perjantai 27. huhtikuuta 2012

Vähän erin tyylistä

Mulla on tänään alkanut semmoinen vähän yli vuorokaiuden kestävä "oma-aika" ja meinaan sen käyttää hyvin hyödykseni tekemällä sellaisia asioita joita en normaalisti pystyisi tekemään. Ohjelmaan kuuluu mm. kunnon kauhu leffoja, ihan omaan tahtiin tehty kävelylenkki kera mp3-soittimen, saunominen pitkän kaavan mukaan ja jopa muutama sidukka :) Huomenna sitten piiitkä kirppis kierros ja jos kampaajalle vain pääsee ilman ajan varausta niin käyn lyhentämässä hiuksia todella reilusti. Kesätukka nääs!
No nyt mulla on hetki tässä aikaa kun ruoka valmistuu uunissa, mutta ei kuitenkaan niin paljoa että ehtisin uusia kynsiä tekemään niin kaivelin mun kuva arkistoa ja löysin sieltä tälläiset vähän erilaiset kynnet :) En oikeen tiiä mitä näistä nyt sanoisin. Muistaakseni ovat olleet jopa pari päivää näpeissä ja väri ovat njooh... kait ihan ok. Ei kyllä välttämättä ihan hirmu keväiset vaikka ovatkin osittain kirkkaat.
No mutta en selittele tän enempää tällä kertaa...






Pitäähän sitä välillä vähän päästä leikkimään noilla Graffitilakoillakin ja tässä se onnistui ihan ok mun mielestä.  Vai mitä mieltä olette? Onko värit ok vai tosi oudot?

Nyt sitten ehdin vielä vastailemaan mun sähkäreihin ja sitten SLURPS! Mä pääsen herkuttelemaan bloilerilla juures gratiinin kera :) (Muoks klo.18.34...Hih-Hih!!! tässä sen näkee kuin hyvin osaan kirjoittaa :D Siis  Broileri :) Kiitos anonyymi vinkistä... ;D )

5 kommenttia:

  1. Ei noi värit oo munmielestä mitenkään oudot tai rumat oo! Hienon erikoiset ja ei niin tavalliset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onhan noi tosiaan semmoiset joita ei ihan heti samanlaisii kävele vastaan. Kiva kun tykkäät :)

      Poista
  2. ihana sinä! bloileri :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan meni kuuleppa hetki ennen kuin äkkäsin että oon kirjoittanu väärin ;D Taitaa olla tuo mun poikien puhe tyyli tarttunu jo mun kirjoitukseenkin. Äääh, ku ihan oma moka mitäs sitä poikien syyksi laittamaan Hih-Hih!

      Poista
  3. Nää oli mun makuun.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)