torstai 1. maaliskuuta 2012

Top10 käytetyimmät lakkani


Tästäkin toivottiin arvonnan yhteydessä postausta, jotenka tein sitten sen.
Nämä ei ole välttämättä mun lemppari lakkojani vaan aidoisti ne joita olen eniten käyttänyt. Osaa sen takia että ovat olleet mulla vuosi tolkulla ja osaa sen takia että ovat vain sopineet usein pohja lakaksi. Toki siellä on muutama jotka ovat varmaan mun suosikeissani niin kauan kun siitä vain riittää... Ja yksi päälyslakka, selittänee miksi sitä menee paljon :)
Aloitetaan sitten:

Ehdottomasti eniten tällä hetkellä menee Seche Vite:n päälyslakkaa joka on myös pika kuivattaja. Jättää ihan älyttömän kauniin pinnan kynnelle!
Seuraavat lakat eivät oo sitten missään järkevässä järjestyksessä, en alkanut mittailemaan mitä on mennyt eniten... Lakat ovat kiekolla tässä samassa järjetyksessä.
La Femme Beauty, 132 Ultra Pink.... En ees muista kuin vanha tää on!
Kaunis metallinhohtoinen persikkalakka :)

La Femme Beauty,10 Chic, taitaa olla ihan yhtä vanha
Metallinhohtoinen pinkkilakka

GOSH,539 Vanilla Ice. Nelisen vuotta vanha.
Ostettu mulle omiin häihini :)

Yves Rocher Couleurs Nature, Argent Céleste
metalli hopea ja vanha kuin taivas!

Yves Rocher, Couleurs Nature,Rose Scintillant
Metallinen vanha roosa, ihana <3

Yves Rocher, Frensch Manucure, pastel polish
Tällä oon harjoitellut elämäni ekat ranskalaiset manit ;D

Flormar (vai onko tää nykyään Kone Helsinki?) Supershine
Miracle Colors U16
Ihanan ihana Bling-Bling!!!

Color Club, 868 Wild and Willing
Mun eka CCL, teki lähtemättömän vaikutuksen minuun!

Ja viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä halppislakka
YSSY,49
metallinen omenan vihreä lakka jota suorastaan rakastan!
Lakat kiekolla salamalla

ja ilman salamaa
Kuinka monella teistä on ikuisuuden tai lähes sen vanhoja lakkoja jotka ovat vielä täysin hyviä??? Itselläni on siis monen monta näitä ja jostain syystä suurin osa on Yves Rocherin ?!?

10 kommenttia:

  1. Kiva idea :) Odotan innolla top 10 lempilakka -haastetta, johon sinut haastin. Kiva vertailla, kuinka moni lakka löytyy molemmista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tulossa on vastaus haasteeseen... mun vaan on ollu niii-in vaikee päättää ;) Saman haasteen sain myös Maaritilta. Ainakin yks sama on :)

      Poista
  2. Mulla on yksi kynslakka n.5 vuotta vanha ja silti ihan käyttökelpoinen, ihanan värisiä kaikki noi lakat toi bling bling ja toi vihree ovat lempparini noista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon harakka ja tykkään kaikesta kimaltelevasta :) Siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri ja vihree on muuten vaan ihana väri.
      Jännä kuin jotkut lakat vain kestää ja kestää...

      Poista
  3. Minulla on myös jotain yli 10 vuotta vanhoja lakkoja jotka ovat kyllä ainakin semisti ihan käytettävissä, olen tosin monia ohennellut. Rocherin lakkoja minullakin ja sen lisäksi noita La Femme Beautyjä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mäkin muutamaa mun vanhemmista lakoista ohentanu, mutta jotkut on ihan käyttökelpoisia ja juoksevia vielä :)

      Poista
  4. OOtko ehtinyt kokeilla CESARS:n pika kuivattavaa???
    Mulle pitäis tulla se tässä lähipäivinä.. toi oma SECHE:ni jo ehtoo puolella :(.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Empä oon nähny vaivaa vaihtaa merkkiä kun toi seche on ollu niin hyvää. Kerrothan kuin toi sun uus pelittää?

      Poista
  5. Mun vanhin lakka on varmaan jostain 90-luvun puolivälistä ja toimii edelleen:) Revlonin punainen glitteri on hän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin taitaa olla yks tosi vanha revlon tuolla laatikossa punainen sekin.. mut ihan tavallinen shimmeri... valitettavasti väri on semmoinen jota en hirveen usein käytä kynsilläni.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)