perjantai 9. maaliskuuta 2012

Tämmötteiset simppelit kynnet

Juuh, eli en oo sitten kuitenkaan ehtinyt kynsiin tänäänkään panostamaan. Ihan oikeesti KAMALAA!!! Oon ollu tänään keskutelussa pojan kerholla... ihan vain kuulumisia vaihtamassa ei sen kummoisempaa, mutta kun oon tämmöinen pälä-pälä ja kerhotädit olivat samanlaisii niin siinahaän saa ajan kulumaan nopiaan ja siellä sitten venähti paljon pidempää mitä olin laskeskellut. Näimpä aikataulu olikin jo aamusta sekaisin sitten.

No kynnet saatte kuitenkin kun kaivan kuva-arkistosta julkaisemattomat. Nämä ovat lakkaus nro.94 ja todellakin aika helpot tehdä. Kivat muutenkin :)






Sitten tänään kun kävin taas katsastelemassa valikoimaan verkkokaupoista niin tämmöisiin törmäsin :)

Ihanat kynnet verkkokaupassa on kynsinauhaöljyt tämän viikonlopun ajan tarjouksessa TÄSTÄ pääsetsuoraan sinne :)



MiMax:illa on myös hyvä tarjous menossa -15% China Glazen lakoista, TÄSTÄ sinne lakkavalikoimaan :)

Tarttis itsekkin tehdä tilaus tuonnne MiMaxille ja senhän tietää että lakka tai muutama sieltä varmaan kotiutuu... tiedänkin jo aika varmasti mitkä :)

Tänään oon muutenkin tehnyt pieniä ostoksia... vähän lakkoja... ihan muutama vaan ja sitten korujuttuja vähän lisää. Niitä oonkin nyt taas ihan into pinkeenä vääntänyt, nyt alkaa vain niskat kettuilemaan :|

Mutta mutta, nyt tää menee syömään kunnon ruuan. Enpä oo sitäkään kerinnyt pahemmin miettimään vielä tänään. Illasta sitten saunaan ja otan yhden rentouttavan psiuh:in :)
Palaillaan taas huomenna :)

10 kommenttia:

  1. Kyllähän nuo kovin on nätit lakkaukset.! :)
    Nettikaupoista ja niitten aleista, mä en edes uskalla mennä mihinkään tommosiin jos on alet päällä kun sit mua ei pysäytä mikään ja vararikko saattaa iskeä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jo aikoja sitten tehny vararikon... mut harrastus on harrastus ja näissä asioissa piän pääni :)

      Poista
  2. Kivat kynnet, ihana väri! Voi miten houkuttais kans noi China Glazet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siel muutama aivan tautisen ihana lakka, ei mtn uutuuksii mut semmoisii jotka ois vähän välttis mun saada ;)

      Poista
  3. tosi kivat kynnet (: tykkään paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Taas tämmöinen paljon nähty vino mani, mut toisaalta mä ite tykkään niistä nii-in paljon :)

      Poista
  4. Simppeli on kyllä kaunista! Mukavan väriset kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkki on ihan jees väri, vaikka mä jostain syystä sitä en niin hirveesti kynsilläni omasta mielestä käytä, mutta ihan mukavastihan nämä ovat onnistuneet :)

      Poista
  5. Vinomanit on kyllä kivoja! Mäkin tykkään kun on niin helppo tehdä:)

    Jäin muuten lukijaksi tällä kertaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja toivottavasti viihdyt blogini parissa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)