keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Haaste blogikissoille

Niin mullehan siis ehdoitettiin että tekisin tämän haasteen... ja löysin yhden näistä tuolta Passion for Nails blogista joten kiitos Suville ja Pörrölle :)

Emäntä esittelee minut lyhyesti:
Nimeni on Sofi (neiti), mutta poijan koltiaset sanoo mua kyllä suurimmaksi osaksi Sopiksi. Emäntä hellittee minua nimellä Sohvi, olen myös Katti kun olen ollut vähän tuhma...
Täytin kolme päivää sitten 3V. Joten olen jo Iso tyttö (ihan oikeesti olen tooosi pitkä ja iso kissaksi :D).

-Paras leikki?
Mjaaau... nyt tarvii oikein miettiä. En oikein perusta lankakerän kanssa leikkimisestä, mutta jos joku on tosi kivaa niin leikin poikien pääsiäismunasta saamalla muovisella lelurannekellolla. Liukuu ja pyörii kuin unelma laminaatilla ja mikä parasta pitää kivaa ääntä. Toinen mun bestis lelu on kinder munasta tullut se keltainen muovinen "muna", sinne jotain kivaa rapisevaa sisälle ja AWOT!
Noi keskenkasvuiset ihmislapset yrittää mua leikittää välillä sellaisella huiska jutulla, mutta on niin mun mielialasta kiinni jaksanko innostua ;D


-Oletko saanut aikaan katastrofaalista hävitystä?
En voi sanoa saaneeni. Olen aika kiltti kisu sen suhteen :) Tykkään enemmän katsella ulos ja seurata pikkulintuja ja oravia :D



-Mistä sinut tunnetaan?
Mulla on tosi mageen pitkä häntä ja se on koko ajan liikkeessä. Sillä taitaa olla ihan oma mieli!

-Miten suhtaudut ruokkijasi kynsiharrastukseen? Lähdetkö karkuun kun korkki aukeaa? Vai oletko kiinnostuneena mukana lakkailemassa?
Mä vaan kahtelen kaukaata mitä tuo emäntä oikeen tekee... ei loppujen lopuksi hirveesti kiinnosta. Hyvä aika ottaa yleensä torkut raapimispuun/kiipeilytelineen päällä kun silloin nuo lapsetkin yleensä nukkuu :3



-Oletko linssilude?
No en tod.! Ärsyttää ku kun tuo emäntä on kokoajan ton kännynsä kanssa kuvaamassa! Lähen ennemmin livohkaan saunaan!

-Paras lelu?
No se muovinen lelu rannekello on BEST :)

-Miten ääntelehdit?
Juttelen paljon, mutta ei musta voi sanoa että maukuisin? Kuulostan lähinnä enimmäkseen äänenmurroksessa olevalta teinipojalta... Kehrään nykyää aika paljon. Mulla on aika persoonallinen tapa äänellä. Ai niin ja naksuttaminen on tosi kivaa kun vahtaan ikkunasta ulos :D



-Kuuluuko puskeminen arkeesi, vai teetkö sitä vain spesiaali tilanteissa?
Pusken ja paljon, heti vain on mahdollista :) Pojat sanoo kun käyn puskemassa, että "rakastan" heitä silloin ja kaippa tuo pitää paikkansakkin <3
Paapominen on sellaine spesiaali hellyyden osoitus multa, emäntä vain ei niin hirveesti tykkää kun käytän siinä aika ahkerasti myös kynsiä mukana... ;P



-Miten suhtaudut muihin kisuihin?
Kuin PETO! Mä sain tän kodin ihan sen takia etten tullut entisten omistajien muiden kissojen kanssa toimeen. Mussa oli arpia enenmmän kuin laki sallii, mutta onneks ne on nyt kaikki parantunu. Mut hei, marsut ja koirat on kivoi ja niistä tykkään :)

-Oletko rotukissa?
Eeeen... ihan tavis maatiainen.

-Nukkuminen vai riehuminen?
Nukun päivällä paljon, mutta alkuillasta riehuminen on hubaaa!!!

video

Tossa on lopuksi minusta vielä hurjan epätarkka videon pätkä jonka emäntä sai kuvattua mun leppäkerttu jahdistani ....

Toi emäntä on tosi laiska taas tänään...!!! Joten emme tee kysymyksiä kun emme haasta ketään...

8 kommenttia:

  1. Söpö karvakamu :) Kiva postaus tykkäsin tosi paljon ja mukavaa kun joskus on muutakin kuin kynsiä vaikka kyllä niitäkin tykkään katsella :)

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) olihan tässäkin sisäänvedettyjä kynsi neljä tassullista :D Joo iha kivaa vaihtelua kirjoittaa välillä Sofi neidistäkin vähän enemmän.

      Poista
  2. Ihana toi asento tota ikkunaa vasten! :D On kyllä ihanan pehmosen näkönen kisu :3 Muutenkin tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D. On kyllä tosiaan ihan pehmoinen ja aika lälly luonne. Heittäytyy ihan veltoksi kun nostaa syliin, kanna siinä sitten asenteella :D

      Poista
  3. Onpas söpsö kissa :) Onko se toi kisu joka ääntelee tuossa videopätkässä vai jompikumpi pojista? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäinen kovempi ääni on Sofin ja toinen on mun nuorempi poikani ;D

      Poista
  4. aivan ihana kisu! ja hauska idea tämä kissahaaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja ei voi muuta kuin kiittää sitä anonyymiä joka kehoitti mua tekemään tän haasteen... ois muuten varmaan jääny tekemättä.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)