lauantai 17. maaliskuuta 2012

Ranskikset erilaisittain

Joo olipas taas hirvitys tuo otsikko. Liekkö toi erilaisittain edes sana??? No nyt saa ajaa kyllä sanan asiaa :)
Mun pojat olivat tänään jälleen vauhdissa. Molemmat saivat valita lakan. Vanhempi valitsi vaaleenpunaisen/pinkin ja nuorempi matta vihreän. Itse valitsin sitten koristeluksi tavan ja lilan glitter koristelulakan. Oikeestaan nää värit ei riitele keskenään läheskään niin paljoa kuin olin ajatellut. Luonnossa paljon paremman näköiset kuin noissa fotoissa. Niissä kun ei tuo matta näy läheskään niin hyvin kuin pitäsi.







Sain sitten rutattua etusormen lakat ennen kuvausta/sen aikana. Onneks on helppo korjata. Gosh:in mattalakkaa käytin kun käytin koko kynnelle pikakuivattajaa ja kaikkihan tietää kuin mattalakalle silloin käy... ei oo enään matta :)

Meikä aloitti illalla sitten semmoisen kirjan jota en oo koskaan edes ajatellut lukevani. Hyvin skeptinen olin kirjaa kohtaan, mutta hei! Mä hihittelin yksikseni lähes koko ajan mitä sitä nyt sitten eilen illallla ehdin lukemaan. Kauheeta yrittää tirskua ja hihitellä hiljaa ettei muksut herää ku naurattais ihan kunnolla. Lopulta odotan paljon ja odotan myös iltaa että pääsen lukemaan kirjaa taas :D
Oottekos lukenee Juha Vuorisen kirjoja? Mä oon vaan ostanu näitä miehelleni, ekaa siis aloitin vasta eilen illalla :)

Sitten mennään taas vähän mainonnan puolelle, mutta nyt vain sen takia kun mua harmittaa ihan kiitettävästi. Mähän siis tein tilauksen tuonne MiMaxille tuossa öööö... toissa päivänä ja nyt sitten hoksasin että heille on tullut myyntiin noita uusia China Glazen The Hunger Games kokoelman lakkoja. Nämäkin siis -15% alessa niin kuin muutkin CG:t kuun loppuun saakka.


Kattokaa nyt mitä ihania lakkoja!!! Mä oon niin ihastunut tuohon vihreeseen (AGRO). Tästä pääset tutustumaan uusiin lakkoihin :) Mun on kait sitten vain tehtävä toinen tilaus...

9 kommenttia:

  1. Juoppikset on hauskoja, mutta myöhempi Vuorisen tuotanto on yksinkertaisesti vaan huonoa. Yhdellä idealla ei FInlandia-palkintoa kahmita, tosin tuskinpa on tarkoituskaan mutta aika pettynyt olen ollut. Ihan viimeisimpiä en ole viitsinyt edes lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiltä taitaa kolme ekaa osaa löytyä :) Tuoreimpaa tuotantoa ei tuo mieskään oo lukenu...

      Poista
  2. hihi (: kai se on iteki tehtävä tilaus on niin ihania lakkoja! :) ihanat kynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa vaan ottaako pannuun ku ois samoilla postareilla tullu noita uusia varmaan ainakin pari tilattua... noh jos vaikka kuun vaihteessa laittais tosiaan uutta tilausta :)
      Niin joo ja kiitos :)

      Poista
  3. Hei Juoppohullut on ihan helmiä. :D Mä just sain sen nelosen luettua ja jokasen kohdalla oon naureskellu ittekseni ihan kauheesti. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään ois tarkoitus kömpiä vällyjen väliin aikaisemmin jotta ehtii lukemaan vähän pidempään... odottavan aika on liiiian pitkä ;D

      Poista
  4. Joo olen lukenut koko Juoppis sarjan, raskausarpia ja vaippaihottuma ehkä parhaimmat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiinnolla odotan minne suuntaan mun mielipide kääntyy sarjan edetessä... mulla on vähän kiero huumorintaju meinaan :)

      Poista
  5. Ihan mahtavia kirjoja, saa nauraa kokoajan! :D Noita on jotain äänitettykin, cd:llä saa, mutta en kyllä tykännyt ollenkaan, jotenkin se Kristian on ihan hirvee levyllä :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)