lauantai 12. toukokuuta 2012

Ruskean kukertavan kirjavat jotain kynnet ;D

Tää oli nyt taas vähän tämmöinen kokeileva lakkaus, en kyllä menis sanomaan että olis kovin mönkään mennyt. Näistä oli erillaisella tavalla ihan kivat mihin mä olen tottunut.
Alle lakkasin Golden Rosen ruskean matta lakan ja päälle Nfu'Oh NFU55 flakies lakan jossa on vähän vihreää pohjavärinäkin. En kyllä menis tätä yksinään kynsille laittamaan siinä tarkoituksessa että meinaisin peittävän saada aikaiseksi. Mutta toisten lakkojen päällä on aika kivan näköinen.
Nyt sitten ruskean päällä tuo vihreä vivahde saa aikaiseksi sen että kynnet näyttävät jossain valossa sillaisilta lilahtavan harmailta? Miten se sitten värioppien mukaan on mahdollista, ei mun mielestä mitenkään, mutta siltä nuo nyt vain näyttää! Koristelussa käytin taas noita metallin hohtoisia helmen puolikkaita, yhteen sormeen vain tällä kertaa . No mitäs tykkäätte onko liian erikoiset??? ;D











Tässä vielä pelkäästään tuo ruskea mattalakka... mä tietenkin unohdin siitä kuvan laittaa joten muokkaillaan sitten tälleen jälkikäteen :)

Eilen en muistanut siitä mun uudesta kynsinauha rasvasta laittaa kuvaa... ja lupasin sen tälle päivälle. Tässäpä se /ne sitten olisi :) Siis oonhan mä tiennyt että sechellä on muutakin tuotteita kuin nuo lakat, mutta tää rasva oli vähän sellainen ylläri pylläri. Tosi positiivinen, ja tosi riittoisa. oon pikku nokareet hammastikulla laittanut kynsinauhalle ja hieronu sen kunnolla. Jo vain vaikutus tuntuu lähes koko päivän :) Tykkään tuoksusta... en oikeen osaa selittää mille tuoksuu mutta mulle tulee ihan selkeesti joku lapsuuden tuoksu tästä mieleen, oisko joku sen ajan rasva tuoksunu samalla? Mene ja tiedä!

Sitten mä sain eilen mun äitien päivä kukan jo etukäteen. Mulla on mies iltavuorossa ja mun huominen päivä tuskin siis poikkeaa normaalista mitenkään. Ihan ite sain valita ja löysinkin tuollaisen vähän eri värisen orvokki amppelin. Sisä kukkaa en tahtonut, tuo meidän Sofi neito olis sen popsinut ihan varmasti... ja toiseks mä oon tosi taitava tappamaan kaikki sisäkukat ;S


Tämähän päivä onkin jo taas ruuan laiton puolesta pulkassa, joten saankin keskittyä muksuihin tänään oikeen kunnolla :) Harmi kun ulkona on taas vähän tommoinen kökkö ilma, mutta jos vaikka pelattaisiin jotain :)
Huomiseen...

4 kommenttia:

  1. Nufuja <3 Hei toi golden rose lakka, kannattaako ostaa, onko se matta kuinka hyvä? kun joissain tuntuu jävän silti sellanen puolikiiltävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietinkin mitä jäi... ja sehän oli kuva tosta matta lakasta pelkästään... oota vähän lisään sen vielä tohon postaukseen, mulla on kiekolla tosta samasta lakasta kuva. ja joo musta tässä ruskeessa on ihan hyvä matta pinta :)

      Poista
  2. Hyvä.. kiitos. Pitää ens kerralla napata pari noita mattalakkoja sitten. Tuntuu että saan lakasta kun lakasta aina sen maanantai version :/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)