sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Vuorossa ns.kolibreja

Niin tosiaaan kynsien lintujen idea on lähtenyt kolibreista ja niiden upeudesta (oliks toi edes sana???) Jos olette nähneet livenä kolibrin (mä olen yhden kerran) niin se on loppujen lopuksi aika mahtavaa katseltavaa kun lintu voi lentää paikoillaan ja siivet liikkuvat niin nopeetaa että näkee vain sen yhteisliikkeen... Se kolibri joka mä olennähnyt oli kovin kaukana kirkkaista väreistä... semmoinen maantienruskea, mutta kaippa näitäkin on sitten monia eri alalajeja joista löytyy kirkkaampia värejä... Ainakin valokuvissa niitä oikein kauniita löytää googlettamalla. Nämä ovat taas kilpailu kynnet ja näistä tykkäsin tosi paljon. Taisinpa olla jopa fiinaalissakin näillä :) Aikaa näihin humpsahti tosi paljon...  Mutta sanokaas ite mitä mieltä te olette?



Päivä kuusi menossa hoikistuessa. Eilen poljin kuntopyörällä tunnin ja siinä ajassa sain kilometrejä jäämään taakse 25 :) Ei ihan sitä luokkaa mitä poljin puolivuotta sitten silloin poljin 1h15min 40km :) Poikani olivat päässeet ähän räpeltämään pyörän mittaria... sieltä roikkui parijohtoa, mutta onneks sain sen kuntoon ja toimimaan moitteettomasti (jotain hyötyä näistä juotoskoulutuksista menneisyydessä). Nyt on mukissa kasvislientä nenän alla. Tämä on näistä kahdesta liemestä minulle mieluisampi. Ei niin suolaista kuin tuo tomaattiliemi. Niin siis en usko että näissä on oikeesti mitenkään normaalia enempää suolaa, mutta kun olen itse tottunut olemaan melkoisen vähäisellä suolan käytöllä ihan noiden mun poikien takia niin tämmöiset maistuu heti mukamas liikaa...
Muuten olo on aika loistava, eilen paleli illasta jonkin verran, mutta kuumaa yrttiteetä ja se helpotti :) Tänään on pehva kipiä mutta se on siis tuosta pyöräilystä ja illalla se on vileä enemmän sillä pyöräilen tänäänkin :D  Huomenna olin ajatellut poistaa nuo mun hilegeelit jotta pääsen taas lakkailemaan kynsiäni...

Niin sitten mä oonkin jo kynsikoristekiprppiksellä ja tuolla mun blogin naakirjan puolella huudellut että olen halukas ostamaan XL stamperin. "Leimaus tyynyllä" pitäisi olla väh.3cm leveyttä jotta sen voi luokitella XL kokoiseksi.
Ja juu olen tietoinen Mango Nailsin kaupasta... siellä on todella korkeat postarit. Ja tiedän myös Chez Denaleyn verkkokaupasta, jossa ne ovat ainakin nyt loppu... Niin ja Ebaysta en ainakaan minä niitä ole löytänyt... Olen kiitollinen jos saan vinkkiä tai joku on halukas xl stamperistaan luopumaan...

17 kommenttia:

  1. kynnet on upeat olet todella lahjakas tekeen =)

    VastaaPoista
  2. Nää kynnet on ihan hirmu upeet! :) Sun maalailut on muutenkin aina niin kivaa katseltavaa.
    Onnea laihdutuksen kanssa, olis kiva saada aina semmosta kiloraporttia paljon tippunut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Laiharista tulee tiistaina väliraportti sit on takana 7pvää :)

      Poista
  3. Jos saisi kasaan useamman tilaajan mango nailssiin niin voisi postarit jakaa.. mä oisin kans sitä xl-stamperia vailla nimittäin...? :)

    Mukavaa aurinkoista sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla Kynsitarvikekirppiksellä (facebookissa) onkin ollut tästä kimppatilaamisesta jo puhetta... mutta sen ajankohdasta en tiedä vielä. Mutta jos oot kasaamassa porukkaa tilausta varten niin mielläni kyllä osallistuisin :)

      Poista
    2. Sen verran vielä pitää lisätä että meilläki paistaa aivan älyttömän hienosti aurinko täällä ja saimpa jopa poistettua glitteri geelaukset (normit tilalle) ja nyt on kynsillä aivan tajuttoman upea Nfu'Oh hololakka, mutta huomenna se sitten kuvina täällä blogilla :)

      Poista
  4. Nuo ovat aivan upeat! Ihanan värikkäät ja toodella taitavasti tehdyt!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)Nää on näitä harvinaisia kynsiä joissa nähdään geeleissä jotain muutakin kuin kirkas geeli :) Etusormeen oon kyllä kieltämättä tooosi tyytyväinen muut on ok :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Thank you, I too am quite happy with these. I got to the finals in these but I do not win this time ... better luck next time :)

      Poista
  6. Mites mä en löydä facesta mitään kynsitarvike kirppistä? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin tarkistamassa nimen... jos laitat hakusanaksi Kynsikoristekirppis niin sillä pitäis löytyä ;D
      Mun muisti on näissä nimijutuissa kuin kananlento!

      Poista
  7. Juu löysin kiitos. Paljonko tuolla on noi postikulut sitten? Aattelin että mäkin haluaisin ton XL-stamperin.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)