lauantai 31. maaliskuuta 2012

Ööööö.... tota yhet kynnet ja ihanii lakkoi ym. höpinää

Hitsi ku lyö tyhjää välillä noiden otsikoiden kanssa. Mutta siis ostoksia on tullut vähän tehtyä ja viimeisimmän niistä sitten noudin postista eilen illalla. IIIH!!! Ku on oikeesti törkeen ihania lakkoja!!! Mutta aloitetaan siitä mikä ei liity kynsiin vaan koruihin. Sain vihdoin hommattua mun korun osilleni säilytys systeemin. Ihan kävin tuolta raksa puolelta taas ostamassa... onhan tää jo mulle tullut tyyliksi. Mutta kun sopii täydellisesti siihen hommaan mihin olin tarkoittanut ja vielä oli kohtuu edullinen niin miks ei?!?


Noihin lokeroihin on tarkoitus vielä Dymolla tehä tarrat jotta löydän helpommin mitä on missäkin... Kappas kun päällekin heti kertyi jo purkkia ja purnukkaa... Ovatpahan ainakin tarpeeksi ylhäällä ettei mun pirpanat pääse niihin ihan heti käsiksi :)

Oisko tässä nyt hyvä kohta sitten esitellä tämän hetkiset kynnet? Joo, mulle ainakin passaa :) Täytyy kyllä myöntää että oli tarkoitus tehä vähän tummemmat mutta ei ihan näin tummia. En muista mistä mulle ois jääny sellainen mielikuva että tää käyttämäni CCL:n Voodoo You Do olisi ollut sellainen hopeisemman harmaa. No nyt totuus tuli ilmi ja lyijyn harmaahan tää on... Ei siltikään paha. Mutta sen tummuuden takia sitten leimailin vaalean vihreällä Isadoran lakalla (joka tosin kynsissä näyttää yksin omaa vaalealta... ei juurikaan vihreältä ;D) jotta ei liian synkät tulisi. Sitten tietenkin valkoiset kynsitarrat päälle, nyt kun ne erottuisivat erityisen hyvin (nämä on saatu  Sanna Taralta testattaviksi) , Glitter Diamondit olivat myös Sannalta saatuja :) Niin ja kuvio on leimattu XL-laatasta B, jonka olen ostanut MiMaxilta. Jospa niitä kuvia taas... ja niitä on jälleen monta koska kuviot näkyy salaman kanssa paremmin  ja sitten on taas ihan muodon ja vertailun vuoksi ilman salamaa otettuja kuviakin...










Sittenpä on vuorossa nuo ostokset MiMaxilta. Tietenkin nyt sitten vihdoin ja viimein sain hyödynnettyä nuo uudet China Glazen kokoelmat ja ne mitkä niistä oli ehdottoman pakko saada... ja vielä yks W7 lakka mukaan... mutta jos vaikka laittaisi kuvia niin on aika paljon helpompi selittää :)

Koko tilaus

Oi-joi!!! Mun ihanat uudet lakka perheen jäsenet...
W7: 17 Fluorescent Blue, China Glaze Prismatic Chroma Glitters: Prism ja Optical Illusion,
China Glaze The Hunger Games: Dress Me Up ja Agro

Dress Me Up... vähän vaalean punaiseen taittava ruskea, ihan älyttömän magee väri mun mielestä! Ja sitten mun unelmieni sanoisinko jopa täyttymys: Agro!! Todella mahtava sammaleen vihreä (onko toi nyt sitten shimmer vai duo chrome... en tiedä), mutta siis WOW! Vasen salamalla, oikea ilman.




Sitten pääsevät niin kauniit Prism ja Optical Illusion kiekolle, Ylemmät paljaalla kiekolla ja alemmat mustan lakan päällä. Niin eri Look kun on eri pohjat! Nää näyttää sitten luonnossa ihan himppasen paljon paremmalta kun noissa kuvissa. Mä niin odotan auringon paistetta ja sitä kuin nää kimaltelee silloin... Huoh, tulis kesä jo!

Viimeisenä lakoista W7:n Flurensoiva sininen. Mä oon nyt hurahtanut näihin ihan täysin. Kerros kynsille riittää, mutta on tosi paljon näyttävämmän näköinen kahdella kerroksella. Mullahan on kohta vissiin kaikki nää fluorensoivat värit... nää on vain niin kauniita ja silti kirkkaan värisiä :)

Water Decalseja tuli tilattua pari arkkia, pupuja pääsiäiseksi ja perhosia kesää ajatellen...

