keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Folio kynsien harjoittelua

Sitä nimenomaa, sillä eipä mennyt mun ekat kokeilut aivan putkeen ;D Harjoittelua vaatii näköjään, mut hei kukas se seppä ois syntyessään.
Niin tosiaan tää nyt sitte johtuu ihan siitä iloisesta syystä että sain mun tilaamani Ihanat Kynnet verkkokaupan tilauksen kotiin tänään :) Paketti sisälsi oikeinkin mukavan yllätyksen! Sain testattavaksi paria eri sorttia kynsifolioita ja sen kiinnittämiseen käytettävän erikoislakan :)
Mutta josko nyt ensin esittelen tilauksen ja sitten saatte nähän parit mun yritykset...


Folion erikoisliima, Rainbow Swirl ja Silver Spectrum kynsifoliot

Vähän paremmat kuvat noista folioista... Eivät tässäkään nyt oo ihan niin hyvän näiköisia mitä luonnossa, mutta kyllä käsityksen saa :)

Perhos kynsitarroja, nää on vähän isompia mitä normaalisti mutta ihan kivaa vaihtelua ainakin mulle. Ovat sellaisia hologrammi tarroja heijastelevat eriväreissä. Vieressä onkin taas uusi tuttavuus. Näistä Lasertikut mulle joku Anonyymi vinkkasi ja kyseli käyttötapaa. No nyt on mulla omat ostettu ja nämä pääsevät kokeiluun jossain vaiheessa. Valikoimaa oli ihan kivasti, itse valitsin tämän Rainbow värisen :)

Ja sitten piti tilata kynsitarroja :) Nämä kullan väriset tilasin ihan noiden ketjujen takia. Mulla onkin jo aika selkeä mielikuva miten käytän ne! Toinen tarra-arkki kukkia sen takia että ne näyttävät ihan kuivakukilta. Kyseisten kuivakukkien käyttöön en oikeen oppinut, mutta daah! Tarrat toimii aina! Joten eiköhän näistä taioita jokin kesäinen lakkaus vielä.

Ja sitten työkaluja. Tarvitsin uuden geelisiveltimen ja nyt sen sitten löysin :) Tämä on kokoa 8 ja mun mielestä just sopiva, entinen oli ehkä hieman liian pieni. No katsotaampa mitä saan tällä seuraavan huollon yhteydessä aikaiseksi.

Tuossa kun noitalinkkejä noihin ostoksiin etsiskelin tuolta Ihanat kynnet verkkokaupasta niin hoksasin että siellä onkin aika kivasti noihin foloihin liittyen alennukset menossa :)



Jaah nyt niitä kokeiluja... Ensimmäiseksi tietenkin piti päästä kokeilemaan koko kynttä... Hah-haa! Ahneella on eräänlainen loppu ja maine... joo mutta siis eipä ollutkaan niin helppoa kun kuvittelin. Vinkkejä saa antaa, koska ihan oikeesti haluan tämän oppia tekemään oikein. Hätäilinkö liikaa? Hmmm, todennäköisesti. Noudatinko ohjeita, njoo... niin hyvin kuin osasin. Siis folioiden laittoonhan löytyy ohjeet tuolta folioden alapuolelta :)  mm. vaikka täältä.


Ilman salamaa otettu kuva näyttää vielä ihan kohtalaisen hyvältä ja ei paljasta kaikkia mun tekemiäni virheitä, mutta ottakaa ja katsokaa salaman kanssa otettua kuvaa!!!!


Herttileijaa!!! Tässä näkyy kuinka paljon kuviota oikeesti lähti päällysmuovin mukana!

No toinen kierros, en edes yrittänyt tällä kertaa koko kynttä. Vaan lähdin kokeilemaan vähän helpompaa. Ei vieläkään täydellistä, mutta huomattavasti parempaa jo :)






Näiden kiiltävyys ja heijastelu on aivan omaa luokkaansa. Vaikka osassa kynsiä onkin vielä petraamisen varaa niin jätin nämä kynnet ihan näiden folioiden takia. Ne on vaan kauniit. Hoksaan töllöttäväni niitä vähän väliä tätä postaustakin kirjoittaessa. Nyt sitten kun vielä opin ne kunnolla laittamaan niin arvatkaas lisääntyykö mun folio rullat? Ihan takuulla!!! Yhdessä rullassa on siis matskua 1,5m. Joka on melkoisen paljon kynsiä :) Elikkäs te jotka olette tehneet foliokynsiä jo pidemmän aikaa ja olette pro tässä asiassa niin valaiskaa mua mitä teen väärin tai antaaka hyviä vinkkejä, KIITOS :)

12 kommenttia:

  1. Mä en ees lähtis räveltämään noiden folioiden kanssa, vakka tulis kuinka hienot :/.
    Pisteet siis sulle :)!

    VastaaPoista
  2. Hah-hah, meinaatsä et menis heeeemot? :D Ei toi itseasissa varmaan ihan hirmuisen vaikeeta kunhan vaan tietäis kunnolla mitä tekee ;D Ku mä opin tän niin teen sitte sullekki :)

    VastaaPoista
  3. :D olisit nähnyt mun kokeilun. Siihen verrattuna sulla meni huipusti.
    Sain kans tänään mun jenkkilän tilauksen minkä esittelen http://lakkaaddikti.blogspot.com/ kunhan ehdin.
    Mulla on kanssa noita isoja perhoja ja noi lasertikut on tilauslistalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No kiitos, kaippa se alku on sitten kaikilla hankalaa :)
      Minähän käyn sitten tutustumassa kun saat sen postauksen tehtyä, vaikkakin tulee kyllä muutkin luettua :)

      Poista
  4. MÄ arvasinettä hankit noita laasertikkuja testiin kun sulle niistä kerroin :D hienoa kun joku on noin kokeilun haluineen :D

    olen siis se sama anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraahan tilannetta, jossain vaiheessa kun saan hyvän idiksen niiden käyttöön niin varmasti kokeilen niitä. Mietintä myssy on jo höyryämässä :)
      Kiitos vain vielä loistavasta vinkistä!

      Poista
  5. Minulla on EHKÄ nuo kukkaiset kynsitarrat ja ne on niin jäykkiä että ei niitä saa millään pysymään nätisti:S Toivotaan ettei noi sitten ole samoja!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O-ou! Toivottavasti ei oo samoja, mä nimenomaan toivon paljon näiltä tarroilta jottei mun niitä kuivakukkia tarttis enää käyttää.

      Poista
  6. noi jälkimmäiset on älyttömän upeet : )

    VastaaPoista
  7. käytätkö sellasta pensseliä kynsinauhojen siistimiseen jos käytät niin mistä hankit sen? oisko mimaxilla jtn vastaavaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käytän pensseliä/sivellintä. Omani on noin 3mm levee ja oon tuunannu siitä noi karvat aika lyhyiksi jotta saisin paremman tuntuman ja siistimmän jäljen aikaiseksi.
      Ihan varmasti löytyy MiMaxiltakin. Tää on nyt taas semmoinen juttu joka on ihan puhtaasti maku asia joten mun on vaikeeta sanoa että "tää on hyvä". Ymmärrettävästi siveltimellä ei voi olla hirveesti kokoa tai paksuutta sillä tarkoitushan on vain siistiä ei poistaa lakkaa tolkuttomasti eli litteä sivellin on minusta paras vaihtoehto. Mutta joo kokeilemalla löytää itselleen parhaimman. Tää mitä mä käytän taitaa olla mulla neljäs... ja nyt vasta oon löytäny itselleni sen "parhaan", ennen kuin taas löydän paremman :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)