tiistai 3. huhtikuuta 2012

Lilat pääsiäiskynnet

Tulipahan sitten ekaa kertaa kokeiltua hololakoilla liukuvärjäystä. Onneksi niistä tuli ihan siedettävät kun oli tarkoitus vain yhteen kynteen tehdä maalaus. Kynsistä tuli loppujen lopuksi aikalailla mun näköiset vaikkakaan en tosiaan tunkenut niitä täyteen maalauksia... taitaa tämä nainen viihtyä näissä nyt pari päivää joka tarkoittaa sitä että huomenna saatte lakkaukset/maalaukset kiekolla.
Mutta nyt kuviin taas :)










Aika kivasti tuo holoefekti näkyy noista kynsistä. Siinä syy miksi en maalannut kaikkia kynsiä. Mitäpä te tykkäsitte näistä? Ei musta nyt ihan tyypillisimmästä päästä pääsiäiskynsiä, mutta ovat kyllä mielestäni ihan puhtaasti sitä väriensä kukka valintansa puolesta, vai mitä?

Uskokaa tai älkää niin mä olen ollut melkoisen reipas taas tänään :) Olen saanut muutamat lupaamani korvakorut valmiiksi ja olen myös saanut tehtyä ystäväni hääkynsistä kiekolle mallit jotka sitten saivat hyväksyntänsä heti ekalla yrittämällä :) Olen luvannut että en julkaise niitä tai mitään hänen häihin liittyvää ennen sitä päivää kun hän menee naimisiin joten saatte odotella kuvia sitten näistä elokuulle saakka. Mutta sen vaan sanon että kynsistä tulee UPEAT (vaikka nyt ite tässä leuhotankin ;D) ja itse häistä niin heidän näköiset :)

Oi-joi, meikä sai ns. säästönsä palamaan tänään. Nailsuppliesilta olis se 9 putelia tulossa ihanuuksia (yksi näistä on kyllä seche vite...) kotio päin joita saankin sitten reilut parisen viikkoa varmaan odotella. Ja sitten 5 toinen toistaan ihanampia Nfu'Oh lakkoja toisesta paikasta niitä saan varmaan odotella kotiin jo viimeistään ens viikon alussa. Ihan menee kylmiä väreitä kun ajattelen näitä kaikkia lakkoja, hrrrrr! Mutta sittenpä sitä pitääkin tätä iloa rajoittaa taas jonkin verran ettei ihan bankrotti iske päälle.

Oon katellu muuten noita rakennekynsi ja geelikynsi koulutuksia, tekis niin pirskatisti mieli mennä sellaiselle. Mutta mutta, maksavat kyllä melkoisen tuhottomasti... ja sitten että tuo merkki joita minä käytän kynsissäni ei ainakaan mun hakutulosten mukaan vissiin kouluta ainakaan täällä koto suomessa, en välttis haluaisi merkkiä vaihtaa kun oon ollu nykyseen ihan tyytyväinen ja jos vaikka vaihtaisinkin niin mikä olisi hyvä? Mielipiteitä kehiin ja samoin kokemuksista haluaisin kuulla jos niitä löytyy :)

Mitenkäs muuten muualla? Täällä Lohjalla ainakin sitten tuli takatalvi :( Tosin nyt kyllä paistaa aurinko kauniisti ja ilma näyttää ihan kauniilta, onhan tuolla puhdasta lunta maassa :) Mutta kyllä mää niin mielellään olisin jo nauttinut noista kevät ilmoista ilman loskaa. Taidampa itseasiassa mennä avaamaan keittiön ikkunaa vähän, saadaan raitista ilmaa tänne sisällekkin :)

Niin sitten hoksasin tuossa että oon runoillut edellisessä postauksessa jotain ihan omiani ja kukaan ei oo vai huomannu???? No ei ainakaan kukaan ole mulle siitä huomauttanut... Eli siis lakkauskisan voittajanhan olen siis luvannut julkistaa 6.4.2012 joka on siis perjantai eikä sunnuntai niin kuin olin kirjoittanut ;D

15 kommenttia:

