perjantai 20. huhtikuuta 2012

"Jokeri" kynnet. Kleancolorit ja koristeita

Niin tosiaan 9 pulloa lakkaa tuli. Äkkäsin nää oikeestaan Sonnen fb puolen vinkin kautta. Olenpa harakka ja nää piti saada ja siksi myös että olivat halpoja ;D Joten sen pidemmittä puheitta saatta kuvia. BTW olivatpa muuten taas todella hankalia kuvattavia... Diivan röykäleitä suorastaan!





salamalla

ilman salamaa







salamalla

ilman salamaa

Sanna Tara muisti minua jälleen. Tällä kertaa sainkin melkoisen setin! 10 pientä koristelu pulloa joissa jokaisessa erilaisia kultaisia koristeita.mm. tähtiä, salmiakki kuvioita ja perhosia. Nää on tosi ihania! Kiitos Sanna :) Näitä pitikin päästä heti kokeilemaan...


Päivän lakkaukseen pääsinkin käyttämää paljon sellaisia mitä en ole käyttänyt... Eli Kleancor 232 Chunky Holo Clover, China glaze 545 White Out  ja koriste paketissa tulleet isot salmiakki kuviot. Musta lakka on WAC:n Bellie Up ja päälle Seche Vite.











Toi vihreähän ei itsessään ole siis kovin peittävä lakka joten siitä syystä alle mustaa ja valkoista ja päälle sitten vasta tuo mun uusi lakkani.  Jännä kuin yksi ja sama lakka voi näyttää noin erilaiselta kahden eri värin päällä :) Mut eikö näistä tulekkin mieleen jokeri? Vai oonko ainut jolla se pamahti päähän?

Jaahas, nyt kun oon taas saanut pulssin palautumaan normaalille leposykeelle niin mun varmaan pitäis mennä tekemään pojilleni ruokaa. Olin meinaan just ennen tätä postausta taas polkemassa kunto pyörää :) Tunnin vatvoin paikallani ja pojat vetelivät päikkäreitä. Tasan ei mee, mut hei saanhan mä haistella hyviä ruuan tuoksuja kun sitä teen muille :) No ei vaan, mä alan varmaan pikku hiljaa syömään muutakin kun noita Nutriletin valmis ruokia... sais olla tuossa paketissa ihan vähän enemmän vaihtelua ruokavalikoimassa alkaa kyllästyttämään.

16 kommenttia:

  1. Ihan sairaan ihania lakkoja! Oliko kallista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. edullisia oli... en nyt tarkaan muista hintaa mut postikuluineen oli alle 30€.

      Poista
  2. Hihh, saman vinkin bongasin minä ja nyt on maailmalta mulle tuloillaan ihka omat chunky holot! ;D
    Meleko nopiasti sait omasi?
    Mä tilailin tossa alkuviikosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin heti ku äkkäsin ton Sonnen vinkin noista... eli oisko siitä n. viikko?

      Poista
  3. sulle on blogipalkinto blogissani ;)

    http://tahtipolya.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja syvä kumarrus. Teen tämän mahdollisimman pian :)

      Poista
  4. todella ihania lakkoja ,tilasitko ulkomailta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö ookki... muutama peitti kiekolla ihan kivasti. muut vaativat jotain alleen tai monta kerrosta peittääkseen. Juu ebayn kautta tilain ulkomailta :)

      Poista
  5. Ihanan näköisiä lakkoja ja etenkin lopputulokset ovat kivoja.

    VastaaPoista
  6. Ihanan näköisiä lakkoja ja etenkin lopputuloksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vain, tottahan se on että lakatkin vaikuttavat kummasti loppu tulokseen :)

      Poista
  7. Katoppa näitä :
    http://www.ihanatkynnet.fi/lasertikut-rainbow-p-2348.html

    onko noi tarkotettu kynsiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskoisin että ovat takoitettu kynsiin. En tosin ole kokeillut, mutta voipa olla että nyt näitäkin tulee seuraavan tilauksen mukana. Olettaisin että näitä voi käyttää samoin kuin glitteritä tai esim. tikkuhilettä :) Olipa aika jännän näköisiä. Kiitos vinkistä!

      Poista
  8. Heippa,
    Sinulle olisi tunnustus mun blogissa;
    http://my-nailsandmore.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html :)

    VastaaPoista
  9. Päätinpä itsekkin tilailla nuo lakat, niin ihanilta näyttivät ;)

    TV:http://angelstar-saarahani.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)