torstai 8. maaliskuuta 2012

Top10 kynsilakat haaste

Kiitos Maaritille lakkahamsteri blogista, Janelle Nail first blogista ja Jennille Nail and Life blogista :)

Haasteen säännöt:
1. Kerro keneltä haasteen sait ja linkitä
2. Listaa top10 satunnaisessa järjestyksessä
3. Anna haaste viidelle bloggaajalle eteenpäin

No niin ja nyt niihin lempparilakkoihin, nämä ovat nyt tällä hetkellä ehkä ne mieluisimmat :) Oli muuten melko aikea valita kun noita lakkoja on jo 332kpl, mutta tässä on siis ihan kaikki... leimauslakat ja 2waylakat kanssa :)
Satunnaisessa järjestyksessä siis sen kummemmin perustelematta:

Ryby Kisses: Orange U Jealous

Yssy: 49

Yves Rocher Couleurs Nature:
Rose Scintillant 

Color Club:Covered In Diamonds

W7 Limited edition Cracle: Earthquake Black

China Glaze: Techno

H&M Duo Nail Polish: Kulta

China Glaze: Sour Apple

GOSH: Vanilla Ice

Color Club: Wild At Heart
Mukana on pari kesto suosikkia jotka jo löytyikin tuosta mun top10 käytetyimmät lakkani postauksesta. Mielihän mulla muuttuu kuin tuuliviiri ja ilmat & mielialat vaikuttavat kohdallani hyvin paljon mistä milloinkin tykkään, niin varmaan muillakin :)

No niin sitten siihen todella vaikeaan osioon... kenellekkä sitten tämä haaste eteenpäin??? Monihan tämän on jo tehnyt... toivottavasti menee sellaisille bloggaajille jotka eivät ole jo ehtineen tehdä tätä :)

Nail Art For Fun
Everyday girl
My fabulous nails
I live in my dreams
ja
Nailway to Heaven

Kiitän ja kuittaan tämän illan osalta, takaisin korujen teon pariin... kynsiä en sitten ehtinyt tälle illalle valitettavasti tekemään. Huomenna sitten.


11 kommenttia:

  1. No johan oli hyvä määrä lakkoja :D
    Meillä vähän jarrutellaan mun lakka-addiktiota niin en saa kerättyä niin paljon niin nopeasti kuin tahtoisin :D

    VastaaPoista
  2. Nooh tää on mun ainoa maksava harrastus, joten ehkäpä sekin vaikuttaa asiaan mulla jonkin verran :) Tai no teenhän mä noita korujakin... maksaahan sekin... ööö... niin no niistä saa kyllä välillä omansa takas :)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia haasteesta, pitääkin heti huomenissa päivänvalossa kuvailla :) Taas kuolaan tuota Sour Applea, pakko kyllä itsellä hankkia. Oletko koskaan yhdistänyt sitä tuohon Yssy: 49?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ole tullut vielä kokeiltua. Hyvä idea :)

      Poista
  4. Kiitos haasteesta todella paljon, mä olin jo tehny tän harmi :/ haasteet on aina niin mukavia! Ihania lakkoja sun top 10! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nää haasteethan kiertää täällä monia blogeja läpi... :) Mäkin sain kolmelta tän saman :)

      Poista
  5. osaisitko suositella hyvää kynnenvahvistajaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota noin... mullahan on oman kynnen geelaus joka vahvistaa mun kynttäni joten en käytä näitä kynnenvahvistajia juuri koskaan. Mutta Mavalaa oon joskus käyttänyt ja se oli ihan ok noin kuuri luontoisesti, samoin oon kuullu (en siis itse käyttänyt) tuosta trindin kynnenvahvistajasta paljon hyvää... Molempia pitäis löytyä mm. Prismasta tai Citymarketista.

      Poista
    2. kiitos näistä toi trindi vaikutti hyvältä mutta kun se pitää vaihtaa joka päivä kahden viikon ajan eikä siinä voi käyttää lakkaa pällä ois aika kova kolaus mulle... täytyy jatkaa ettimistä.

      Poista
  6. Otko kuullu seppälään tulevista miyo meikeistä sarjaan kuuluu myös lakkoja!
    ihanaa muuten kun tuo roobotti varmistus juttu on pois!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä katsoa seuraavalla kerralla kun käyn Seppälässä :)
      Kiitos, mustakin toi vahvistus oli yli ärsyttävä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)