sunnuntai 20. toukokuuta 2012

China Glaze Summer Neons ja On Safari

Tänään mennään varmaan eilisillä kynsillä ainakin iltaan saakka, on ohjelmassa siivousta, leppoisaa ulkona hengailua poikien kanssa ja yhden liitutaulun tuunausta joten tänään siis tämmöinen lakka postaus vain :)

Postaus on lähinnä kuva painotteinen... Värithän ne kaikkia kiinnostaa eniten ja nimet. Sain kuulla että Summer Neons kokoelmaa tulee ainakin Ihanat Kynnet verkkokauppaan myyntiin :)


Ihan kivat värit tässä 8kpl:n setissä

Ja nyt niitä nimiä vasemmalta lukien ylärivi: Love's A Beach (shimmer), Hang-Ten Toes (shimmer), Beach Cruise R (shimmer), Under The Boardwalk (creme), Ride The Waves (creme) ja Splish Splash (shimmer).
Alarivi vasemmalta lukien: I'm Whit The Lifequard (shimmer), Sun Kissed (shimmer), Orange You Hot? (shimmer), Surfin' For Boys (shimmer), Flirty Tankini (creme) ja Pink Plumeria (shimmer)



Kirkkaita värejä siis Summer Neons kokoelmassa. Joskin ei  mun mielestä mitenkään hirmu erikoisia. Varmasti kauniita ruskettuneella iholla. Täytyy kyllä muutamana ainakin näistä investoida, mun väri valikoimaan on päässyt tulemaan/jäämään puutteita  :) Mullahan on  vain yksi pinkki (Dance Baby) china glazelta joten toisen sävyinen pinkki vois olla aika pop nyt tästä kokoelmasta!

Seuraavaksi toinen kesällä ilmestyvä kokoelma, On Safari
Vaikka olen murrettujen värien suuri ystävä niin oikeastaan vain pari pääsee näistä himotus listalle, muita hyvin saman tapaisia mulla on jo aika paljon...mutta Elephant Walk, Desert Sun ja Purr-fect Plum/Prey Tell pääsevät listalle :D


I'm Not Lion, I Herd That, Kalahari Kiss ja Desert Sun

Elephant Walk, Exotic Encounter, Jungle Queen ja Call Of The Wild

Manhunt, Purr-fect Plum, Prey Tell ja Adventure Red-y
No mitäpä te olette mieltä näistä uusista kokoelmista. Molemmathan tulevat myyntiin siis tämän kesän aikana. Jos en ihan väärin muista niin heinäkuun alussa ovat ainakin Trans Desingillä myynnissä...

21 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. On kyllä kauniita, se vaan kun niissä ei niin hirveesti uutta ole. Mutta kaippa mä kuitenkin niistä tosiaan ainakin pari hommaan :)

      Poista
  2. Neonit ovat kyllä aika söpöjä, mutta itselleni en hankkisi, kun ei kuitenkaan tulisi koskaan käytettyä. :D Liian kirkkaita mulle. :( Pitää sitten kuolata muiden. (;
    On Safari nappasi kyllä mulle ja kovaa, erityisesti Manhunt ja sunkin tykkäämä Desert sun, ah! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei se kirkkaus tökkää ollenkaan, tykkään kun on kirkas ja vähän silleen säväyttävä, mutta itellä alkaa olemaan tosiaan niitä jo melko paljon...
      Safari on tosiaan varmasti syksyllä just hyvä :)

      Poista
  3. Olenko sokea kun en löydä sitä ihanat kynnet alekoodia sun blogisata, vai onks se loppunu?

    VastaaPoista
  4. Oho nyt löysin sen koodin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh siellä oikealla sivupalkissa se on vielä :)

      Poista
  5. Just eilen kattelin swatcheja noista neoista! (Täältä: http://www.scrangie.com/) Oli monta mielenkiintoista lakkaa, vaikka nopealla vilkaisulla saattavat vaikuttaa aika tavanomaisilta, mutta ton arvion luettuani alkoi aika moni himottaa. :) Noita safareita en ollutkaan aiemmin ees nähnyt ja onhan niissäkin ihan kivoja värejä, mutta enemmän ootan kyllä noita kirkkaita neoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oonkin kyseisellä sivulla käynyt katselemassa swatseja. Vihreät ovat ihania, mutta mulla on jo lähes samat joten ne jää tällä kertaa ostamatta, mutta voih ne pinkit oli kans kauniita :)
      Mä ootan kaikkein eniten bohemian lakkoja ja katon jos mulle jää vielä rahaa niiden oston jälkeen... kaikki muut tulee kakkosena. Mutta jospa mä saisin vähän rahaa ku on syndet siin heinäkuun alussa :)

      Poista
    2. Mulla ei oikein ole mitään kirkasta vihreää (paitsi se tuosuva color Club), joten ajatteli että tuosta kesäkokoelmasta voisi kirkkaan vihreän kotiuttaa. :) Se näytti ainakin tosi hyvältä swatcheissa! Ja sit jos jonkun pinkin kanssa.. (ylläri). :D Kun osais vielä päättää, että minkä.

      Poista
  6. Mun on jo pitäny kirjottaa listaa mitä kaikkea, pitää varastoida :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en oo vielä listaa tehny, onhan tässä vielä onneks aikaa ennen kuin nää myyntiin tulee :) Mutta kaippa se kohta tartis alkaa miettimään sitäkin mitä ja mikä se tärkeys järjestys on :)

      Poista
  7. oi, tuo On Safari -kokoelma on tosiaan mun mieleen! :) Mukavasti sopisivat syksyyn ja nuo kultaiset tietysti kesään! (:
    Summer Neon taas ei oikein sytytä, ovat vähän liian räikeitä mun makuun. :D Ehkä muutama vaaleanpunainen tulee kuitenkin tilattua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muutamia varmasti molemmista tulee ostettua, mutta rehellisesti sanottuna näistä ei kumpikaan ollut semmoinen joka ois sen huiman WOW jutun mulla saanu aikaan. Nättejä, mutta siinäpä se melkein olikin :)

      Poista
  8. Noi neon-lakat oli ripsitukussa käydessäni siellä esillä ja ai että olikin ihania, mut ei tosiaan kovin uusia sävyjä. Tällä kertaa jätin ne sinne hyllyyn mutta kyllä mä ensi kerralla haluan ainakin yhden, livenä toi Surfin' For Boys näytti itselleni mieluisalta ja sopivalta väriltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niitä on jo myynnissä?!? No täytyy kyl malttaa kuun vaihteeseen ennen kuin alan lakkoja ostelemaan :)

      Poista
  9. Mulla ois sulle haaste mun blogissa :) http://nailartforfun.blogspot.com/2012/05/haasteita-ja-haasteita.html

    VastaaPoista
  10. Moikka!
    Laitoin sulle haasteen! :)
    http://saracupcakez.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Nailforimille ja SaraCupCakezille kiitos haasteista:) Otan typistettynä haasteen vastaan, eli vastaan kysymyksiin mielelläni. olen tehnyt tämän jo kertaalleen :)

    VastaaPoista
  12. haittaako jos käytän samoja kuvia omassa postauksessani? oot löytänyt just hyviä mainoksia noista summer neons kokoelmasta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna mennä vain promokuviahan nuo on :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)