keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Ei vihreä vaan turkoosi, saatuja ja testattuja.

Ihan mielen kiintoisia yhdistelmiä nuo pojat valitsevat. Tänään ensimmäinen valinta osui China Glazen Aquadelic lakkaan ja toinen oli Flormar/Kone helsinki U04 joka on tuollainen kultaisen ja persikan sävyn sekoitus ja se ei peitä, josta syystä sitten sen alle valkkasin vielä China Glazen White-Kwik-Silvr lakan :)
Tämmöisiin päädyin, ihan näppärät ja kyllä näitä nyt tämän päivän katselee!









Oiiii!!!! Ja sitten postin mukana tuli tänään tämmöinen ihastuttava paketti Eekulta :)  Ja tykkään paljon, toi trolli on niin suloinen!!!! Namit meni parempiin suihin kuin omaani (vaikkakin sattuvat olemaan yksiä mun lemppari nameistani) mutta kun tässä dieetin vaiheessa ei nyt passaa repsahtaa nameja syömään. Tänään muuten sain 7kg:n rajan rikki :D Kaikki saadut kynsikoristeet meneävät varmasti käyttöön ja testerit testaukseen... mulla ei muuten noita isompia fimoja ole ollutkaan ennen! Joten suuren suuret kiitokset sinulle Eekku, tälläinen muistaminen lämmittää sydäntä aina <3


Testaamisesta puheen ollen olenkin jo ehtinyt testaamaan paria saamaani testattavaa jotka sain siis OrganicYou verkkokaupasta.

Aamuisin käyn siis suihkussa joten ensimmäisenä testiin pääsi Deep Steep Suihkugeeli, Grapefruit & Bergamot tuoksunaan.
Saippua oli erittäin riittoisaa ja se vaahtosi kivasti, tosin ei ehkä ihan niin paljon kuin jotkut. Mutta mulle vaahtoaminen ei ole pääasia vaan se miltä iho tuntuu pesun jälkeen. Ja ihohan tuntui todella hyvältä, ei lainkaan sellainen niljakkaan liukas, niin kuin joistain saippuoista jää. Tuoksu oli minun mieleen, tosin tykkään muutenkin sitruksien tuoksusta. Iho jäi juuri sopivan miedon tuoksuiseksi suihkun jälkeen. Minä nuuhkuttelinkin oikein tarkkaan tätä, greippi kun on minulle uusi tuoksu saippuassa. Kokemuksena tämä suihkusaippua siis oli hyvä... taidampa ottaaja tilata tätä lisää... saman tuoksuisenahan löytyy myös kylpyvaahtoa jota ajattelin pojilleni. Luin että tällä tuoksulla olisi mielialaa nostattava vaikutus ja myönnettäköön oli kyllä suihkun jälkeen oikein hyvän tuulinen :)

Toinen testaamani tuote oli Deep Steep Body Lotion, Honeyden & Spearmint tuoksunaan. Olin vähän kahden vaiheilla tuon suihkusaippuan hyvän tuoksun takia että laittaisinko lainkaan tällä kertaa kosteusvoidetta, mutta niin ihoni kaipaa sitä ja saikin sitten sitä.
Tuoksu toi mieleen vihreän jenkki purkan :) Yksi mun lemppari purkkamausta. Hunajamelonin tuoksua en osannut eritellä tästä, mutta toisaalta en edes kyllä muista miltä hunajameloni tuoksuu, makealta kait kanssa?Ja jotenkin tässä vaiheessa laiharia makeat tuoksut viehättävät todella paljon.
Voide on riittoisaa ja imeytyi hurjan nopeasti mikä minulle on yksi tärkeimmistä asioista kosteusvoidetta valitessa. Saa vaatteet pian päälle :) Iho on vieläkin kosteutetun ja miellyttävän tuntuinen ( aikaa on kulunut tätä kirjoittaessa melkein 10 tuntia). Iho tuoksui ja tuoksuu vieläkin ihan miedosti. Ihanaa huomata että poikanikin tykkäävät, ovat meinaan käyneet minua nuuskuttelemassa ja tuoksun kuulemma namilta :) Tämä tuoksu ei siis ole lainkaan häiritsevän voimakas vaan sellainen vieno ja hyvä.

Móa the green balm:ia olen jo kanssa testaillut jonkin verran mutta sille löytyy niin paljon käytö kohteita, että jatkan sen käyttöä ja kerron sitten kerralla kaiken. Mutta vihjaan sen verran, että tämän teho on 100% ollut positiivinen kokemus :)

Nämä ovat siis tasan omia mielipiteitäni, niihin ei ole kukaan tai mikään vaikuttanut. Nimiä klikkaamalla pääset katsomaan tuotteiden tuoteselostukset OrganicYou verkkokaupan omille sivuille. Huomasimpa että tuotteet olivat juuri nyt tarjouksessakin :)

5 kommenttia:

  1. Ihanan mereinen toi turkoosi! Ja onnittelut painonpudotuksesta, se on aina niin kauheen vaikeeta rajottaa syömisiään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos toistamiseen. Oikeestaan mulla ei tee niinkään tiukkaa rajoittaa syömistä. Tiukkaa tekee se että syön tarpeeksi, niin nyrjähtäneeltä kun se kuulostaaki. Mutta mun kohdalla on se ollut ongelma että kroppa on ollut jo tuhottoman kauan säästöliekillä ja sitten välillä kun on ollut niitä herkkupäiviä niin kaikki kertyy heti. Nyt kun syön tasaisesti tietun määrän kaloreita päivässä niin paino vaan tippuu ja onhan tuolla karppaamisellakin varmaan osuutta asiaan :)

      Poista
  2. kiva kuulla että mun paketti oli mieluinen ,aattelinki et sul ei ehkä niitä isoja fimoja viel ollu nii saat testata ,niitähän voi vaik leikata kynsien kärkiin ,aattelin ite kokeilla kans joku päivä viel ei oo ehtiny ,mut korviksia niistä muutamat tein =)
    en muistanu et oot laihiksella mut pojille varmaan maistu namit =)

    kuullaan

    VastaaPoista
  3. muistinko oikein että tykkäsit vihreästä ,six laitoin vihreää pakettiin tutista voit tehdä myös korun tai mitä keksit ,ite tehny niistä korviksia,kännykoruja ym

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu muistit oikein, mulla on jossain tuollainen musta samanlainen tutti, nyt mä saan tehtyä niistä korvikset :) Ja se että ne on eriväriset ei haittaa mua ainakaan yhtään :)
      Niin ja pojille namit maistuvat todella hyvin kolmas jaetiin :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)