keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Nyt voisin jopa sano että folioiden laitto onnistui :)

Ensin meinasin että olisin tehnyt kaksi postausta tälle päivälle, mutta nyt sitten totesin etten kuitenkaan enää illasta ehtisi istua tässä koneen ääressä kovin pitkiä pätkiä, joten saattepa nyt sitten tämmöisen hirmu pitkän ja kuvarikkaan pläjäyksen. Koittakaa kestää ja jaksaa lukea :)
Aloitettaisiinko vaikka tällä kertaa kynsillä??? Sain ne just valmiiksi. Olen aikas tyytyväinen ja täytyy kyllä myöntää että Ihanat Kynnet Maaritilta saamillani vinkeillä homma oli melkoisen paljon helpompaa. Mähän olen saanut mun kaikki foliot Ihanat Kynnet verkkokaupasta testattavaksi. Ja niin myös tämänkin joka kynsilläni nähdään... Tämä ja kaikki muut esittelen postauksen edetessä :)

Vasemmalla on pelkästää lakka jota käytin pohjalla China Glazen Traffic Jam.












Kuvia kynsistä on ihan tolkuton määrä, mutku oli niin vaikee valita taas mitkä laittaisin... Kynnet muuttuvat valon määrän mukaan ihan hirmuisen paljon. Nooh toisaalta mähän varoitin että näitä tulee paljon ;D Mitäs mieltä olette? Mä jään ainakin tuijottelemaan näitä vähän väliä ja kappas kun ajatus katkeilee koko ajan...

No sittenpä Ihanat Kynnet  tilaukseen... paketti nro1 sisältää nämä. Mä sain käytettyä nyt itse tuon sivupalkista löytyvän -15% alennuksen :) Vielä on aikaa, jos et ole hyödyntänyt jo koodia!

China Glazen lakkoja on joitain alennettu. mm. nämä mitä minä tilasin on niitä alennettuja (6,50€/kpl!!!!) No mutta jospa nyt esittelen nämä... Kuviin laitan taas linkit niin että klikkaa nimeä :)
Koko ekan paketin tilaus 
China Glazet:  Pelican Grey ja Sea Sprey (tää onkin jo loppuun myyty)

China Glazet: Sunset Sail, Traffic Jam ja Urban Night

Nämä ihanat pikku purtilot ovat yhdessä Cina Metallic Jewel E (tämä myös alessa!)
En saanut ihan niin hyvää kuvaa kuin olisin toivonut, mutta tuossa vasemman
puoleisessa pullossa on lähinnä moniväristä tosi pientä hilettä mm.mintun vihreää
ja punaista :)
Vasemmalla iso hyrrä 2mm monivärisiä strasseja ja kaupan päälle sain
hyrrän 2mm helmen puolikkaita
Tämä on siis tuo sama iso hyrrä minkä minä ostin. Kuun loppuun on tarjous voimassa!
Paketti 2, josta en näytä vielä kuin nämä testattavaksi saadut foliot. Loput näette sitten arvonnan yhteydessä, johon sain teille vähän palkintoja :)

Fiber Optics ja Rubelite Fire
Nää molemmat ovat todella kauniita!!!! Ja nyt tämän päivän laitto kokemuksen jälkeen suorastaan odotan että pääsen kokeilemaan Fiber Optics:ia kynsille. Ja sitten pitää paistaa auringon oikein kunnolla jotta voin häikäistä kaikki :D
Sen muuten huomasin että Seche Vite ei oo hyvää tuon folion päälle vaan ihan perus päälyslakka toimii. Joka tarkoittaa sitä että mun on ostettava pitkästä aikaa tavallista päälyslakkaa, alkaa olemaan nuo mun vanhat jo sellaisia että on tippa tai pari vain pohjalla. Vähänkö ärsyttää niitä sieltä onkia :/

Vielä yksi tarjous :)

Tämäkin voimassa kuun loppuun asti... :)

19 kommenttia:

  1. Minkähän vuoksi tuo sanoo mulle että alennuskoodi hylätty? Vai eikö se koskekaan tarjoustuotteita?

    VastaaPoista
  2. Ootko käyttänyt jo aiemmin mun blogin koodin? Sitähän ei voi kuin kerran/henkilö käyttää? Kirjoitithan koodin oikein? Muussa tapauksessa kehoitan ottamaan yhteyttä Ihanat kynnet sivulla olevan Yhteydenotto lomakkeen kautta (löytyy ihan ylhäältä sieltä pinkistä palkista). Mulle on aina vastattu nopeesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja kyllä mä sain omasta mielestäni koko tilauksesta alennuksen...