Nämä kynsitarrat sain kaupan päälle :) Kukat ovat sellaisia jotka heijastavat sateenkaaren väreissä ja nuo oikean puoleiset ovat 3D tarroja... Käyttöön pääsevät varmaan aikas pian pääsiäisen jälkeen :)

Ja sittempä leimaus laatta puolen tilaukset... Tietenkin piti saada tämä viimeinen himoitsemani XL-laatta. A nimittäin puuttui vielä, sitten mulla onkin jo A,B,C ja D. Näillä pötkitäänkin pitkälle :)

Kattokaa kuin suloinen! Mä aika vähän näitä teema laattoja tilailen mutta tulin siihen tulokseen että tätä voi käyttää noiden pupujen osalta muulloinkin :) Joten tässäpä tämä pääsiäis laatta sitten on :)

Mun nuorempi mörökölli pojistani sai eilen ihan kiitettävän kiukuttelu puuskan. Jotta sitten sain poitsun ajatukset kiukuttelusta muualla niin leimasin hälle nuo suukottavat puput peukkujen kynsille. Mähän oon siis aika lailla sitä mieltä että ei lakkaa pojille, mutta menköön tämän kerran... On noi aika suloiset <3


Sitten ihan viimeisenä kuvana tämän aamun vitsa tuotokset... kaksi reunimmaista vaasillista koristelin aamulla huomiselle virvonta reissulle :) Poikani ovat siis kissa ja pupu... ja kyseessä on ensimmäinen virvonta kerta heille. Saapa nähdä kuinka homma sujuu... taitaa itseäni jännittää enemmän kuin poikia.

Teen tänään uudet kynnet huomiselle, mutta yhtään en tiedä kuinka monelta ne pääsen huomenna teille postaamaan... on meinaan ihan kohtalaisen menevä päivä huomiseksi luvassa :)

9 kommenttia:

  1. kiva toi säilytysjärjestelmä itekki täytys hankkia jokin järkevä systeemi tarvikkeille =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tosiaan ihan kätevä, varsinkin kun mun pihdit js sen semmoiset vähän isommatkin mahtuu nyt noihin alimpiin laatikoihin :) Maksoi ihan himpan alla 20e.

      Poista
  2. tuo Agro on upea! :) en olekaan nähnyt vastaavaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps, mä oon ihan rakastunu tohon Agroon! <3

      Poista
  3. Mäkin hankin tuon China Galzen Prismin ja samaiset perhoset (water decalsit) juuri Mimaxilta. :) Tuo lakka oli kyllä hienon värinen, eikä mulla ole vastaavan väristä glitterlakkaa vielä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillähän hyvä maku on :) Taittavat valoa aivan mahtavasti nimensä mukaisesti :)

      Poista
  4. Sinähän tilailet ulkomailta.... Mites noi alv:t ja tullit? Menikö esim siitä sinun esittelemästä 8 lakan tilauksesta ??? Olen ihan ulkona koko tulli alvi ym systeemistä... Voisitko tolloa opastaa niin uskaltaa sitten itsekin. :) kävin katsomassa OPI:n tai China Glazen lakkoja tai mitäs muita hyviä löytyisi niin surkea sekä kallis oli valikoima tampereella.. :(
    Tilasin itsekin eilen 2 noita XL-laattoja :)
    Aivan ihania lakkoja :) lakkoja, lakkoja olen todella lakka-addikti vaikka suurin osa mun lakoista onkin huutonetistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tilailenhan mä sieltä, mutta en mäkään ihan hirveen perillä oo siitä miten noi jutut menee. Kertaakaan ei oo mun ostot jääny tulliin, alveista en oo niin kiinnostunu edes ollu kun mulla ei oo sitä y-tunnusta edes. Täällä on nailssupliesiin ohje joka oli ihan hyvä mun mielestä... http://criria.blogspot.com/2012/03/nailsupplies-for-dummies-d.html
      ja sitten Sonnelassa on täällä ebaysta ja paypallilsta...
      http://sonnela.blogspot.com/p/apuatutoriaaleja.html
      Josko noista nyt jotain apua olis :) Vastaavanlaisista ittekki oon nää opetellu :)

      Poista
  5. Otsikoissa on aina keksimistä, heh, ihan naurattaa kun niitä aina saa miettiä. Kätsän näkönen säilytyslokerikko, kivat kynnet ja ostokset ja super söpöt puput poitsun peukuissa! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)