lauantai 21. huhtikuuta 2012

Punaiset kynnet! Minulla!!! ja tunnustus :)

Ihan oikeesti kaikki jotka ovat blogiani seuranneet pidemmän aikaa tietävät ettei minulla paljoakaan punaisia kynsiä näy. No mutta nyt on ja ihan aikuisten oikeesti tykkään näistä. Ehkäpä mä nyt sitten löysin sen oikean punaisen joka on hyvä omillakin kynsillä :) Tän kyseisen lakanhan sain Eerikan arvonta palkinnon mukana. Mä en nyt oo ihan varma mutta musta tuntuu että tää on semmoinen Jelly lakka... mulla on noi termit yhäkin vielä hakusessa mutta koko ajan opin :) Niin siis joka tapauksessa lakka on silleen jännästi läpikuultava, levittyi kuin unelma. Harvoin jätän kynsinauhoja siistimättä, mutta nyt jätin (no se kyllä huomaa kuvistakin, oli vähän kiire kauppaan...) täytyy ottaa ja siistiä ne kohta :) Nyt kuvat kehiin!








Kirsikka water decalsit oon ostanut MiMaxilta ja ihan vain sen takia että kun ne ei oo ihan tavallisen värisiä siis semmoisia punaisia kirsikoita :) Sopivat oikein hyvin punaisiin kynsiin siis. Nooh. Onko kynnet hyvät vaikka kynsinauhat onkin tällä kertaa siistimättä?

Mä sain eilen mun kolmannen tunnustuksen :) Nää on musta todella hieno juttu. Onhan nuo haasteetkin kivoja en sitä kiellä, mutta jotenkin arvostan näitä enemmän :)

Eli kyseessä on: THE VERSATILE BLOGGER AWARD

SÄÄNNÖT (nää oli englanniksi josta vapaasti käänsin):

1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita tunnuksesta heille.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä tunnustuksen antanutta bloggaajaa.
5. Liitä tunnustuksen kuva blogiisi.

 Haluan jakaa tunnustuksen seuraaville blogeille ja niiden kirjoittajille:

- Glitz & Glam, Minna
- Korkokengissä, Niniane
- SanNails, Sannu
- Passion for Nails, Suvi
- Charming Nails
- Sinikilpikonna
- Ida-Marian kynnet, Ida-Maria
- Pilvihattaraa, Ellu
- Sonnela, Sonne
- Kynnen mitalla, Charissa
- Nails1820, Daniela
- Nails first, Jane
- Shiny & Glossy, Hiutale
- Künsii, Hannelle
- Shiny Nail Art, Shiny

Sain tunnustuksen HANIlta. Kiitos hänelle oikein paljon, olen oikein otettu tunnustuksesta :)

Jaahas ja sitten ne seitsemän faktaa...

1. Olen tänä aamun todella väsynyt (nuoremalle pojalleni nousi yöllä kuume).
2. En nauti siivoamisesta, vaikka päivittäin joudunkin sitä tekemään koska inhoa sekasotkua.
3. Teen hirveästi kirjoitus virheitä, mutta nautin kirjoittamisesta silti :)
4. Inhoan matematiikkaa!
5. Tarvitsen uudet silmälasit (en näe vanhoillani enään kunnolla ;D)
6. Haluan omakotitaloon asumaan, mielellään madollisimman pian.
7. Inhoan autolla ajamista ja en olekkaan varmaan ajanut autoa muutamaan vuoteen.

Näin todella tarpeellisia faktoja minusta, eikö?

No niin nyt on sitten tunnustuksen saaneille ilmoittaminen edessä :) Palaillaan taas!

18 kommenttia:

  1. Kiitos tästä, lämmittää mieltä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! Mä olen tosin heikkona kirsikka-mihin tahansa joka vaikuttaa kyllä:) Mutta hyvin sopisi sulle punaiset vaikka useamminkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tää onkin melko mielenkiintoista miks en tykkää käyttää punaista lakkaa kun tykkään kyllä punaisesta lähes kaikessa muussa ;) No tätä lakkaa varmaan nähdään mun kynsillä useamminkin tulevaisuudessa :)

      Poista
  3. Ihanan herkulliset kynnet! :) Kiitos tunnustuksesta <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon tunnustuksesta! On muuten ihanat kynnet! Mä en ole mikään kirsikan ystävä, koska en tykkää sen hajusta tai mausta, mutta on noi water decalsit on sen verran kivan näköiset kynsissä, että voisin itsellenikin hankkia. :) Nehän ei onneksi tuoksu oikeille kirsikoille. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä :) Kirsikka ei oo munkaan lempparimakuni tai tuoksu, mut ovat kauniita katsottavia kaikessa yksinkertaisuudessaan :) Ja juu, onneks ei tuoksu!

      Poista
  5. Oikein hyvännäköiset kynnet! :)

    Itsekin olen lakkausherätyksen jälkeen tykännyt lakata enimmäkseen muilla kuin punaisilla. Kuitenkin aina, kun punaisen laitan kynsiini, tykkään niistä ihan mielettömän paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää on oikeestaan mulle eka kerta kun tunnen viihtyväni punaisissa kynsissä :) Ehkäpä mä ajan kanssa muihinkin punaisen sävyihin totun :)

      Poista
  6. Heippa hei, sulle olisi tunnustus mun blogissa;
    http://itseetsimss.blogspot.com/2012/04/tunnustus-versatile-blogger-award.html :)

    Sulla tämä jo olikin, mutta saat toisen ! :)

    VastaaPoista
  7. Aivan ihanat ja todella onnistuneet.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Niin joo ja liityin blogisi lukijaksi :)

      Poista
  8. Paljon kiitoksia tunnustuksesta. :)

    Kynnet on muuten tosi kauniit. :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)