sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Vähän niinko mosaiikkia ja YR:n tilauksen esittely


Nyt sitten vihdoinkin saatte nähdä mun nysä kynnet, koska sitä ne kyllä on mun mielestä. Tuorein lakkaus joka on tosiaan kynsillä nyt. Mitäs tästä sen enempää kertomaan, mie tykkään ja varsinkin väreistä. Leima on XL-laatasta D.







Käytetyt lakat: Konad leimauslakka musta, Ruby Kisses: Pink Hot Pants & Yellow
Bikini, China Glaze: Flip Flop Fantasy ja Seche Vite
Niin kävin siis hakemassa Yves Rocherin tilauksenkin eilen. Nyt on taas saippuaa vähäksi aikaa. Mä oon tykänny YR:n saippuoista jo niin kauan kuin muistan. Tuoksua on sopivasti ja ne eivät kuivata mun ihoa.Tällä kertaa törsäsin vähän ja tilasin myös luomivärin ja huulipunan :)

Koko tilaus (paitsi tästä puuttuu kangas kassi jonka pojat jo ehti viemään... ei ollu mistään kotoisin
ja saa jäädä pojille leikkeihin)

Vanulappuja, nää sain kun tilasin tietyn määrän tuotteita

Kaksi yhden hinnalla...
Manteli suihkusaippua, tuoksuu taivaallisen hyvälle!
Tätä mulla on ollut jo vuosia käytössä :)

Uusi tuttavuus, Granaattiomena suihkusaippua,
näitäkin kaksi yhden hinnalla. Tuoksuu ihanan
raikkaalle silleen vähän kirpeästi.

Miehelleni myös suihkusaippuaa kaksi yhden hinnalla,
metsäinen tuoksu :)

Lahjaksi tulevan nimipäiväni takia sain päivävoiteen,
mielenkiintoista... paljon luvataan tän tekevän :)

Niin mun vakio tilaus juttuja, kynsilakan poistoainetta.
Tätä normaalisti käytän kynsinauhojen siistimiseen ja
nyt tää onkin ollut loppu jo jonkin aikaa. Pelastus siis!

Uusi luomiväri, tumma kimalteleva lila.

Huulipuna, joka oli just nappi värinsä puolesta!

Ylläri pylläri kaks huulirasvaa, molemmat ovat samaa vaniljaa, toisesta otin vaan jo
ton muovin poies.

Korujahan taas tietenkin tuli, toisaalta nä ei oo mun
makuun sitten ollenkaan joten lahjoitan nää varmaan
veljen siskon tytölle.

Niin ja sitten tuli tuo Kauneuden vihreä kirja, en oo sitä vielä ihmeemmin ehtinyt selaamaan, mutta pitää se katsoa kuitenkin läpi josko sieltä jotain kivaa vielä löytää...

Onkos muilla sisäinen kello ihan sekaisin??? Mä oon niin sekaisin mun rutiinien kanssa että VOE ELÄMÄ! Mitenhän sitä saa edes ens yönä nukuttua?

Pääsin muuten taas pitkästä aikaa käymään kirpareilla. Löytöjä en juurikaan tehnyt, yritin etsiä vanhemmalle pojalleni kurahaalareita, mutta empä löytänyt. Pari lasten lefffaa ostin, kissalle ruokakupin ja korutappeja...ei ollut kovin kummoinen reissu. Todella huonolaatuista tavaraa taas myynnissä, rikkinäisiä vaatteita ja vielä kalliilla hinnalla :(

Niin mitäs vielä. Niin tosiaan nyt on tullut todella hienosti osaanottajia lakkauskilpailuun. Olen tyytyväinen ja kilpailu pidetään takuulla loppuun asti. Viikko on vielä aikaa osallistua joten tehkääpä hienoja kynsiä ja osallistukaa :) Sivupalkissa on kohta jonka kautta pääsee osallistumis ohjeisiin ja sääntöihin. Kilpailua saa ja pitääkin mainostaa. 

7 kommenttia:

  1. Ihanat ja pirteät kynnet! Eikä mun mielestä yhtään nysät =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Ei ne ny varmaan muiden mielestä oo nysät, mutta oikeesti niistä lähti varmaan saman verran pituutta pois mitä niihin jätinkin.
      Jännä miten sitä sitten kuitenkin tottuu touhuamaan pitkien kynsien kanssa ja sitten kun niitä raaskii lyhentää vähän reilummin niin jälkeen päin kaduttaa. Toisaalta on ne nyt paljon paremmassa kunnossa...

      Poista
  2. Itellä ei kestäs tuon pituiset kynnet päivääkään ja oonkin tyytynyt ihan suosiolla pitämään kynnet vaan vähän yli sormenpään mittasina :) Omasta mielestä hyväkuntoiset ja lyhyet kynnet on kuitenkin kauniit kuin huono kuntoiset väkisin kasvatetut pitkät :)
    Ihanat värit ja kiva lakkaus! I like!
    http://tzupnails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Mullahan on tossa geelaus, ei ne varmaan mullakaan muuten kestäis... eikä toi geelauskaan oo tae siitä etteikö katkeis. Ja siksipä mäkin lyhensin omiani että näyttäisivät paremmalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko että itellä kestäis hermo huoltaa geelauksia niin usein kuin ois tarve :p Joten näillä mennään, mitkä omissa sormissa kasvaa!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)