      Poista
  3. ihania lakkoja ja tilauksia ja tosi upeat kynnet =)

    VastaaPoista
  4. Mulle myös tulee vain että "alennuskoodi hylätty" vaikka en ole käyttänyt sitä aikasemmin :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko rekistöitynyt sinne? Vaatii sen, ja sehän ei velvoita mihinkään joten ei siinä mitään menettäkkään :)

      Poista
  5. tosi kauniit kynnet, wow!!! ;o foliolla saa näköjään aikaan vaikka mitä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, näistä tuli munkin mielestä melko näyttävät :D, juu käyttö mahdollisuuksia on rajattomasti :)

      Poista
  6. Kyllä mulla toimi koodi,mut laiskana tein sen copy paste taktiikalla :D ja taisit olla juuri kerinnyt laittaan mainintaa ,kun minä hätäinen syöksyin ostoksille.

    Tosi ihanat kynnet. Tykkäsin ihan sikana :O)

    Olen kerinnyt haalimaan 10 folio purkkia mut en ole koko kynnelle kerinnyt laittaan yhtään.

    Laitoin parvekkeelle puutarhan ja kävin kellarissa niin hups vaan jäljellä olikin 2 kynttä.
    Oli vissiin surkeaa liimaa sillä ne tuntu olevan irrallaan ennen lähtöään. :(

    Nyt taas tarvis lisää tunteja vuorokauteen että sais uudet laitettua.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kynnet onnistuivat tosi kivasti tällä kertaa ja osasin olla hoppuilematta :)

      No käsiittääkseni tuossa ensimmäisessä ongelmassa oli tosiaan vain kyse siitä ettei hän ollut rekisteröitynyt. Jasun kohdalla en tiedä onko ongelma ratkennut. Mutta ymmärtääkseni muilla ei ole ongelmia kait ollut, ei ainakaan mun korviin ole semmoista kuulunut.
      Toivon vaan että mahdollisimman moni tän hoksaa käyttää... itehän en tuosta mitään saa, paitti tietysti kans ton -15% jonka oon jo käyttänyt :)

      Tunteja tosiaan sais välillä olla enemmänkin kuin 24 ja toivon myös että jaksaisin vähemmillä yöunilla, mutta niin on rajallisia näm jutut :)

      Poista
  7. Todella kauniit ja sopivan pitkät kynnet. Tulin hieman kateelliseksi , varsinkin kun tässä alku viikolla katkaisin pari kynttäni ja ei niistä saa tollaisia millään. Täytyy kokeilla tota mallia kun vähän kynnet kasvaa. Olen tilannut myös paria erilaista foliota mutta en ole vielä niitä laittanut kynsiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tässä mitassa pyrin nämä pitämään, pidemmät alkaa olemaan mulle käytännössä jo liian hankalat, yhäkin noiden mun pikku jäppisten kanssa saa touhuta ;D Kynsien katkeaminen on aina yhtä ikävää, napsyy ne mullakin mutta geeleillä saa korjattua aika kivasti halkeamat.
      Oi noita folioita kyllä kannattaa koittaa ja jos ei parilla ekalla kerralla ihan onnistu niin ei kannata luovuttaa. En minäkään onnistunut aluksi :)

      Poista
  8. Voi vitsit noi foliokynnet on kyllä aivan sairaan mageet. Nyt ehkä hieman harmittaa, että aikaisemmin hylkäsin ajatuksen niistä... Tarttee ehkä vielä jossain vaiheessa lähteä kokeilemaan, jos lopputulos voi olla jotain tuollaista. Uh <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään näistä tosi paljon :) Eihän mikään estä hommaamasta noita vielä. Eikä loppujen lopuksi oo edes mitenkään hirveen hintaista kun ajattelee että rullassa on tosi paljon tota foliota ja liimakin vaikuttaa ihan riittoisalta tavaralta :)

      Poista
  9. tosi kivat! :)
    tsekkaathan arvontani? :)
    http://www.minunkynteni.blogspot.com/2012/05/yllatys.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Pitääpä käydä katsomassa :)

      Poista
  10. Folioiden laitosta ois kiva saada vaikka kuvallinen tuto! Ite en oo kertaakaan niiden laittossa onnistunut vaikka monia monia tutoja oon katsonut, suomeksi selitetty vois auttaa paljon! Ja hitto että näyttää hyvältä nuo onnistuneet foliokynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvallinen tuto laitetaan sitten teon alle :) Mulla onkin kaks foliota vielä kokeilematta joten eiköhän niistä tuto aikaiseksi saada. Aikaa en nyt uskalla luvata, mutta varmasti lähitulevaisuudessa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)