sunnuntai 27. toukokuuta 2012

3x Haaste

Ei tänäänkään kynsiä!!! Kynnet meni penkin alle ja pahasti... en viitti tuollaisista töherryksistä edes kuvia laittaa joten käytetään tilaisuus hyväksi ja saatte 3x haasteiden vastaukset :)

Juu oon nyt kolme kertaa saanut tän saman 11 kysymyksen haasteen jossa on kysymyksiä niin minulle kuin sinullekkin. Olen siis tämän jo yhden kerran aikaisemmin tehnyt joten nämä seuraavat olen luvannut ottaa vastaan "typistetysti" eli vastaan vain kysymyksiin ja Thats It.

Ensimmäinen tähän postaukseen tuli CupCakez blogista, kiitos :)

1. Missä kaupungissa asut?
-Lohjalla

2. Mikä on lempi vuodenaikasi?
-Kesä, vaikka inhoankin itikoita ja ampiaisia ;D

3. Mikä on lempi ruokasi?
- Hovihallin makronilaatikko vaikka syönkin sitä karppauksen takia enään ehkä kerran kaks vuodessa...

4.Mitä aioit tehdä kesällä?
- Lähden käymään perheeni kanssa Oulussa isovanhempieni ja muiden sukulaisten luona, samalla pääsen moikkaamaan vanhaa hyvää ystäväänikin :) Samalla reissulla takaisin tullessa käymme Savonlinnassa :) Jospa sitä vielä ehtisi käymään Tallinnan risteilyllä vanhemman poikani kummitädin kanssa. Siinäpä sitä... Pitäisi varmaan myös yrittää saada töitä heinäkuun lopussa kun mun hoitovapaa loppuu.

5. Miten innostuit bloggaamisesta?
-Olin lueskellut jo jonkin aikaa muiden blogeja ja aattelin, että miksipäs en minkin voisi? Siitä se sitten lähti :)

6. Missä asuisit jos saisit ihan mihin tahansa muuttaa (suomessa, ulkomailla mielikuvitusmaailmassa)?
- Mä oon ehkä aika tylsä, mutta lohja on hyvä paikka asua. Mutta muuttasin silmän räpäyksessä kyllä omakotitaloon tästä rivarista ;D

7. Converset vai korkkarit?
-Mä en osaa kävellä korkkareilla joten olosuhteiden pakosta siis converset :D

8. Lempi kynsilakkasi?
- Tää on paha! No tällä hetkellä se taitaa olla... China Glaze Gaga for Green.

9. Oletko viherpeukalo vai kuoleeko kukat aina käsittelyssäsi?
- En ole viherpeukalo muuta kuin siinä määrin että tykkään kyllä pihakukkia istuttaa. mieheni hoitaa sitten kastelu puolen ;D. Mulla on tasan yks elävä sisäkukka ja sekin semmoinen joka ei paljoa kastelua vaadi, muuten seki ois varmaan jo keiskahtanu!

10. 3 lempi blogiasi?
- Tää on niin väärin... siis laittaa niitä paremmuus järjestykseen... luen noin reilua sataa ihan säännöllisesti... No ok, vain mainitakseni kolme tosi hyvää... nää ei oo nyt sitten paremmuus järjestyksessä...
Marjan Lakka-addiktin päiväkirja, Ida-Marian Ida-Marian kynnet ja vaikkapa Suvin Passion for Nails.

11. Tähän jokin random fakta! :)
- ööö...mä en oo jaksanu siivota tänään vaikka ois pitäny... oon istunu  tässä koneen ääressä :D


Ja sitten seuraava tuli Nail Art for Fun blogista, kiitos :)

1. Mikä piirre ihmisissä saa sinut ärsyyntymään?
- ehdottomasti se on epäluotettavuus! Saamattomuus on toinen jota en voi sietää.

2. Onko sinulla henkilöä ketä ihailet? Kuka ja mitä hänessä ihailet?
- Suurimmassa osassa ihmisiä on hyviä piireteitä, mutta ei ole ketään ylitse muiden tällä hetkellä-

3. Mitkä ovat kolme lempi blogiasi, joita luen eniten?
- Ääääh, emmä ihan oikeesti tiedä mitä luen eniten. Riippuu ihan blogein postaus tahdista... joten en nyt vastaa tähän mitään...

4.Millaisesta musiikista pidät? Lempi artisti tai bändi?
- Bruno Mars on ihana! M. Jackson on mun ikuinen idoli! mutta muutenkin siis kuuntelen tyyliin Pink!, Rihanna, Fall Out Boys... Tykkään kun musan mukana voi tanssia ja laulaa ;D

5. Ranta- vai kaupunki loma?
-molemmat on ihan ok :)

6. Lempi kynsilakan väri?
-ylläri pylläri se on vihreä.

7. Ostatko vaatteesi mieluummin nettikaupoista vai kaupoista? Miksi?
- oon aika vähän nyt ostanut vaatteita... molemmissa on hyvät ja huonot puolensa... mutta vaaka taitaa kyllä noihin kivijalka kauppoihin kallistua tällä hetkellä. Oon vaan sieltä löytänyt kivempia tällä hetkellä :D

8 .Mikä saa sinut iloiseksi?
- se että painoa on tippunut, se että olen saanut nukuttua hyvin, kiva kommentti blogiin tai että hyvä ystävä tulee käymään kylässä. Mutta kaikkein eniten sydäntä sykähdyttää kun oma lapsi sanoo rakastavansa minua <3

