lauantai 14. huhtikuuta 2012

Näilläkin osallistuin

ja tällä kertaa heltisi jopa finaalipaikka :) Kyseessä siis MiMaxin lakkauskilpailu.

Jospa niitä kuvia nyt niin kerkiän hörppimään ton mun vielä lämpimän tomaattiliemen...  Noissa ensimmäisissä kolmessa kuvassa en oo vielä laittanut strasseja ollenkaan, näittävät ihan ok:lta ilmankin :)






Käytetyt lakat

XL laatta D

itse leimaamiseen käytetty kuvio...
Noissa kynsikuvissa jälleen näkee tän kuinka valotus muuttaa lakan väriä huimasti. Ylimmäiset kuvat ovat lähempänä totuutta, mutta nekin aika hailakoita tuohon oikeeseen väriin verrattuna. Lakka on paljon kirkkaamman keltainen voisi jopa sanoa että melkein neon, mutta ei kuitenkaan...

Mitä mieltä olette?

Arvatkaas millainen olo? Ihan hyvä suorastaan loistava! Luin tuosta Nutrilet paketin ohjelapuista että päivittäin  kcal annos olisi noilla tuotteilla 830 joka on siis todellakin vähän!!! Musta kyllä tuntuu välillä ihan höpsöltä syödä kokoajan kun ei oo edes nälkä... mutta kyllähän tää toimii ja omalla kohdallani tiedän ainakin normaalisti syöväni väärin... kun siis syön yhden kunnon ruuan päivässä, aamupalan jos muistan ja sitten hirmuisen määrän kaikkee epäterveellistä mättöä... Ja miksi??? Ihan vain siksi että olen perso makealle ja että mulla on aikaa mutustella... No nyt kun mulla ei oo oikestaan ollut kolmeen päivään nälkä niin eipä oo tehnyt mielikään mitään ylimääräistä. Katsotaampa millainen olo on muutaman päivän kuluttua ;D En usko että elimistöni olisi vielä ketoosissa, mutta eilisestä päänsärystä ei ole tänään ainakaan ollut mitään tietoa, joka on siis hyvä asia. Isäntä kuskas alakerrasta mulle kuntopyörän takas olkkariin ja kohta pitäs sillä alkaa vatvomaan... harmi kun mun sykemittarista on patterit loppu, mutta pyörässä on mittari josta näkee ainakin poljetut kilsat on sekin jotain :)

Palaillaan, mä meen nyt vatvovaan kuntopyörää :D

5 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! Ja tsemppii laihikseen =) Mä yritän kovasti saada itseäni lenkkeileen ja nää pirskatin sadekelit vie mun innon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tsempit tulee ihan tarpeeseen :) Täällä kans tihkuttaa... eipä tee mieli paljoo pihalle. Siksipä tuo kuntopyörä saakin käyttöä jälleen :)

      Poista
  2. Meillä on kanssa kuntokeskus joka näyttää toimivan naulakkona :D tarvis varmaan itsekin koittaa hankkia kesäkuntoa.
    Ihanat on kynnet vaikei keltainen ole mun väri yhtään.
    Sain uuden uunin eilen :) ja hirveä on polte päästä kokeilemaan onko se vika tosiaan uunissa vai laittajassa.
    Kokeilin tässä välissä akryylikynsiä mut mulla menee koko ajan tipit poikki :( eikä ne ole niin nätit kun geelit(en osaa laittaa sitä massaa tasaisesti vaikka kuinka koitan mut syytän siitä huonoa sivellintä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuni tuli jo, hienoa! Kyllä mä uskon että uunissa oli vika.
      Mä taas oon tykästynyt nyt kevään myötä noihin kirkkaisiin väreihin ;) Nytkin on kirkkaan/neon vihreä paita päällä (tosin se menee ihan just vaihtoon... sain pyöräiltyä 1tunnin/25km ja on vähän hiki :D), mutta joo mä näyn ja erotun massasta värien avulla ;D
      Milloinhan sitä ite ehtin noita akryylikynsiä kokeilemaan...?
      Mutta nyt pitää menneä syömään ja juomaan vähän ettei tuu huono olo :)

      Poista
    2. Kyllä vika on todellakin ollut uunissa :D nyt voi sanoa että on geelikynnet. Huomasin vaan tässä ettei se ollut kovettanut tähän verrattuna sitä geeliä ollenkaan :( ja sain haluamani värigeelit niin kauniisti kynnelle. :)
      Sinä laitat kirkkaita niin minä tein mustan ranskiksen ja laitoin siihen päälle permit pinkin.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)