perjantai 18. toukokuuta 2012

Ekan kerran koitettu akryylejä, oranssit kynnet ja parit ostot

Ehdin vielä tekemään tässä postauksen ennen kuin ystäväni tulee kynsi huoltoon :)

Eilen siis mulla oli vähän omaa aikaa ja päätin sitten vihdoinkin kokeilla mun akryylikynsi settiä jonka olen jo tosiaan aikoja sitten ostanut. Vaatii aikalailla harjoittelua että pääsisin edes likipitäenkään samoihin tuloksiin mitä geelaamisella saan tehtyä. Voihan se toki olla tuotteistakin kiinni ja varmasti siitä myös että tekijä on nyt ainakin ihan tumpelo, mutta jotenkin hirmu työläältä tuntuu. Jos jotain positiivistä pitää mainita niin toi mun neste ei ollut niin pahan hajuista kuin pelkäsin :) Koristeita kokeilin kans tehdä ihan muutaman ja näitä varmaan tuun tekemään jatkossakin. Mulle muuten voi tarjota 3D muotteja, jos hinnasta päästään sovintoon niin voisin ostaa (toki jos mulla ei oo jo samaa...).
Mutta tässä ne kaameat kynnet...

Vasemman puoleisessa on alla tippi ja oikean puoleisen tein muotin päälle ja mansikat on tosiaan tehty 3D muotilla :) En voi kyllä ylpeillä näillä kynsillä yhtään, mutta toisaalta ne on ne kuuluisat ekat ;D

Tämän päivän kynnet näyttävät tältä. Vaikka oranssi on mun yksi lempiväreistäni niin tämä kyseinen lakka on ihan ok värinsä puolesta mutta petyin pahasti siihen kuinka huonosti noi hileet näkyy kynnellä :( No saapa nähä mitä teen tälle lakalle... voi olla että pistän jossain vaiheessa myyntiin.

Useampi voi varmasti todeta ja tunnistaa että olen vihdoin nyt minäkin hommat tuon Konadin Charming Nails laatan. Se olikin toinen seuraavaksi esiteltävistä laatoista.

Varpaat saivat sitten saman lakan kuin sormet ja pottuvarpaat saivat pääskyset koristeeksi. Olihan nuo aikakin jo tosiaan siistiä. Talven mulla on ollut kyllä lakkaukset, ihan yks väriset sellaiset kokoajan. Mutta kun oon vaan niin huono niitä vaihtamaan, on ollut helpompi lakat toiseen kertaan samalla lakalla vaan päälle ;O


Laatta siis Konad Q1, Color Club:You Got Soul-Ar, Konad musta leimauslakka ja päälle Seche Vite.

No niin esittelen tosiaan pienen ostokseni Cesarsista. Elikkäs ostin siis tuon Q1 laatan Konadilta ja sitten tän isomman, kai tää on XL-laatta kans DRK-A. Ihania kuvioita ja jahka mä saan mun XL-stampperin Saksasta mä pääsen oikeen kunnolla tätä laattaa kokeilemaan... Mä niin ootan!
Mulla muuten kävi tuuri tän isomman laatan kans. Oli alennettu hinta tällä... kantsii käydä kattomassa onko vieläkin, mä laskin meinaan että sain periaatteessa ton Charming Nails Q1 laatan ilmaitteeksi kun ale oli niin hyvä.
Toimitus oli niin kuin aina, todella nopea :)

Ja jos jotain huonoa pitää etsimällä etsiä tuosta isommasta laatasta niin siinä ei ole noita reikiä mihin oon tottunut muiden kanssa, joten mieheni sitten sai luvan porata tähän reiäin. Mä säilytän näitä isompia laattoja niin että ne roikkuvat koukusta seinällä... eivät naarmuunnu siellä :D

Niin ja tosiaan tässä tämä Konadin laatta paremmin kuvattuna :)

Se oli sitten tänään mun vanhemman pojan viimeinen kerhopäivä. Vähän haikee mulla siitä mieli, nää kerho tunnit ovat olleet loistava hetki käydä tekemässä isommat ruoka ostot kun kaitsettavia/kiukuttelevia uhma ikäisiä on ollut kaupasssa mukana vain yksi (siis nuorempi ja rauhallisempi veljeksistä). No ei aita muu kuin keksiä jotain. On meinaan melkoisen haastavia nuo pienemmätkon kauppareissut nykyää. Siis ei mua muiden katseet haittaa, mutta ottaa päähän kun koko ajan joutuu kieltämään, että elä tee sitä, älä ota sitä ja ei, ei me osteta sitä... huoh!

Heiiiii muuten se sitten tuo 300 lukijaa tuli täyteen eilen :DDDDD Tosi hienoa ja ihanaa kun teitä on jo noin paljon. Ja aatelkaa blogi ei ole edes vielä vuotta täyttänyt! Olen todella kiitollinen teille kun jaksatte mun edesottamuksiani seurata ja kommentoida :)

Ja toinen iloinen uutinen on se että 5kg on nyt saatutettu ja ylitetty 100grammalla vielä laihdutuksessa. Olen todella hyvällä mielellä siitä ajatuksesta että tosiaankin jotain tapahtuu! Tämä kannustaa kannustaa jatkamaan.

Jaahas, nyt jos menis keittämään kaffeet valmiiksi ja alkais putsaamaan desillä välineet niin sekin on jo asiaa taas eteenpäin. voi olla että ehdin postaamaan ystäväni kynnet vielä tälle illalle, mut jos en niin huomenna sitten :)

Heissulin vei tältä erää!

5 kommenttia:

  1. Oi, toi CC:n lakka lähtee mun ostoskoriin het kun jaksan tilailla =)
    Niin ja oon kai unohtanu mainostaa mun blogia. http://shebopster.blogspot.com/

    sais siellä joskus arvonnankin käyntiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeen vieläkän tiedä tykkäänkö vai en ;O No lopullinen päätös varmaan tulee huomenna kun poistan nää ja jos on ylivaikeat poistettavat niin tuskin näen vaivaa että lakkaan toista kertaa tällä lakalla. Mutta jos on helppo niin ehkäpä jatkan käyttöä :)
      Kävin blogiisi tutustumassa ja jäin lukijaksesi :)

      Poista
  2. Hei oliko pakko! mä huomasin vasta eilen ton laatan ja olin ihan silleen että toi on pakko saada mutta arvaa oliko niitä enää! meinas itku päästää. pistin sähköpostia cesarsshopille ja sanoivat että ei ole tulossa lisää ;((((
    tänään sinne oli tullu jotain muita mutta ne oli ihan p**koja. toi on ainoo laatta missä uniikkeja ja erilaisia kuvioita :C yhyyyyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekkaa ei sitä riittäny :( ryhdytään kapinaa cesarsia vastaan! kyllä ne niitä lisää tilaa jos tarpeeks moni kerjää!! ehkä,toivossa hyvä elää :D

      se tosiaaon upea ja uniikki laaatta.

      Poista
    2. Mulla tais olla onni mukana sitten, en tosiaan edes tiennyt että oli silloin alessa kun vasta avatessani kyseisen tuotteen sivun.
      Varmaan huomenna pitää kokeilla tuota laattaa oli xl-stampperia tai ei... ja ei millään prassailulla, en taho hieroa suolaa kenenkään haavoihin. Jospa tätä tulisi edes jonnekkin muualle myyntiin...

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)