9. Kuvaile luonnettasi kolmella sanalla.
- tempperamenttinen, taiteellinen ja luotettava

10. Mitä tekisit jos saisit 10 000 rahaa?
- itelle auto, ulkomaan matka ois kans ihan jees!

11. Onko sinulla mottoa? Jos on, niin mikä?
-Joo oon joskus jostain tän lukenut ja se toimii mun kohdalla yhä ja vielä. "Elä elämäsi hymyillen, hymyile läpi kyyneten." Kuvaa kuinka ei saa antaa vastoinkäymisten takia periksi. Kyllä asiat suttaantuu yleensä parhain päin....

ja kolmas haaste tuli Life and Nails blogista, kiitos myös sinulle Veera :)

1. Minkä värisistä hiuksista unelmoit?
-En yleensä unelmoi kovin kauaa vaan värjään sen väriseksi kuin haluan... nyt on punaiset hiukset :)

2. Mikä puhelin sinulla on?
- Nyt käytössä mulla on HTC Desiree HD, kaapista löytyy mm.pari nokialaista.

3. Mihin kaikkeen olet addiktoitunut?
- no tiesteskin kynsien lakkailuun ja lakkoihin ynnä muihin kynsiin liittyviin härpäkkeisiin. Kauhuun niin kirjallisuuden kuin leffojen muodossa ja kaippa mä voin sanoa että tuunailuun myös.

4.Lempikorusi? (Kuva!)
Mun kihla- ja vihkisormukset... Siinäpä ne vasemmassa nimettömässä napottaa :D

5. Milloin olet ajatellut muuttaa omaan kämppään, ellet ole jo?
- Heh!!! Joo asun omassa kämpässä, oon asunut jo (ootas nyt pitää oikeen laskea...) noin 18 vuotta :D kun laskee noi mun asuntola ajatkin mukaan :)

6. Kauanko sinulla kestää laittautua ennen kuin lähdet ulos?
-Hmmm... suihku, hiusten laitto ja hieman meikkiä vie noin 30min :)

7. Lempi elokuvasi?
-nyt ihan lähi aikoina ei oo tullu ulos mitään ihan tosi-tosi hyvää, joten valkkaan vanhemmasta päästä vaikka Uinu,Uinu Lemmikkini tai Carrie :)

8. Mikä on sinulle tärkein esine?
-mun silmälasit ;D

9. Mitä mieltä olet blogeissa mainostamisesta?
- ihan ok, mainostan itsekkin :) ja olen saanut sitä kautta hyviä osto vinkkejä.

10. Mikä on parhain kommentti jonka olet saanut hetkeen?
- Olin kirjoittanut väärin yhdessä postauksessa  (mikä ei oo mulle mitään uutta) sanan broileri. Joku anonyymeistä oli sitten kommentoinut siitä että "ihana sinä! bloileri :´D" Kommentti aiheutti mulle ainakin hirmuisen nauru kohtauksen kun tajusin mitä olin kirjoittanut. Hymyillyttää yhäkin :)
Mutta mähän saan ihan hirmuisen paljon ihania kommentteja ja onneks nuo häirikkö vietit jäävät nykyään ihan mun ja sen lähettäjän tietoon ainostaan. Välillä niistä pahoittaa mielensä, mutta useimmiten ei.

11. Mikä saa sinut onnelliseksi?
- Kun ei oo huolia ei eikä murheita... niin enkös mä oo silloin suht koht onnellinen :)

Että tämmöinen haaste pläjäys, toivottavasti jaksoitte lukea loppuun asti :)

4 kommenttia:

  1. Bloileri, ihana! :D Multa menee aina kaikki tuon tyyppiset kirjoitusvirheet ohi, koska luen niin nopeasti ja yhdistän vain ne sanat... En ikinä huomaa mitään. Ehkä hyvä niin. :D
    Ja tuo hiustenvärjäys-juttu on totta, ei sitä kai kauaa ehdi unelmoimaankaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mulle noita sattuu ja vaikka yritän muistaa käyttää tuota tarkistusta niin se on enkun kielinen nii eihän se mitään oikeesti tajuu :)

      Poista
  2. anteeks, mun on nyt pakko tunnustaa, että se olin minä joka silloin kommentoin sulle :D ihan oikeasti olin! :D

    ..mun on vaa pakko huomauttaa jos kirjoittaja on kirjoittanut jotain väärin, koska olen kauhea grammarnatsi! en kuitenkaan tee sitä negatiiviseen sävyyn, vaan kerron asiasta myönteisesti ja olen koettanut olla sekaantumatta kirjoittajien kirjoituksiin.. paljastuin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, täähän ei ollu mikään negatiivinen palauten mulle, tai en ainakaan sitä osannut ottaa silleen <3 Mulla oli vaan ihan hirveen hauskaa silloin, pojatki jäi mua kattomaan että mitä mä höhöttelen tässä koneella maha kippurassa :D
      Mutta kiva kun paljastit ite ittes ;D
      Tokihan mulle tulee ikävämpiäkin kommetteja aika tasaiseen tahtiin, mutta nää asiallisethan mä julkaisen aina, haukkimis ym, ym. kommetteja te ette tule näkemään ja toisaalta mullehan ne on vain suunnattu ei teille.
      Joten elä murehdi tuota, musta se oli vaan hauska!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)