perjantai 25. toukokuuta 2012

Lime kukkakedot alkavat tästä

Nuorempi poikani halusi väen vängällä valita tänään kynsilakan, oli kuulemma jo aamulla päättänyt minkä haluaa. Lakaksi paljastui sitten Color Clubin The Lime Starts Here. Ja taas vihreä... jotenkin hirmu vihreä voittoisia nämä mun lakkaukset olleet lähiaikoina. Huomenna en varmaan ehdi uusia tekemään, mutta sitten ylihuomenna vois kyllä ottaa vaihteeksi jotain muuta väriä kuin vihreetä :)
Kynnet päätin koristella leimaamalla (kappas kappas ;D) käytin tätä uusinta xl-laattaani ja yhtä iän ikuisen vanhaa pikku laattaa jossa on yksi ehkä parhaimmista pikku perhos leimoista.
Päälle laitoin vielä tuota mun itse tekemää holopäälyslakkaa. Ei pääse ihan oikeuksiinsa näin vaalean lakan päällä mutta enpä voi sanoa että rumaltakaan näyttää. Lakkauksesta tuli kyllä paljon vivahde rikkaampi jos näin asian voi ilmaista.
Ja nyt kuvia... ja ei sitten saa kiinnittää huomiota mun kamalan kuiviin ja halkeillesiin kynsinauhoihin. Eivät oo tuosta kukkapenkin kaivelusta oikeen tykänneet (juu, ei oo hanskoja ollu käsissä ja sen kyllä huomaa!), ehkä muistan tästä viisastuneena laittaa ne hanskat ens kerralla käteen... Yöksi kunnon rasvailut käsiin ja hanskat niin saavat muhia kunnolla :)










Tuossa viimeisessä näkyy taas kaikki mitä oon käyttäny. Kysyä saa jos jokin jää askarruttamaan :)
Tämän päivän postaus jäi tosi myöhäiseksi tänään, mutta jospa huomenna olisin taas normaali aika taulussani... tänään on ollut tekemistä ehkä voisin jopa ilmaista enemmän kuin laki sallii. Oon hillunu pihalla, käyny kirjastossa, tehnyt mun kännykälle uuden pussukan (huomenna on siis luvassa mun ompelu hommista postaus: kännykkä pussukka ja poikien huoneen uudet verhot) ja sitten oon vastannut kolmeen haasteeseen tänään jotka postaan jossain vaiheessa kun on muuten kiire. Oon tänäänkin saanut kaksi uutta haastetta, ne olit eri haaste kuin nämä mihin vastasin... hyvä tuulen haasteeseen vastaaminen on vasta edessä :)
Mutta nyt ehdin ihan hetken vielä surffailemaan ja sitten pitäis mennä nukkumaan jotta jaksetaan taas aamulla aikasten herätä... ööö eli joskus ysin pintaan :DDDD

1 kommentti:

  1. Olipas vihreät tosiaan ;)
    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)