maanantai 28. toukokuuta 2012

Fb-arvonnan voittaja, matta oranssia ja ostoksia

Tänään oli siis arvottava Lepikossa kuhisee blogin facebook sivun arvonnan voittaja :)
Arvonnan suoritin jälleen Random.Org:illa. Osallistujia oli yhteensä 38.
Rumpujen pärinää.....!

Ja arvonnan voitti Marjo Ainasoja :) Onnea erittäin paljon! Olenkin nakannut jo yksityis viestillä voittajaa ja palkinto lähtee varmaan jo tänään postiin... viimeistään kuitenkin huomenna.
Kiitos kaikille osallistumisesta <3

Nyt on ollut vähän taukoa tosiaan kynsistä, mutta eilen illalla väkersin kynnet ja tälläiset niistä tuli:








Käytetyt lakat ovat siis: W7 fluorescent Orange, Lumene Groovy 39 mattalakka jonka sain poikani kummitädiltä :), Golden Rose koristelulakka 103 (on muuten enemmä punainen kuin pinkki oikeasti) ja Gosh matta päälyslakka jolla lakkasin kynnet kokonaan vielä lopuksi tasaisen tuloksen saamiseksi :)

Kaikessa yksin kertaisuusdessaan tykkään näistä tosi paljon!

Sitten postin täti toi mulle paketin jota olen odottanut toooodella paljon. Nimittäin mun osuuden kimppatilauksesta joka tehtiin Mango Nailsille. Kiitos vietä tätäkin kautta kimppatilauksen järjestäjälle ja Rakkaus kynsiin blogin kirjoittajalle Vanquish:ille :)
Tässäpä olisi mun tilaus:

Vähän epäselvä kuva koko tilauksesta

kaksi XL-stampperia

XL-leimasin laatta M

6 arkkia water decalseja :)
Mulla olis tulla kuvattuna myös mun tiimari/jysk ostoksetkin mutta taidan jättää ne toiseen postaukseen ja niillä nyt oo niin kiirettä kun eivät liity kynsiin oikeestaan mitenkään :D

Mutta ilokseni sain huomata tänään aamulla kun hilluin tuolla facebookin puolella että olin jälleen voittanut. Osallistuin WetnWild facebook sivuilla kisaan johon sai laittaa omista kynsitaiteesta kuvan. Itse laiton mun Kaiku kynsistä kuvan :) Voitin siis kynsilakan :)
Huomasin että myös toinen kanssa bloggaaja oli voittanut. Onnea Hannele sinullekkin, kyntesi olivat hienot!

Ystävä tulee kohta kylään joten pitää lopetella tältä erää nyt :)

16 kommenttia:

  1. Ooh, täällä myös odotellaan samaista pakettia, saapa nähdä tuleeko tänään vai huomenna:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pietään peukkui, että tulee tänään :)

      Poista
  2. Oon muillakin katsellut mattakynsiä, mutta itselle en ole vielä ostanut mattaavaa päällyslakkaa...nyt alkaisi mieli kyllä tehdä. Ihanan pirtsakat ja simppelit, kun yleensä sulla on niin paljon yksityiskohtia ja tosi paljon työtä vaativan näköisiä kynsiä:)

    http://korukynsilla.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itekkään kovin montaa kertaa tehny matta kynsiä, joka kertaa vaan tuntuu paremmilta ja nää on tosiaan aika kivaa vaihtelua :)
      Onhan noissa yksityis kohtia, välillä kyllä vois jättää vähemmällekkin (meinaa mopo karata käsistä välillä) mutta toisaalta ne on kyllä ihan mun "näköisiä" just noiden yksityiskohtien takia. Kiva kuulla että tykkäät :)

      Poista
  3. jos en väärin muista niin otat blogiin kuvat kännykällä? Jos niin monta megapikseliä siinä sun kännykänkameraasa on?

    VastaaPoista
  4. No jopas, just juttelin mun ystävän kanssa tästä samasta asiasta :D Kävin netistä tarkistamassa kun en muistanut sitä... mutta 8 megapixeliä näyttäis olevan :)

    VastaaPoista
  5. Mattakynnet ovat ihania! (: Oma henkilökohtainen lemppari. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ite tykästynyt mattaamiseen koko ajan enemmän, vielä kun löytäisi tosi hyvin mattaavan päälyslakan niin olisin iki onnellinen :)

      Poista
  6. Kiva kun olit tyytyväinen :) Nyt vasta huomasin, etten ollutkaan lukijana sun blogissa? Asia korjattu :D Ihanan kesäisen oranssit kynnet, mullakin oli tänään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä olen tyytyväinen :) Pääsinkin tänään jo stampperia ja uutta laattaakin kokeilemaan kun tein huollon ystäväni kynsiin. Niistä huomenna sitten enemmän. On muutentuo kohdistaminen ihan himppasen paljon vaikeempaa tuolla xl-stampperilla, mutta kaippa senkin oppii ihan yhtä nopeesti kuin tuolla pienemmällä isolla (olipahan taas hyvin kuvailtu ;D) stampperilla :)
      Kiva kun palasit lukijakseni!

      Poista
  7. Onnea Marjolle :D
    Ihanan väriset kynnet.

    Mun leimasimet tuli eilen :'( *snif* en pääse vielä kynsiini kokeilemaan.

    Tilasin kaikki rose geelit ja heitän muilla purkeilla vesilintua kun ne on pursuillut ulos purkeistaan.
    Onko sun rose geelit pysynyt purkissa???

    Mulla ei ole kun se yksivaihegeeli ja se on pysynyt niin ajattelin että noi muutkin on laadukkaita ja hyviä. Ainaskin laadukkaampia.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on mun geelit, itse asiassa kaikki niistä pysyneet ihan visusti purkeissa. Tietenkin ite aiheutetut roiskeet on oma asiansa :) Oon tässä joo lueskellut tuosta samasta kuohunnasta nyt muutamasta blogista ja oon ihmetelly sitä kovasti... Eilen just käytin noita mun Rose nails geelejä ja ne oli ihan niin kuin ennenkin :) Mun pitäsi tässä kuun vaiheteessa ottaa ja tilata uudet geelit kun alkaa olemaan loppu jo...

      Poista
    2. No mulla on niitä mimaxin pikkupurkkeja ollut ja kaikki tulee yli jopa värigeelit pursuaa yli.
      Onneksi ne ei omaisuutta maksanut :D niissä on tippa pohjalla vaikken juurikaan ole niitä käyttänyt.
      Ne sina geelit tulee purkeistaan ulos fingerssin F1 geelikin tursuilee...

      Vaikka se multifunktional-geeli(kirjoitettiinkohan se noin :))oli sen verran hintavaa että saakin luvan pysyä purkissaan :D

      Odottelen juuri uusia geelejäni postiin tänne hervantaan.
      Ostin sen primer pohjageelin jos saisin kynnet pysymäänkin.... ne kun ei jostain syystä ainakaan muilla pysy.
      Mulla kynnet kestää sen n. 2 viikkoa sitten ne irtoilee.
      En vaan keksi mikä menee vikaan..

      Poista
  8. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.voitin arvonnassa! En meinannut heti uskoa ja tytärkin iolmoitti täpinöissään... "ooot voittanut arvonnan" :D :D Nyt on olo kuin kissalla kermakupilla :) Kiitos onnettarille kovasti .

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)