  1. Moi, ootpas taiteellinen! Tänään löysin sun blogin ja on kyllä mennyt paljon aikaa ihasteluun! Ajattelin itsekin tilata jonkinlaisen aloittelian akryylisetin ebaysta, mutta en oikein tiedä mitä kaikkea tarvisin, aluksi en ajatellut tippejä ainakaan ottaa, koska oman kynnen päälle haluaisin vaan akryylilakan. Voisitko kertoa jotain myyjiä kenestä sulla on hyvää kokemusta? Ja olisi tosi kiva jos postaisit ohjeita kuva kuvalta jonkinlaisiin akryylikynsiin, kun en noista netin ohjeista tajua. Hyvää pääsiäistä ja kiitos etukäteen!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mä en oikeestaan oo vakiutunut kenellekkään tietylle myyjälle tuolla ebayn puolella joten en hirveenä uskalla ketään niistä suositella. Mutta vain yksi myyjä on jättänyt toimittamatta tilauksen eli oikeestaan mulla on kai ollu onni myötä näissä ostoissa :)
    Mä oon siis tosiaan hommannut noi akryylikynsiin aineet, mutta en ole niihin ehtinyt vielä perehtymään juurikaan. Touhuan enemmän noiden geelien kanssa nyt. Kaippa sitten lähempänä kesää kun saan kämppään läpivedon päälle (nyt se ei onnistu ettei marsut vilustu) haisee meinaan ihan kamalalle tuo akryyli neste, yökkelis!
    Mutta oikeesti käyppä kattomassa YuoTubesta noita videoita, vaikka ovat yleensä englanniksi niin minä ainakin pysyn ihan kohtalaisesti kärryillä (vaikka mun enkku on tosiaan tosi huonoa) ja sieltä mäkin niitä oppeja oon hakenut ja sittenhän noissa esim. MiMaxilla ja Sanna Taralla on ohjeita myynnissä ihan pikku korvausta vastaan... ne tulee käsiittääkseni sähköpostiin sitten.
    Voinhan mää jonkun tuton tosiaan joskus tehdäkkin kuvina, mutta näillä näkymin sen tekemiseen ei ole ihan heti aikaa. Joten lähempänä kesää se sitten. Olen pahoillani ettei musta nyt olluttämän enempää apua. Hyvää pääsiäistä myös sinulle :)

    VastaaPoista
  3. Mä niin tykkään sun akryylimaalitaiteiluista! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla on ollut kieltämättä tässä välillä ideat vähissä ja siksipä näitä maalauksiakin on ollu niin vähän... mutta jospa mä piristyisin niidenkin suhteen tässä kevään mittaan kun näkee paremmin piipertääkkin noilla maaleilla :)

      Poista
  4. WAU! Todella upeet kynnet!! :)Sä oot ihan uskomaton!

    VastaaPoista
  5. Nuo ovat aivan upeat, olet hirmu taitava!:) ja kyllä täällä helsingissäkin tuli takatalvi... -.- Mutta ainakin kynsissä on kevät;)

    http://somethinglikenails.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) joo onneks kynsiin voi maalailla just sitä mitä ite tehtoo ja mä tahdon nyt kevään :D
      Niin kävimpä liittymässä lukijaksesi :)

      Poista
  6. Oi miten hienot pääsiäiskynnet, aivan valloittavat nuo kukat!!!
    Täälläkin on lunta varmaan kilometri...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olikin melkoinen homma jotta maltoin olla maalamatta kaikille kynsille. Vähän semmoinen juttu että kun pääsee vaihtiin niin tahtois vaan antaa mennä. Mutta oon kyllä tosi tyytyväinen etten maalannut yhtään lisää :)

      Poista
  7. Oli kyllä todella ihanat. Tykkäsin eniten siitä ettet ollut kaikkia maalannut vaan vain tuon yhden katseen vangitsijaksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, katseen vangitsijaksi nimen omaan nuo kukat on tarkoitettu. Äkkäsit jujun :) Ja muutenkin pitää aina välillä poistua siitä mihin on tottunut...

      Poista
  8. Upeat kynnet! Aivan ihana hololakka <3
    Täällä (Tampereen lähistöllä) tuli kanssa muutamassa päivässä n. 40 cm uutta lunta. Kaikki tiet ihan tukossa ja lentokenttä sekaisin pyryn aikaan. Kyllä muuten melkoisesti tuli lunta, hyvä kun eteensä näki! :D Nyt onneksi ei ole satanut, mutta kuulemma perjantaina taas lisää luvassa.

    VastaaPoista
  9. Aivan mielettömän upeat kynnet! Tuo pohjan liukuvärjäys ois yksistäänkin nätti, mutta tuo koristelu tekee näistä ihan taideteoksen (:

    VastaaPoista
  10. Tosi hienosti ja taidolla maalattu kukka! Muutenkin upea väri, edelliset pääsiäiskynnet olivat myös niin hauskat. Ihanaa että ainakin kynsillä kukkii vaikka lunta on taas tullutkin.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)