keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Kiitos arvontapalkinnosta ja hiusväristä :)

Eilen mainitsinkin että postin täti on tuonut mulle kaikkea kivaa...
Mulla oli pitkästä aikaa onni mukana arvonnassa ja voitinkin Eerikan Pientä ja isoa kynsillä blogista arvonnan :) Hieno paketti ja ihania lakkoja :) Tuo GOSH:in Ocean mulla onkin ja sen saa joku onnellinen joskus, aivan loistolakka meinaan kaunis väri! Toinen GOSH:in lakka olikin semmoinen jota mulla ei ollut ennestään ja sopivasti vihreä; Early Green (mähän oon vähän niiko hupsuna vihreisiin :D) Juurikin tätä lakkaa ajattelin laittaa seuraavaksi kynsilleni :) Mutta siitä sitten myöhemmin taas lisää. Paljon muutakin ihanaa oli ja toki mulle tarpeellisia juttuja niinkuin nuo 2waylakat.  Eiliseen lakkaukseen käytinkin jo tuota valkoista :) Mut hei jospa mää nyt kuitenkin sen kuvan laittaisin tähän :)


Katsokaas kuin paljon kaikkee! Lakkoja oli siis 5+koristelulakat. Vaikka mä en niin punaisen ystävä olekkaan niin tuo tumman punainen oli muuten kans melko herkku. Osaan jo mielessäni kuvitella sen yhteen kirsikka lakkaukseen :) Kiekot on aina tarpeen niin kuin ranskis tarrat. Ja pikku strassejahan mulla menee hurjasti. Laatatkin sattui olemaan sellaisia joita mulla ei ole. Hienoa! Fimoista otin paremman kuvan ku ei tosta yhteiskuvasta niistä selvää saa. Toi sininen Hello Kitty on niii-in IHQ!!!


Seuraavana esittelen suoravärin jonka ElluStiina ystävällisesti antoi minulle. Kiitos paljon! Eli tää on semmoinen semi kestoinen väri... Löysinkin jo jälleen myyjän jolta saan tätä ostettua lisää mikäli tykästyn tähän väriin. Mun piti jo eilen kokeilla, mutta kappas kummaa kun aika otti ja loppui kesken. Jos vaikka tänään ehtis kokeilemaan. Omasta purkista koitin saada kuvaa otettua mutta noi kultaiset kirjoitukset jotenki hämäs mun kameraa ja kuvasta ei tullut kunnollisia joten kävin sitten lainaamassa kuvan... tässä on vielä hiustupsukin josta näkee suurin piirtein tulevan värin :) Mitäs mieltä olette? Onko tarpeeksi punainen?


Niin sitten lupailin väliaika tietoja tuosta mun painon pudottamisesta... 7pvää ja 2,2kg :) Ei ollenkaan hassummin minusta. Tästä on hyvä jatkaa. Vielä olisi paljon pudotettavaa... pikkuhiljaa pitäsi alkaa ottamaan muutakin tuohon ruokavalioon mukaan, nythän oon siis syöny koko ajan kasviksia noiden Nutriletin tuotteiden lisäksi. Oranssi paprika, OI NAM!!!  Ajattelin liittyä taas johon keventäjien tapaiseen mutta en itse keventäjiin (petyin viimeksi siihen aika paljon :C ) Nyt oonkin kokeillut tälläsitä kalorilaskuri sivuston ilmais versiota ja liitynkin todennäköisesti sitten kun alan taas syömään normiruokaa :)
Onkos teistä kukaan kuulunut näistä moniin painonhallinta sivustoihin? Itse olen mm. keventäjät ja pudottajat sivustoihin tai no pudottajiin kuulun vieläkin :) Mutta en sinne mitään merkkaile, sen sijaan niiden uutiskirjeet ovat hyviä, niissä on ihan asiallisia vinkkejä. Joo mutta jos ei nyt tästä aiheesta tällä kertaa enempää. Pistäkäähän kommettaja tulemaan.
Niin ja uusille lukijoille tervetuloa mukaan!

3 kommenttia:

  1. Ollos hyvä. Toivottavasti tykästyt.
    Haluun nähdä sitten minkä näkönen se on :D

    VastaaPoista
  2. Oon ite 14 nii en oo vielä painon pudotus ohjelmia käyttänyt, mutta isovanhempani liittyivät keventäjiin ja ne laihtu tosi paljon ja siirtyivät paljon terveellisempään ruokaan ja näin. He ainakin tykkäsivät.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)