sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Marimekon Kesätorin valitsin tänään sillä eikös kohta ole kesä?!

Valinnan vaikeus kasvaa loppua kohti, mutta tää oli aivan ehdoton valinta. Kesä lähestyy ja nimensä mukaisesti tämä kuosi kuvaa aika osuvasti kesäistä toria. Kuosin on suunnitellut Aino-Maija Metsola. Ihanan värikäs ja pirteä vaihtoehto vaikka kesäisiin keittiön verhoille :)
Nyt tänään sovelsin siis kuosia kynsilleni ja näihin olen melkoisen tyytyväinen.
Nyt sitten se kuosi joka inspiroi tällä kertaa:










Juu ihan tuli taas räpsittyä useampi kuva kun tykkään itte näistä ja varsinkin kun sain myös oikean käden kynnet onnistumaan ihan kohtalaisen hyvin. Voi jopa sanoa että muistuttaa tällä kertaa vasen ja oikea käsi toisiaan :D Ehkäpä se taas alkaa tuo mun vasurikin tajuaamaan kuin tehdään yhteistyötä tuon mun pääkopan kanssa. Täytyy kyllä myöntää että jos jätän treenaamatta tota mun vasuria niin jälki on myös sen näköistä... On tutinaa ja vapinaa (tosin uskon että mun ruokavaliokin on osa syyllinen tähän... nyt kun ns. karppaan, syön siis Zonen mukaan ja oon jättäny sokerin kokonaan pois niin mun käsien tärinä on jäänyt lähes kokonaan pois... outoo!) ja muutenkaan ei tuo käsi oon niin helposti "hallittavissa". Mähän oon siis molempikätinen. Osaan kirjoittaa ja maalata molemmilla käsillä, tosin vasen on jonkun verran heikompi yhä. Osittain sen takia kun en jaksa sitä käyttää niin paljoa.
Niin sanokaas, oonko ainut joka tykkää että onnistuin tällä kertaa ihan kohtalaisen hyvin kuosin toteuttamisessa?

Ja nyt pyörrän puheeni. Tuossa aiemmassa postauksessa jossa esittelin mun tekemän Hello Kitty rintakorun, sanoin etten tee itselleni sormuksia kun en niitä käytä. No nytpä tein! Törmäsin netissä kuvaan jossa oli tehty vastaavalla tavalla kynsilakalla sormus. Siinä oli käytetty HOLOlakkaa!!!! Nii-in ja mun piti saada ehdottomasti sellainen. Joten ei muuta kuin työn alle sellainen. Itse käytin siihen tekemääni holopäälyslakkaa ja sen päälle lakkasin vielä mustan lakan. Ja kun oon harakka niin niin pitihän siihen sitten vielä kehittää jotain muuta. Liimailin kiven päälle vielä kynsistrasseja... ja tulihan siitä tarpeeksi BLING-BLING! Sormus jota käytin on joku mun iänikuisen vanha rihkama... joten siihen ei kannata liikaa huomiota kiinnittää. Tarttis varmaan tilata noita "sormus pohjia"...





Kuvia räpsin auringon valossa. Ilman aurinkoahan tää on hyvin vaatimattoman näköinen... Tykkäättekö?

6 kommenttia:

  1. Mistä olet noita kiviä löytänyt? Mä olen kiertänyt kohta Turun jokaisen Sinooperin, Tiimarin, Anttilan, Prisman ja Tarjoustalon enkä mistään löydä läpinäkyviä pieniä koristekiviä :( Sormuspohjat on ja liima on ja kynsilakat (ylläri) on, mutta se tärkein puuttuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omani oon ostanu kirpparilta joskus vuonna nakki... mut täs on yks linkki josta ainakin löytyy :)
      http://www.hyvanolonsisustus.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=57&products_id=2381
      Oletan että nää on samoja kuin noi mun omani, ainakin näyttävät samoilta :)

      Poista
  2. tosi kiva toi sormus idea vois kokeilla joku kerta jos saa tarvikkeita hommattua siis noita kiviä =)

    mahtavat oli kynnetki taas =)

    VastaaPoista
  3. Pirteät kynnet taas :)

    Toi sormus oli hieno. Tykkäsin.
    http://www.akvaariopuoti.fi/tuotteet/Sisustus-mm-somisteet-kutuluolat-koriste-helmet-kivet-ym?c=219&page=2

    Tosta löytää pieniä lasikiviä :) kait ne toimii vaikka onkin akvaarioon. Voin kokeilla kun mulla niitä on tuossa.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ihana toi sormus! Miten teit ton holopäällyslakan? Se näyttää ihanalta!

    VastaaPoista
  5. Holopäälyslakan oon tehnyt pikakuivattaajaan holopigmentin avulla jonka sain blogikamultani. Oli ostanut sen pigmentin ebayn kautta :) Se onkin sitten kaikki oikeestaan mitä tiedän siitä pigmentistä.

    Sormuksen oon tehny käänteisessä järjestyksessä. Ensin päälyslakka ja sitten päälle mustaa lakkaa ja sormuskanta. Sitten vielä päälle noita strasseja :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)