torstai 15. maaliskuuta 2012

Popahtavat auringon säteet

Tänään ei sitten ole täällä meillä kuin aurinko pilkahtanut aamupäivällä joten kynnet saivat sitten korvata oikeat auringon säteet.
Sain tänään tuotteita testattavaksi Ihanat kynnet verkkokaupasta. Esittelen saadut nyt ensin koska kynnet ovat tehty tällä kertaa osalla näistä testattavista :)

Kaikki testattavat tuotteet

China Glaze Sunshine Pop Electropop kokoelmasta

ilman salamaa

salamalla

Art Club Hologram Glitter

Kiekolla salaman kera otettu...
Vähänkö ihanasti kimaltelee!!!

 3D Perhostarroja strasseilla

3D perhostarroja

Ihanan ihana Cinan Mini Decoration Kit
Tässähän on hirveesti valinnan varaa :)

salaman kanssa näkyy vähän paremmin tuo häikäsevä
kimallus ja bling-bling 
Hoksasin muuten noita linkkejä hakiessani että Ihanat Kynnet verkkokaupassa on nyt myös tän kun loppuun Swarovski kristallit alessa TÄSSÄ linkki sinne :)



Tietenkinhän mun oli pakko päästä sitten kokeilemaan uusia ihania lakkojani :) Cinan kitistä käytin tuota "valkoista" hiutaletta. Musta tää on kiva kun sitä voi käyttää lähes minkä värin kanssa, se kun vaihtaa väriää juurikin valon kanssa sopivaksi. Päälle vakio lakkaa eli seche Viteä, se kun tasoittaa pahimmat röpelöisyydet. Eli kynsiin siis pohjalle kaksi kerrosta uutta CG: Sunshine Pop lakkaa (kuivui muuten älyttömän hyvin) kaunis appelsiinimehun värinen ja just sopivan värinen mun makuun :) Muutenkin mun mielestä en tätä lakkaa nähnyt kuin vissiin yhdellä blogilla. Mitäs te tykkäätte lakasta?
Niin päälle sitten tuolla Art Clubin Hologram Glitter lakalla kolme vino viivaa ja niiden väliin tuota heijastelevaan hiutaletta/hilettä/glitteriä miten kukakin sitä haluaa kutsua :)  Ja nää todellakin säteilee!!! Kävin tässä välissä laittamassa pojille välipalaa ja meillä on keittiössä tommoiseta pitkät loisteputkivalot työtasojen päällä. Välillä vain yksinkertaisesti hoksasin toljottavani kynsiä ja niiden kimallusta ;D Tää on melkoisen harvinaista mun kohdallani! Mutta nyt niitä kuvia...








Salamalla ja ilman otettuja. Oli muuten taas melkoinen valinnan vaikeus mitä kuvia teille näytän... Niin siis noi missä mun iho näyttää keltaisemmalta ovat otettu salaman kanssa,

Katselin muutenkin noita kynsiäni samalla kun poistin edellisiä lakkauksia. Taitaa olla aika poistaa geelaukset kokonaan seuraavan huollon yhteydessä... onhan nuo olleetkin jo.... ööö... vissiin lähemmäs 5kk . Hyvin on kestäneet ja aina vaan meikä mennyt helpoimman kautta tuon huollon. Oon siis vaan kasvurajan geelannut. Mutta nyt alkaa olemaan sen näköiset etten enää kehtaa olla ilman lakkoja ollenkaan.

Oon tässä nyt vitkuttanut tuota kynsiviilan ostamista, siis semmoisen paristo käyttöisen. Ostaisin sen ns.studiolaitteen, kunnollisen sähköllä toimivan jos mulla ois siihen varaa, mutta siihen on säästettävä hetki tai no ei oikeestaan... pitäs vaan jättää siltä kuulta muut lakat ja sen semmoiset ostamatta. No mutta kuitenkin ajattelin nyt alkuun tilata sen paristoilla toimivan ja saada sillä tuon huollon vähän nopeemmin tehtyä. Vähänkö on aikaa vievää käsin viilailla kaikki pois. Huoh! Ehkäpä siks tulee aika harvoin se tehtyä... No jospa mulla ois sitten uus paristokäyttöinen kynsi viila jo ens viikolla. Tänään pistän tilauksen eteenpäin :)

Niin ja sitten mä muistuttelen vielä tuosta LAKKAUSKISASTA. Se on siis jo käynnistynyt ja odottelen kovasti osaanottajia!!! Reippaasti vain osallistumaan, aikaa on nyt vielä vähän päälle 2viikkoa. 
Laitan sitten parin päivän sisällä viestiä takaisin päin tuosta ilmottautumisesta että osallistuminen ok. Jos viestiä ei kuulu niin kannattaa laittaa vaikka uudestaan ja huhuilla täällä puolella mua.

8 kommenttia:

  1. Ihanan pirteän väriset kynnet :)

    VastaaPoista
  2. lakka on tosi kaunis, sitruunainen ;) ja lakkauskilpailuun oon kyllä osallistumassa, kunhan keksin että millaiset teen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niin ja ihana kuulla että ainakin yksi osallistuu :)

      Poista
  3. Ihanaiset lakkailut, mii laik ;)!
    Hei you... tiiätkö onko siellä uudessa kynsistudiossa myynnissä lakkoja lainkaan???
    Onko mitä merkkejä... kalliita tietysti, kun mitkä :((!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Juu kävinhän mää siellä silloin avajaispäivänä. En tiedä olivatko saaneet kaikkea valmiiksi, mutta hyllyllä oli ainakin koristelulakkoja muistaakseni Yssy/Yesensy/Yes Loven (en nyt muista mikä se merkki näistä oli...) joista olin melkoisen ihmeissäni. Ja olivat kyllä samoissa hinnoissa mitä oon niitä nähny myytävänkin. Mä olin niin toivonut että siellä ois CG:tä tai Essietä jotain muuta vastaavaa myynnissä, mut en ainakaan huomannu :( Mutta muuten hieno ja siisti paikka. Korujakin oli myynnissä jotain.

      Poista
    2. ??? Aikas outoa, jos siellä ei oo näitä ns."salonki" lakkoja lainkaan, niinkun just CG:tä, O.P.I.:a, Essiä....weird!
      Eipä sillä, ettäkö aina lakan merkki olis takuu, ja etteikö halvemmat merkit olis hyviä, sitä en tarkoita :)!
      Ite en oo sinne vielä eksynyt... ehkä joku kaunis päivä .

      Poista
    3. No mun kyl täytyy myöntää että on noissa mun luettelemissa ihan tosi hyviäkin yksilöitä, mut joo aika outoo ton valikoiman suhteen. Mutta jos oon oikeen käsittänyt niin tekevät enimmäkseen rakennekynsiä eikä niinkään lakkauksia. Joten jos toi valinnan vähyys johtuu siitä...
      Sehän on muuten vain sitte mun käsittääkseni tilauksesta auki... jot soita sinne ekaan jos meinaat poiketa.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)