maanantai 30. huhtikuuta 2012

Rauhallista mutta kuitenkin mukamas kiirus

Mulla on taas päivä mennyt siivillä. Kynnet olisin ehtinyt kyllä tekemään mutta en viitsinyt kun mun hyvä ystäväni tulee huoltoon tänään ja on erittäin todennäköistä että minun omat lakkaukseni siinä kärsivät. Joten olenkin sitten käyttänyt ajan oikein hyväkseni ja surffannut ebayssa. Nyt on tulossa mulle kunnon kynsiviila oikein jalka pedaalin kera :) Ja sitten sain tilattua myös vähän lakkoja, mut ne ei ookkaan mulle vaan sille onnelliselle joka voittaa mun seuraavan arvonnan. China Glazea toivottiin... niin sitä tulee 6kpl, mutta mini kokoisina ;)

Kävin samalla katsomassa josko Nailsuppliesille olis jo tuo China Glazen Bohemian tullut myyntiin vaan eipä ollu. Itseasiassa sellä ei ollut koko koelmasta mitään mainintaa, mutta sitten ihan uteliasuudesta kävin myös Transdesingin sivuilla kuikuilemassa ja sieltä sitten löysin tiedon että olisi tämä bohemian ja safari tulossa myyntiin heinäkuun 2.pvä :)

Jos mulla ei mee ihan tuhottoman myöhään ystäväni kanssa niin teen varmaan toisenkin postauksen tälle päivälle, nyt mun ois vähän niin kuin pikku pakko hieman siivota ja tehä ruokaa... jotta ehdin itekkin syömään jotain ennen iltaa :)

Mutta haluan kuitenkin tämän lyhyen ja pikaisen postauksen päätteeksi toivottaa kaikille mun ihanille lukijoilleni:


6 kommenttia:

  1. hyvää vappua sinullekin!! :) ja ihanaa että arvontaan tulee China Glazetteja! ;P

    VastaaPoista
  2. Hauskaa vappua :)

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ääk en tienn että china glazeja on mini kokosia varmaan söpöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekaa kertaa määkin niihin törmäsin :) Onse ihmeellinen paikka tuo Ebay! Joku vanha kokoelma tuo on, mutta ihanan kesäisiä värejä kuitenkin :) Näytän sen vasta sitten ku julkistan arvonnan, siihen saakka piän jännitystä yllä ;D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)