sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Vimpat pääsiäiskynnet

Mähän lupasin eilen ne viimoiset pääsiäiskynnet teille. Ne epäonnistui... värivalintansa puolesta ja sen puolesta etten osannut käyttää noita niin ihanan näköisiä sulkia. Ehkäpä ens kerralla onnistun paremmin :) Idea oli siis ihan kohtalaisen hyvä, toteutus ei... ;D





Nää sulat olen saanut jo pitkän aikaa sitten yhden tilauksen kaupan päälle MiMaxilta. Ajattelin että nyt olisi oikea aika koittaa näitä. Olivatkin yllättävän haasteelliset, ekana sohlasin tylsien saksienkin kanssa... Tähän ottaisin kyllä mielelläni neuvoja vastaan, samoin linkkejä tutoihin jos joku muistaa missä niitä on. Kun vain ehdin niin pitänee tubesta käydä ainakin etsimässä tutoja :) Tahtoo oppia! Noi isot Diamond glitterit/heksagonit ovat Sanna Taralta saatuja. Todella näyttäviä mielestäni, niitä ei montaa tarvi kynnelle laittaa kun on jo välkettä hienosti :)

No joo jos mää nyt sitten näiden ei niin hyvin onnistuneiden kanssa näyttäisin yhdet kilpailu kynnet joilla olen osallistunut...


Niin kuin lapustakin voi lukea niin osallistuin Shiny Nail Art blogin Naistenpäivä lakkauskilpailuun näillä kynsillä. Finaaliin en päässyt, mutta kynsiin oon kyllä tyytyväinen. Nythän on siis finalistien äänestäminen käynnissä. Itse olen jo äänestänyt. Käykää tekin äänestämässä TÄÄLTÄ, siellä on todella upeita kynsiä ehdolla voittajaksi :) Tunnistinpa jopa muutaman tekijänkin ;)

Meillä täällä ainakin näyttäisi tulevan kaunis päivä, aurinko paistelee jo kivasti ulkona. Joten ajattelinkin kohta suunnata toisen poikani kanssa pihalle patsastelemaan ja ihmettelemään kevään tuloa :)

14 kommenttia:

  1. Minä kyllä tykkään näistäkin :) Tosin itse olisin ehkä valinnut jonkun muun pohjavärin, nyt nuo keltaiset pallukat sulissa näyttävät vähän hölmöiltä. Mutta makunsa kullakin :)
    Todella upeat noi kilpailukynnet! Vautsi <3 Minä pääsin ihme kyllä finaaliin, taisit tunnistaa, eikö? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pohjaväri ois pitäny olla ihan eri... en tiedä mitä ajattelin kun valitsin tuon.
      Juu tunnistin mm. sun kynnet, ne on kyllä upeat!

      Poista
  2. Multa on tulossa juurikin huomenna tuto siihen miten mä oon noita käyttänyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kiva!!! Täytyykin käydä sit kattomassa :)

      Poista
  3. etitkö uutta ulkoasua? toi olli ihana missä oli pastelli värejä ja perhosia on tää vihreeki hieno

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo etsin... keväinen levottomuus on taas pinnassa ;D Tekis mieli vaihtaa olohuoneenkin järjestystä mutta blogin taustan vaihtaminen on huomattavasti kevyempää! Toivottavasti tää valitsemanikin miellyttää :)

      Poista
    2. joo tääki on ihana <3

      Poista
  4. Ihana uusi ulkoasu! <3

    Ja kynnetkin on upeita! Minä myös pääsin Shiny nail artin lakkauskilpailun finaaliin.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Niin mä vähän ajajttelinkin että sun kynnet myös siellä :) Onnea!

      Poista
  5. Moikka! Onneksi olkoon, voitit arvonnassani palkinnon! pientajaisoakynsilla.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih-hiii!!! Vähänkö oon iloinen! :D Kiitos!

      Poista
  6. Nätit oli kynnet :)
    Mutta nyt olisi ISO ongelma johon tarvin apua...
    Minulla on Lidl:n 36w uuni(ostin kun halvalla sain)
    ja se uuni kuumenee ihan älyttömästi. Hidas olen tekemään mut jos käytän uunia 30 min-1h niin se alkaa olemaan niin kuuma ettei pysty kättä pitämään kunnolla siellä.
    Minun käsityksen mukaan uunin ei pitäisi kuumeta oikeastaan ollenkaan vai olenko väärässä??? :O
    Alkaa mennä hermo kun aina on jotain päin pyllyä ja geelit valuu tai muuta sellaista.
    Tänään yritin laittaa värigeeliä kynsiin normaalin geelauksen jälkeen ja vaikka sitä oli kuinka tasaisesti niin uunista tullessaan se oli kuin rotan syömää :( ja valunut. Uuni oli sisältä pohjasta niiiin kuuma etten sormia siihen edes laittanut lepäämään.
    Jos/kun uuni on p..... niin millainen uuni olisi sitten hyvä ja toimiva???
    Harkitsin MiMax:n 36w uunia kun ei hintakaan ole sitä 50€ enempää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei saa kuumeta! Tai onhan se tietenkin semmoinen normi lämmin mutta ei mun ainakaan kuumene. Taitaa olla jotain vikaa tossa sun uunissa :( MiMaxin uuni on ihan hyvä, omani on vastaava (heillä ollut joskus aikaisemmin samanlaisia myynnissä). Eihän noi uunit ilmaisia ole, mutta 50€ ei oo musta paljoa kunnon uunista. Oon nähny paljon kalliimmallakin niitä myytävän.

      Poista
    2. Osaatko arvata tätä kiroilun määrää.... :/
      Minä jo luulin että ei minusta ole mitään kynsiä tekemään kun ei mikään onnistu eikä pysy ja ihmettelin miksi tipit murtuilee tai tuntuu vähän vääntyvän uunissa. Olin jo valmis myymään kaikki pois :( No jos sitten ostaisi sen uuden uunin ja katsois sitten onnistuuko :)
      Jos geelikin kovettuisi siinä ohjeen 2 minuutissa kauniisti koko kynnelle eikä vaan osittain yli kolmessa minuutissa....
      Huokaus... kyl huomaa et on maanantai.. ärrin purrin murrin....
      :) onneksi on teitä joilta kysyä kun menee pieleen

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)