lauantai 19. toukokuuta 2012

Keväiset "hurrikaani" kynnet monivärileimauksella

Tänään mennäänkin sitten periaatteessa mun nuoremman vesselin mielipiteiden mukaan. Pohjalakka joka on siis China Glazen Aquadelic ja eniten käyttämäni leimaus kuvio ovat hänen valitsemiaan, ja kun hän ei sitten osannut päättää parasta leimausväriä niin otettiin kaikki käyttöön niistä kivoista.
No samalla sain toteutettua yhden lukijoiden toiveen jossa monivärileimausta pyydettiin, parhaimmillaan siis käytän neljää väriä... jotka näkyvät nimettömän leimauksissa ja muissa kolmea väriä.
Kynsitarrakukat laitoin vielä pyörteiden keskelle ja siinäpä se sitten kaikessa "kauneudessaan". Leimaukset olisivat varmaan isommalla stampperilla ehkä onnistuneet paremmin, mutta ei passaa valittaa kun ei vielä ole sitä. Mutta hyvää kannattaa odottaa :D
Kertokaahan mielipiteitä, jookos?










Alimmaiseen kuvaan ympyröin nuo mun käyttämäni kuviot ja käytetyt lakat näkyy kanssa samassa kuvassa.

Ihana auringon paiste ulkona, noh ruuan jälkeen voiskin mennä jäppisten kanssa pihalle hoopoilemaan :) Muuta ei sitten olekkaan mulla ohjelmassa tänään, mutta tarviiko sitä aina ollakkaan? Illalla jos satun telkkua enempi vahtaamaan, vois herkutella dippaamalla porkkanaa ja keltaista paprikaa :) Mun herkkuja nykyään. Ja kesä tuo tullessaan mansikat... niitä en malttasi odottaa. Oon kyllä jo espanjalaisia ostanutkin kerran, yllättävän makeita olivat!

12 kommenttia:

  1. Älä ihmettele jos toi laatta ei oo enää huomenna sulla. voit tulla repimään takasin sen multa. päätin vaan varottaa :D arg harmittaa kun en saanu tota..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti varoituiksesta ;D Pitäsköhän mun piilottaa se varmuuden vuoksi??? Niin ja sit huomenna en enää muistais missä se on =D...

      Poista
  2. Pirteät kynnet olet taas tehnyt :)
    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Hah! Olin eilen Linnanmäellä ja nyt kun näin nää mahassa rupes taas tuntumaan kuin olis Kirnussa tai Raketissa:D Mut toi laatta on kyllä niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, siitä onkin aikaa kun viimeks oon ollu linnanmäellä ja vielä tänäkään kesänä ei varmaan mennä kun on nuo jätkät vielä niin pieniä ettei siellä oo paljoa laitteita johon ne pääsis. Joten mulla ei oo mitään kokemuksia uutuus laitteista n. kahdeksan vuoden ajalta... nuorempana kävin joka kesä :)
      Joo täytyy kyllä sanoa, että mulla on varmaan käyny melkoinen munkki kun satuin oikeeseen aikaan sinne cesarsin sivuille pällistelemään ja että tililläki sattui olemaan vielä rahaa :) Tää laatta taitaa olla mulla sellainen josta tuskin ikinä luovun.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)