perjantai 23. maaliskuuta 2012

Sarjassamme "mitä mää ajattelin kynnet" ja muuta höpinää

Ihan oikeesti välillä on idea pahasti hukassa, niin kuin näissäkin on. Aloittaessa tuntui ihan hyvältä, mutta kynsiä tehdessä homma kusahti pahasti piloille. No mutta nää on tosiaan näitä jotka voisin jättää julkaisematta mutta kun en jätä.  Laitan tähän nyt noita kuvia... koittakaa olla järkyttymättä! Tässä on muuten käytetty vielä noita mun numeroituja lakkoja, eli tää on lakkaus nro.95.





Aika kamalat eikö??? Mitenkä lie tuntuikin niin hienolta maalata ensi vain puoleen osaan kynnestä jotain kuvioo ja sitten vielä cracle päälle??? Ei voi aina muistaa... Näähän ovat siis vanhat kynnet taas tuolta kuva-arkiston puolelta.

Mutta sitten tuoreempiin tapahtumiin. Alku viikosta käytiin taas Tarjoustalossa. Ostin paljon muutakin kuin nämä mutta nää nyt liittyy olennaisesti tänne blogin juttui joten tässä esittelyä niistä.


MNY:t olivat tarjouksessa, hintaa tais olla per pll jopa 1,75€ jos en ihan väärin muista,
normaalistihan nää maksaa n.5€.  Punainen on 341 ja tumman sininen on 665.

MNY:n lakanpoistoainetta en oo aikaisemmin kokeillut
joten otin vaihtelun vuoksi tätäkin testiin :)

Ja sitten nää ihanuudet... Kultaista glitter graffitia etsin, mutta sinisen löysin
814 Mad Blue on nimeltään ja tuo niin makean värinen vaalean vihreä on
729 Marzipan.... Ihana!!!

Kun osti kaksi Isadoran lakkaa niin kaupan päälle sai koristelu siveltimen. Ihanhan tuo sivellin vaikutti kohtalaisen hyvältä ja kun kerran ilmaitteeksi saa niin toki otan :)

Omenan ja appelsiinin tuoksuisia huulirasvoja. Mä ja mun muksut ollaan vähän
niin kuin koukussa huuli rasvoihin ja näitähän meillä menee :)

Salaman kanssa otettu kuva lakoista kiekolla

Ja vielä ilman salamaa.
Tänään on ollut mun vanhemman pojan ensimmäinen kerho kuvaus päivä. Saapa nähdä mimmoisia kuvia on tulossa :D Kova oli touhotus heti aamulla kun sai ihan uudet vaatteet päälle kerhoon ja tukkaakin piti vähän laittaa. Mä olin jo pari päivää sitten hoitanut hiustenleikkaamisen joten onneks laittaminen oli helppoo :) vähä vettä vaan ja pystyssä on. Oikeestaan ihan kiva kun tälläinenkin mahdollisuus kuvaukseen on järjestetty. Ja nyt saa kummit ja isovanhemmat uudet kuvat mun pojan klopistani <3
Ai niin sillä välin kun vanhempi poikani oli kerhossa niin me muut käytiin kaupassa. OOO! Mä sain aivan älyttömän hyvän ja mageen hupparin. Ja kerron sen nyt ihan suoraan että tää on miesten vaate puolelta ;D No mä laitan nyt tähän ensin mun vanhasta hupparistani kuvan joka on suurin syy miksi tahdoin uuden saman tapaisen...

Elikkäs tän oon saanut mun äidiltäni joka on puolestaan saanut tämän siskoltaan ja mä niin hulluna tykkään tästä hupparista... on nyt vain niin että vetoketjun retku on alkanut temppuilemaan ja mun pitäis vaihtaa se. Kun vaan ehtis ja jaksaisi. Väri on arka varsinkin kun noiden jäppisten kanssa tuppaa vaatteet likaantumaan melko nopeaan ja helposti josta johtuen väri vaihtui uudessa hupparissa viinin punaiseen :)

Vaikka uudessa hupparissani onkin nyt pääkalloja niin tää on oikeesti sellainen josta tykkään paljon. Esim mun miehelläni en pystyisi tätä hupparia kuvittelemaan päällä, vaikka oliskin erinvärinen... Näitä muuten oli valkoinen, musta, harmaa ja tämä viinin punainen. Valkoisen ja viinin punaisen välillä mietin tooosi pitkään. Viinin punainen voitti. Huoh, kun mä oon nyt tyytyväinen nainen :)

1 kommentti:

  1. Arvaa vaan olisinko halunnut ton nail art -siveltimen, mutta en varmasti osta kahta Isadoraa että saan sen.. Liian tyyristä, etenkin kun en Isadoran hinnoista tykkää. Kallis millihinta. :(

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)