipurkkia. Isoa ja pientä. Nyt kun uskaltaisin vielä kokeilla.

      Olin ostanut sen 1-vaihegeeli Multifunctional jos tuota tarkoitit...

      Niin ja tuli tietysti ostettua koriste jos toinenkin.
      Tulin sitten ostaneeksi 3D-Kuviomuotti seeprankin :) saas nähdä kuinka tässä käy.

      On enemmän tavaraa mitä kokeilla ja visioita päässä kun sormia mihin kokeilla :D

      Oho olipas taas pitkä sepustus...

      Poista
  5. Tosi kivat liukuvärjäilyt:) Tykkään väreistä ja noista tarroistakin!

    Ihana kisu myös, meidän kissa ei oppinut valjaisiin vaikka pienenä yritettiin jo;D Jähmetty paikalleen kun valjaat laitettiin tai alko armoton repiminen pois päältä:D Noh ulkokissanahan toi kyllä saa olla, mutta lääkärireissuja valjaat helpottais;) Mut nyt on se kuletuskopppi sitä varten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Kiitos myös kisu kehuista :) Tää meitin Sofi neiti on niii-in rauhallinen tapaus että ihmettelen jos se saisi jonkin sortin hepulin jostain. No ok, innostuu välillä kyllä leikkimään oikeen kunnolla, mutta noin muuten. Ei oo kertaakaan edes hermostunut mun pojilleni ;D Ja ne sentään osaa olla melko riiviöitä välillä! Sofilla on joskus pentuikäisenä viimeks olla valjaat, ehkäpä muistaa vielä niistä ajoista. En tiiä, mutta uskon että nauttii vähän ajan päästä kyllä valjaissa ulkoilusta :) Kuitenkin melkoisen rohkea katti tämä meitin Sofi neiti :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)