torstai 5. huhtikuuta 2012

Päivää, että pätkähti!

Juu saatte kiekolta kuvia tänäänkin. En oo ehtiny tehdä uusia kynsiä vielä... on tuon eilisen ongelman tiimoilta pienentänyt vain noin viitisen sataa kuvaa... Simpura sentään mikä homma. Onneks uusia kuvia ei tarvii pienentää kun ne saa sitten kameran kautta oikeen kokoisina suoraan koneelle.
Siis oonhan nä lukenut että muillakin bloggaajilla on ollut samaa ongelmaa, mutta en tosiaan ollut edes tietoinen tuosta että bloggerin kautta tilaa on vain 1Mg ja mun kuva määrilläni/koolla se on aikas pieni tila. Toki jos oisin tuonkin tienny niin olisin ladannut kuvat heti paljon pienenpinä. No näin sitä taas viisastuttiin kantapään kautta.

Tuossa kun eilen manailin tuota google+ ominaisuutta niin sehän on siis käsiittääkseni vähän saman tapainen juttu facebook tai twitter. Eli voit jakaa sitä kautta tilapäivityksiä, kuvia ym. Mulle riittää facebook ja tämä. Vaikkakaan en tosiaan sitä kautta tule mitään kaveripyyntöjä hyväksymään enkä sinne omaan piiriini ketään lisää niin tämä ei ole siis kenellekkään mitään kettuilua. Mulla on vain näiden kahden "median" kanssakin ihan tarpeeksi tekemistä :) Mutta niin tosiaan tuota kautta nähtävästi sitten saan ladata kuvia rajattomasti kunhan ovat 2048x2048 ja alle 15min videoita, sen yli menevät vievät sitten tallennustilaa. Vähänkö outoo...mut hei! mä oon tähän tyytyväinen nyt, sikäli tää nyt edes pitää paikkaansa. No aika näyttää miten käy...

No nyt kuitenkin sitten pienennettyjä kuvia (nämähän ei siis sitten klikattuna aukea niin isoina kuin ennen)
Toiset pääsiäiskynnet kiekolla, nyt tipuja :)




 


No kuvia on nyt sitten vähemmän kuin edes niitä olin ajatellut. Olin kyllä ottanut enemmänkin mutta joo en ihan kaikkia oikeesti jaksanut alkaa pienentelemään, sitten niitä ois varmaan ollut sen tuhat kuvaa.... Niin enhän mää tosiaan paljon kuvia ota! No mitään herjailuja ei ainakaan nyt tullut kun kuvia siirsin ja toivottavasti ei tuu jatkossakaan.

Huomenna sitten lakkauskilpailun voittaja... heh-heh, kiva pitää jännitystä yllä :D

Niin joo ja suuri kiitos teille jotka autoitte mua eilisen ongelman kanssa!!! Ihanaa kun teidän apuun voi luottaa eikä tartte mietiskellä näitä yksin :)

2 kommenttia:

  1. Oot niin lahjakas noiden akryylimaalien kanssa! En ymmärrä miten saat noin tarkkaa työtä tehtyä noilla :D

    VastaaPoista
  2. Teet todella hienoja koristeluja! Siis ihan käsittämättömän yksityiskohtaista, itse olen niin surkea piirtäjä, että koristelujen pitää olla aika lailla graafisia :D

    Löysin blogisi vasta nyt, mutta jään seurailemaan. :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)