tiistai 24. huhtikuuta 2012

Kisu kynnet

Mä oon yhäkin kipiä, mutta olo on kaiken aivastelun ja niistämisen ohella kuitenkin aika siedettävä. Ja ajattelinkin että jos jaksan istua tässä koneella facebookin puolella niin miks en muka jaksaisi postausta tehdä. No niin kuten mainitsin että tein eilen kynnet, ja niistä tulikin melkoisen lutuiset mun mielestä, oikeestaan yllätyin kuinka paljon pidän näistä.
Kynsiin käytin W7 fluorensoivaa sinistä lakkaa (jonka oon aikoinaan ostanut MiMax:ilta, nyt en sitä sieltä enään löytänyt...), kaksi kerrosta riitti erinomaisesti. Sitten water decalsit ovat näitä kissan kuvia joita sain testattavaksi KKCenterHk:n kautta. Olivat muuten aikalailla erilaisia laittaa. Musta nämä olivat paksumpia ja siten myös helpommat. Asettuivat kynnelle hyvin ja mitään ryppyjä en huomannut saavani aikaan laitto vaiheessa. Ja ovat nää musta aika söpöjä :) Arvatkaas onko toiveet korkealla noiden Michael Jacson water decalsien kanssa?!? Niin sitten mä lisäilin lakalla muutamia pieniä sydämiä kynnelle. Tässä lopputulos. Tykkäättekö?




Seche Vite, W7 fluorensoiva sininen, Flormar N008 ja Water decalsit
Näissä nyt varmaan viihdyn jonkin aikaa, toi pään alaspäin kallistelu ei tee ihan hubaa mun päälle. Täytyy nyt vaan toivoa ettei mitään poskiontelon tulehdusta pukkaa päälle. Hirveesti tätä flunssaa on liikenteessä kuulemma, ja kiitos myötätunnosta ja parantumis toivotuksista :) Toivotaan vaan ettei tää kestä niin kauaa kun mulle on monet kertoneet (2 viikkoa!!!!)

Sen verran oon tänään piipahtanut ulkona että kävin tuosta lähistöltä ostamassa nuoremmalle pojalleni käytetyn 12" polkupyörän. Olipa pikku jäppinen onnellinen :)

Laiharista sen verran että todennäköisesti 4kg paukkuu huomenna rikki. Tän päivän punnituksessa jäi siitä vielä 200g vajaaksi. Nyt hän oon ollu viikonlopusta lähtien sillain Nutriletin ja normaalin vähä hiilihydraattisen ruuan sekoituksella. Olo on loistava (jos ei tätä lentsua nyt huomioida) ei oo nälkä eikä mitenkään heikko olo vaikka paino putoaakin näin hurjaa vauhtia. Saapa nähä kuin kauan tahti jatkuu...? Tavoitteena on siis yhteensä 15kg saada painoa pois, ja sit vois kattoo miltä tuntuu... todennäköisesti jatkan vielä siitä sitten niin että oon normaali painoinen. Mutta katsoo sitä nyt sitten tulevaisuudessa :) Toi 15 ei oo mikään mahdottomuus oon sen ennenkin saanut pois ja juu nyt laihduttelen niitä muutamaa kiloa jota ovat tulleet siitä takaisin tai hei. mähän oon jo ne laihduttanut! Eli uutta läskiä siis kadotellaan :D

17 kommenttia:

  1. tosi söpöt kynnet!! :)

    noista nutrileteista, ni syötkö niitä pelkästään? siis pirtelöitä, patukoita, keittoja? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, melkein kaks viikkoo söin noita Nutriletteja pelkästään, nyt syön jo muutakin :) Mutta yhä osittain nutriletin tuotteitakin... Ens viikolla jää varmaan nekin pois kokonaan.

      Poista
  2. Hei ja tsemppiä laihdutukseen, täällä ollaan samassa lajissa mukana! Niin ja tosi kivat kynnet, värit sopii hyvin yhteen. Paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mitenkäs sulla on keventyminen edistynyt?

      Poista
    2. Kolmas viikko menossa ja vajaat 4 kiloa jätetty taakse, tällä hetkellä on hirvee suklaanhimo, aargh :D

      Poista
  3. Oi miten tuhosöpöt kynnet! :3

    Btw voin vaan kadehtia miten nopeasti saat painon putoamaan... itsellä ei oo varaa mihinkään Nutriletteihin (eikös ne ole aika tyyriitä... :o) joten koitan lähinnä pupeltaa salaattia ja käydä vähän kävelemässä. Huoh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas, pitkät pätkät kirjoitin vastausta ja sit se otti ja katos!
      Kiitos.
      Kyllähän tuo alku on vain nesteitä jota lähtee ja kohta alkaa tahtikin hidastumaa ellei sitten jumiudu kokonaa ja tämän tiedän ihan kokemuksesta. Loppujen lopuksi en pidä noita Nutriletin tuotteita ihan hirveen hintaisina kun ajattelee että siinä on kaikki mitä syöt päivän aikana. En oo laskenu mutta musta se menee aikalailla samoihin mitä mulla menis päivän ruokiin. Tuntuu vaan vähän pahemmalta tietenki kerralla maksaa se.
      Liikuntahan on tosi tärkeää, mua niin harmittaa kun tuli tää lentsu ja nyt ei pääse huhkimaan taas vähään aikaan kunnolla.

      Poista
  4. kattelin tuota sun nail art tarvike sivua ja huomasin että sulla on ihan JÄRKYTTÄVÄ määrä fimoja. en muista sun käyttäneen niitä kertaakaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä käyttäny niitä oskus aikoja sitten kynsiin, lähinnä kyllä tulee käytettyä tuolla askartelu puolella niitä... Jos kiinnostaa niin voin kyllä niitä myydäkki :D

      Poista
  5. Löysin jonkun vanhan postauksesi jossa olit tehnyt itse fimopötköjä. Sen jälkeen kun pötkö oli valmis, käytitkö niitä uunissa että ne kovettu vähän? Jos käytit, niin kuinka suurella uuni oli ja kuinka kauan? :) Ite oon suunnitellu tehä ite fimopötköjä enkä oo tota tietoa löytänyt mistään... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis toi massa jota käytin on tosiaan sitä mitä pitää uunissa kovettaa max 110 astetta 30min. Mut joo saathan toki kokeilla, en kyllä väitä että niistä mitään parhaita mahdollisia tule kynsille, ne kun ei kestä sitten yhtään taivuttamista ja ovat aika haastavia leikata. Ite en näe enään toista kertaa moista vaivaa ;)

      Poista
  6. Kivat kynnet.Hauskat kuvat :)

    Mun tarvis kans kokeilla jotain diettiä :)
    Meidän fitnes-keskus,kun toimii kuivaustelineenä ja naulakkona.

    Jos vaihtais vaikka sen illalla syödyn karkkipussin porkkanoihin näin aluksi ja jos laittaisin tavoitteeksi -1kg = 1 kynsilakkapullo voisi olla motivaatiokin kohdallaan.

    Mullahan loppuu tila lakoille laatikosta (enää 7 paikkaa)mut ei haittaa :D olis kesäkunto,-kynnet ja hyvä mieli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hemmottelen itseäni uudella vaatteella aina 5kg:n välein :) Noi lakat ostan joka tapauksessa on painoa tippunu tai ei ;D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)