torstai 12. huhtikuuta 2012

Jos vaikka omat kynnet vaihteeksi

Omia kynsiä tosiaan pitkästä aikaa. Ajattelin laittaa nyt yhdet joilla olen osallistunut kilpailuun kanssa. Nämä kynnet osallistuivat siis Sanna Taran kilpailuun. Aihe oli vapaa ja minun aiheeni oli Lumikuningatar...
Peukalossa kiiltäviä/säihkyviä jääpuikkoja, etusormessa lumipyry, keskisormessa Lumikuningattaren silmä jäänsäröstä, nimettömässä luminen linna ja pikkurillissä lumihiutale.



Sitten eilen oli lakkojen täyteinen päivä. Tuli Nailsuppliesin tilaus (ja nopeeta tulikin, meni tasan viikko tilauksesta!) Samoin kun tilaamani Nfu'Oh lakkani hain illalla postista :)
Tänään saatte nähdä Nailsuppliesin tilauksen lakat joista 8 on Color Clubin lakkoja ja 1 Seche Vite (joten en sen kummemmin esittele...). Tulin siihen tulokseen että varmaan tulevaisuudessakin panostan tuolta Nailsuppliesin verkkokaupasta noita CCL:n lakkoja, täältä suomesta kuitenkin saan aika edullisesti ostettua noita muita käyttämiäni merkkejä, mutta kattoo nyt, en mee vannomaan mitään...

Elikkäs tässä nä uudet ihanuudet :)

Koko tilaus

Take Wing- Kesä kokoelma 2012

Vas: 958 Wing Fling ja oik: 963 Daisy Does It

Vas: 959 Sparkle And Soar ja oik: 960 Sky High

kiekolla salaman kanssa

ilman salamaa

Vas: 961 Metamorphosis ja oik: 962 Fly Whit Me

Nämä eivät sitten kuulu enään tuohon kesä kokoelmaan vaan muuten vaan aivan älyttömän ihania värejä :)
Vas: 932 Lumin-Icecent ja oik: 922 Nouveau Vintage

kiekolla salaman kanssa

ilman salamaa
No joo sitten nä tulin siihen tulokseen etten mää kuitenkaan malta olla kirjoittelematta tästä mun laiharista vaikka niin ensin ajattelin... ja miksipä mun edes pitäisi!?! Onhan tämä iso asia mun päivittäisessä elämässäni. Vaikka R-R-R-Rakastan ruokaa niin mun pitää ajatelle oikeesti myös omaa hyvää oloani. Ja näissä painolukemissa ei ole hyvä.
Eli toista päivää mennään... ajattelin vähän esitellä näitä... Kävin meinaan eilen ostamassa vielä lisää! Nyt mää laskin että mulla olis noin 16päivälle ruokaa. Ja siksi noin... koska mulla on yksi vajaa pakkaus ollut kotona jo valmiina. Eli nyt oon aloittanut tällä 3pvän paketilla:
Paketti sisältää siis kolmen päivän syötävät...
Näillä jatketaan, ostin siis eilen vielä 2x5pvän paketin (jee vielä löysin näitä!!!) Nähän sisältää siis ihan samoja syötäviä mitä tuo 3pvän paketti :)

kurkkaus paketin sisälle...

Joo ja mainostamisen uhri ;D Pitihän mun ostaa kokeeksi pari näitä uutuuksia. Ei noi pakettienkaan pasta ateriat pahan makuisia ole, mutta tuskin vaihtelu mitään pahaa tekee :D

Tässä on mun tän päivän aamupala :) Kahvia, mansikkapirtelö ja omega 3 kapselit, päälle vielä vettä :)

Mun eilinen lounas... Tomaattipastaa, kurkkua ja tomaattia kaveriksi. Vettä johon c-pore lisäksi ja vielä Magnesium tab. Itse ainakin pidän huolen siitä että saan tarvittavat vitamiinit ja muut näiden pillereiden avulla. Mä kärsin muutenkin paljon suonenvedoista niin tää magnesiun auttaa siihen aika hyvin... Näissä Nutriletin pakettien tuotteissahan kyllä on kaikki tarvittavat hivenaineet ja niin pois päin, mutta ainakaan näitä mitä normaalistikkin syön en jätä pois :)
Voin toki esitellä enemmänkin näitä mitä paketti sisältää jos haluatte. Mielialoja ja tuntemuksia tulee takuulla ainakin...

2 kommenttia:

  1. Paljon makso yhteensä kaikki lakat että pk? Ja hienot kynnet!

    VastaaPoista
  2. Jotain alta 50€ oli noi yhteensä... en muista tarkkaan... mut postikuluthan siellä on 23$ kun tilaa sen 9pll tai vähemmän... mitä se nyt sit euroina on? No kuiteskin tossa on sulle linkki Nailsuppliesille: http://www.nailsupplies.us/
    niin voit käydä itte hintoja sieltä kattomassa :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)